You are not logged in.
"...Lupaava ilta sai banaalin päätöksen, kun Happy Mondaysin Bez kävi mölisemässä c'mon people -kliseitä puhkikuluneiden rap-hittien päälle. Mistä tässä esiintymisessä oli edes kyse? Myötähäpeää leijui ilmassa."
http://www.noise.fi/livearvostelut/?id=478
Miten vastaa Psyko-Hantta?
Tero saatana, s'olet gay!
Kaikkien uusi suosikki Lily Allen on Nyt-liitteen haastattelussa:
Nyt: "olet myös vahtinut Happy Mondaysin Bezin lapsia..."
Lily: "Bez on faijan tuttu. Olin äänittämässä levyäni Manchesterissa, eikä minulla ollut rahaa hotelliin, joten asuin hänen luonaan. Bez pyysi yhtenä iltana vahtimaan lapsiaan ja neuvoi lähettämään ne aamulla taksilla kouluun, jos hän ei olisi palannut. Äijää ei näkynyt viikkoon. Lopulta se soitti irlannista eikä tiennyt, kuinka oli joutunut sinne."
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:c2d1113be9="satunnainen arvostelija"]"...Lupaava ilta sai banaalin päätöksen, kun Happy Mondaysin Bez kävi mölisemässä c'mon people -kliseitä puhkikuluneiden rap-hittien päälle. Mistä tässä esiintymisessä oli edes kyse? Myötähäpeää leijui ilmassa."[/quote:c2d1113be9]
http://www.noise.fi/livearvostelut/?id=478Miten vastaa Psyko-Hantta?
satunnaiselle arvostelijalle
no joo, en tiä, tossa piti olla oma asenne kohdallaan, ei kai siitä muuten olis mitään saanu irti... mutta mulle toimi ns. kybällä.
ja joo, huomasin ton lily allen jutun aamulla, hiukka hienoo, nyt kyllä viimein lilylle topicci ja levy ostoon mjitaaah???????
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
YLÖS!
upsetterin linkistä löytyy mm. mainio discografia kuvineen ja muuta kivaa:
http://www.cerysmaticfactory.info/happymondays.html
huh, mullahan taitaa olla hyllyssä suunnilleen noi kaikki levyt plus pari vielä muuta... vielä ku sais ekasta levystä sen version missä on desmond
[quote:a17efaf222]'Squirrel and a G-man...' was originally released without the track 24 Hour Party People, in its place was a track entitled 'Desmond' which borrowed heavily from 'Ob-La-Di, Ob-La-Da' by The Beatles. A few hundred albums where released with Desmond on, but Michael Jackson's people got wind of it and threatened to sue (MJ owned the rights to the Beatles songs). The offending track was removed and the album repressed with '24 Hour Party People' taking the place of 'Desmond'.[/quote:a17efaf222]
michael jacksonille vielä varaukseton
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Playground Superstarhan on vallan mainio esitys
niinjoo, mistähän tonkin singlen sais... ja eikös bez ja shaun tehny jonkun yhteissinkun. uutta albumia odotan kyllä ihan mielenkiinnolla (jos sellainen joskus tulee).
[quote:1a1e8346eb="upsetter"]Playground Superstarhan on vallan mainio esitys[/quote:1a1e8346eb]
niinjoo, mistähän tonkin singlen sais... ja eikös bez ja shaun tehny jonkun yhteissinkun. uutta albumia odotan kyllä ihan mielenkiinnolla (jos sellainen joskus tulee).
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=37594430
On vaan minusta vähän hintava, jos levyllä on vaan toi yks biisi.
[quote:b1c28b6df2="upsetter"]http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=37594430
On vaan minusta vähän hintava, jos levyllä on vaan toi yks biisi.[/quote:b1c28b6df2]
onkohan siitä versio jossa ois enemmänkin? ei toi sinänsä kallis jos on hyvä mut oon unohtanu mun huutonet-salasanan enkä muutenkaan jaxa ny.
[quote:8f065320a0="psychocandy"]
onkohan siitä versio jossa ois enemmänkin? ei toi sinänsä kallis jos on hyvä mut oon unohtanu mun huutonet-salasanan enkä muutenkaan jaxa ny.[/quote:8f065320a0]
Huomasitko että tuo oli promo? Niillähän ei tapaa olla kuin yksi biisi... Siitä en osaa sitten sanoa onko tuosta olemassa joku myyntiversio.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:584fd0b2e3="psychocandy"][quote:584fd0b2e3="upsetter"]http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=37594430
On vaan minusta vähän hintava, jos levyllä on vaan toi yks biisi.[/quote:584fd0b2e3]
onkohan siitä versio jossa ois enemmänkin? ei toi sinänsä kallis jos on hyvä mut oon unohtanu mun huutonet-salasanan enkä muutenkaan jaxa ny.[/quote:584fd0b2e3]
Brittien Amazonilta saa näköjään levyn "käytettynä" suht halvalla (£0.44), ja tällä versiolla näyttäis olevan nimibiisin lisäksi remiksaus samasta aiheesta.
[quote:9212f6a055="psychocandy"][quote:9212f6a055="upsetter"]http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=37594430
On vaan minusta vähän hintava, jos levyllä on vaan toi yks biisi.[/quote:9212f6a055]
onkohan siitä versio jossa ois enemmänkin? ei toi sinänsä kallis jos on hyvä mut oon unohtanu mun huutonet-salasanan enkä muutenkaan jaxa ny.[/quote:9212f6a055]
Brittien Amazonilta saa näköjään levyn "käytettynä" suht halvalla (£0.44), ja tällä versiolla näyttäis olevan nimibiisin lisäksi remiksaus samasta aiheesta.
[quote:c43b1ca886="upsetter"]Brittien Amazonilta saa näköjään levyn "käytettynä" suht halvalla (£0.44), ja tällä versiolla näyttäis olevan nimibiisin lisäksi remiksaus samasta aiheesta.
http://www.amazon.co.uk/Playground-Supe … F8&s=music[/quote:c43b1ca886]
juu, tuo ja Rattle My Head [Single] [Import] ~ Bez & Shaun Ryder olis kivat, jaksaisitko upsetter tilailla kun en luottokorttia vieläkään omista...?
vaikka mietin tässä kyllä vähän levynostolakkoa mut jos ei tuosta vaivaa olis...
[quote:5e1953544a="psychocandy"][quote:5e1953544a="upsetter"]Brittien Amazonilta saa näköjään levyn "käytettynä" suht halvalla (£0.44), ja tällä versiolla näyttäis olevan nimibiisin lisäksi remiksaus samasta aiheesta.
http://www.amazon.co.uk/Playground-Supe … F8&s=music[/quote:5e1953544a]
juu, tuo ja Rattle My Head [Single] [Import] ~ Bez & Shaun Ryder olis kivat, jaksaisitko upsetter tilailla kun en luottokorttia vieläkään omista...?
vaikka mietin tässä kyllä vähän levynostolakkoa mut jos ei tuosta vaivaa olis...[/quote:5e1953544a]
Ainakin kaverilla toimi joskus Nordean Visa Electron Visana Amazonissa. Tiedä sitten siitä. Eilen itsellä meni sattumalta yhdessä ranskalaisessa verkkokaupassa kirjoja tilatessani Nordean Visa Electron Visana. Kannattaa kokeilla.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Ainakin kaverilla toimi joskus Nordean Visa Electron Visana Amazonissa. Tiedä sitten siitä. Eilen itsellä meni sattumalta yhdessä ranskalaisessa verkkokaupassa kirjoja tilatessani Nordean Visa Electron Visana. Kannattaa kokeilla.
yrittäisinköhän nordean automaattikortilla, hkl:n matkakortilla vai s-marketin bonuskortilla? ei tosiaan löydy minkäänlaisia luottokortteja, vähä niinq periaatekymysys...
mut jos joku kortillinen haluu auttaa niin yhteyksii privana thänks.
spÅm
Alla jollekin hyvä diili.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:6ecf41cf3b="sheino"]Alla jollekin hyvä diili.
Linkki huuto.netiin[/quote:6ecf41cf3b]
sori ulvis! kelly's heroes on muuten ihan tajuttoman kova, pitäis hankkia kaikki black grapen sinkut nyt kun on alkuun päässyt.
spåm
sori ulvis! kelly's heroes on muuten ihan tajuttoman kova, pitäis hankkia kaikki black grapen sinkut nyt kun on alkuun päässyt.
Black Grape
Onhan se aika räävittömän ysäriä, mutta so not! Shaun loistaa kyllä lyriikkapuolella paikoin jopa Häppäreitäkin kirkkaammin!
"Jesus was a black man, no, Jesus was Batman, no no no - that was Bruce Wayne!"
Tero saatana, s'olet gay!
ylös!
kinky groovy spåm!
bezin ja shaunin rattle my head -sinkku menis ihan täydestä mondays-biisinäkin, varsin mainiota menoa, kolme erilaista ja erinimistä versiota, yksi on vähän kun 70-luvun t.rexiä. ei mikään suuri klassikko, mutta mondays-faneille voi hyvin suositella.
playground superstar on kans ihan plpl, en kyllä mahdollisesta tulevasta albumista mitään suurta klassikkoa odota, mutta varmaan vois huonompaakin kuvitella noiden tekevän. onhan shaun yksi kaikkien aikojen vokalisteista. kukaan kuullu sitä taannoista barcelona-liveä?
EDIT sanoja "suuri" ja "klassikko" vois ehkå käyttää vähemmän, mut jotenkin ne tulee niin luontevasti sanojen "happy" ja "mondays" kanssa.
Luin ensin
sanoja "kamalaa" ja "paskaa" vois ehkå käyttää vähemmän, mut jotenkin ne tulee niin luontevasti sanojen "happy" ja "mondays" kanssa.
This must be what jail / I will scratch
[quote:7df1e1874b="DirtyBlueGene"]Luin ensin
sanoja "kamalaa" ja "paskaa" vois ehkå käyttää vähemmän, mut jotenkin ne tulee niin luontevasti sanojen "happy" ja "mondays" kanssa.
[/quote:7df1e1874b]
[quote:60ead1cd46="psychocandy"][quote:60ead1cd46="DirtyBlueGene"]Luin ensin
[/quote:60ead1cd46]
[/quote:60ead1cd46]
Katoin ensin, että tossa olisi joku matemaattinen yhtälö tms.
ylös!
You're twistin' my melon man, you know you talk so hip man
You're twistin' my melon man
sain viimein puuttuvan black grape sinkun eli fat neckin (tosin samalla joutui ostaa kelly's heroesin kun oli pakettitarjous). fat neck ei ihan heti noussut suurten klassikoiden kastiin, eli lienee ns. "grower", mutta ne 2 muuta piisii... yeah yeah brother oli mainiota drum'n'bass menoa, ja pretty vacant vedettiin kitarat suristen melkeinpä punkimmin mitä pistolsit aikoinaan, ei voi muuta sanoa ku
mutta siis, jos joku haluaa lunastaa kelly's heroes -sinkun vaikkapa kolmella eurolla niin ilmoittelee, ok?
mutta siis, jos joku haluaa lunastaa kelly's heroes -sinkun vaikkapa kolmella eurolla niin ilmoittelee, ok?
ei kiitos, mullakin on niitä kaks...
spåm
No onhan tuo, mutta Shirley Manson(Avatar) on sittenkin aivan toista luokkaa - Nimittäin sitä ykkösluokkaa.
hehän ovat kuin kaksi marjaa -spåm
Poikkesin tänään Dis'n'Datissa, ja siellä näkyi ainakin mulle ihan outo Happy Mondaysin tupla-vinyyli-kokis nimeltään Twistin' My Melon. Hinta oli muistaakseni 23 hujakoilla. Mahtaakohan noi olla harvinaisia versioita, tai jotain...?
[DISC 1]
1 Skip On (Unreleased 12 Mix)
2 Kinky Afro (Kinky Groovy Afro Mix)
3 Stayin Alive (12 Mix)
[DISC 2]
1 Loose Fit (12 Version)
2 Judge Fudge (12 Version)
3 Lazyities (One Armed Boxer Mix)
[DISC 3]
1 Bob's Yer Uncle (12 Version)
2 24 Hour Party People (Extended Version)
3 God's Cop (Extended Version)
[DISC 4]
1 Wfl (Think Abou The Future Mix)
2 Hallelujah (Club Mix)
mielenkiintoista... maksiversioita näyttäisivät olevan. on tossa ehkä pari mitä mulla ei ole ("unreleased" ainakin) mutta en taitais tohon hintaan vielä sijoittaa.