You are not logged in.
Tässä ketjussa puhumme ajankohtaisista ja aktiivisista suomalaisista orkestereista.
Sydän, sydämen paluu oli aika kovaa settiä ja viime aikoina myös Jaakko Laitinen & Väärä raha on toiminut kyllä aina.
Sur-rurista innostuin kovasti. Uus levy kuulostaa hyvältä ja livenäkin pitäis päästä katsomaan (sopivasti keikkailevat Tampereella ens kuussa). Liekö epäkutsuva nimi syynä siihen, että en ole aiemmin tutustunut...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Sur-rur onkin kovinta paskaa, ollut jo pitkän aikaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Hebosagilin uus levy oli semmoinen mihin ei ihan heittämällä päässyt sisälle mutta se on kyllä parasta pörinää mitä tässä maassa muutamaan hetkeen on tehty.
Älä päästä painiks sitä
Neljä postausta eikä kukaan maininnut Leinosta
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Sokea Piste ehdottomasti. Seuraavalla levyllä toivottavasti räjähtäis kaikkien päät.
No totahan ny kehutaan. Se ois kai keula kohti Siro Liveriä sit loppukuusta.
Älä päästä painiks sitä
No Leinonen on kyl kovinta paskaa NYT ja AINA!
Oranssi Pazuzu on vaikuttanut kovalta sekä Hebosagil. Huomenna pääsen tsekkaamaan Hebosagilin livenä.
Sur-ruria en oo levyllä koskaan kuunnellut, mutta paristi nähnyt livenä ja ollut kyl kiva.
täytyyks tästä oikeesti vielä puhua.
sähkö-isku, sata kaljaa, mitä vittua.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Sokea Piste ehdottomasti. Seuraavalla levyllä toivottavasti räjähtäis kaikkien päät.
Tässä vähän niinku mun fiilikset kans, joskin Hebosagilin levy on edelleen parempi tuota niiden debyyttiä. En oo vaan sitä kuunnellut sitten kevään, jolloin tuli pyöräytettyä lukuisia kertoja.
Sent from my iPhone 16
Räjäyttäjät tietenkin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
^ tulihan se sieltä. laitetaanko ketju lukkoon?
Listaan viel kaikki omat bändit eka
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Levyltä tän vuoden paras on kakka-hätä 77.
Livenä Rättö ja Lehtisalo
en ole kolmekybänen emoboy
Räjäyttäjät tietenkin
+Modarit, Splits ja Sähkö-Isku
Jean-Babtiste wrote:Räjäyttäjät tietenkin
2/4 oikein
pallonapa wrote:Jean-Babtiste wrote:Räjäyttäjät tietenkin
2/4 oikein
3/4
janne m. wrote:pallonapa wrote:Jean-Babtiste wrote:Räjäyttäjät tietenkin
2/4 oikein
3/4
Testikkeliin nää hassuttelumatskut
Sur-rur, Sydän, sydän, Oranssi Pazuzu ja Tundramatiks tietty. Niin joo ja tietenkin Suomen karvapääkuninkaat 1968.
Last edited by Terrorfirmer (21.10.2011 13:09)
Sur-rur, Sydän, sydän, Oranssi Pazuzu ja Tundramatiks tietty. Niin joo ja tietenkin Suomen karvapääkuninkaat 1968.
Tossa on yks oikein (eli eka).
En kirjota tähän topikkiin enää mitään, koska neki varmaan lopettais heti
en ole kolmekybänen emoboy
Mites toi Kakkahätä -lopetus nyt meni? Mun Dwarves -lipussa lukee noiden nimi ja se on vasta kuukauden päästä.
Onks Tundramatiks tehnyt mitään hetkeen? Se oli joskus X vuotta sitten potentiaalinen tapaus, mutta sen jälkeen ollut aika hiljaiseloa. Se eka levy on ihan jees, vois olla parempikin.
Onks Tundramatiks tehnyt mitään hetkeen? Se oli joskus X vuotta sitten potentiaalinen tapaus, mutta sen jälkeen ollut aika hiljaiseloa. Se eka levy on ihan jees, vois olla parempikin.
Niillä vaihtui miehistö muutamaankin otteeseen ja nyt näyttäisi keikkamyynti vaihtuneen Fullsteamilta GAEA Booking & Recordsiin ja levy-yhtiö Disco Blancosta Exogenic Recordsiin. Uusi levy näemmä tammikuussa. Exogenicin tiedote ja uusi biisi
Last edited by Terrorfirmer (25.10.2011 01:01)
Tundramatiks kovinta paskaa Suomesta juuri nyt? Mitä helvettiä?
Bareass Brothers
Mites toi Kakkahätä -lopetus nyt meni? Mun Dwarves -lipussa lukee noiden nimi ja se on vasta kuukauden päästä.
ehkä siitä saa rahat takaisin
Mustia kalsareita ei oltu vielä mainittu.
Nyt on.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
http://soundcloud.com/karvakuninkaat ei tää nyt oikeesti kummosta oo. Oranssi Pazuzu ja Ville Leinonen taitaa olla ne omat kovimmat tän hetken jutut.
Skeletonni wrote:Mites toi Kakkahätä -lopetus nyt meni? Mun Dwarves -lipussa lukee noiden nimi ja se on vasta kuukauden päästä.
ehkä siitä saa rahat takaisin
Käsittääkseni Kakkahätä lopetti kuin seinään eli eivät tee noita lämppärikeikkoja... Harmi sinällään, että olin itsekin ajatellut tuonne keikalle ehkä mennä...
Last edited by Alxity (29.10.2011 19:54)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki