You are not logged in.
Koska New Order on käynyt?
http://www.neworderonline.com/live/Conc … certID=314
Oliks psyko paikalla?
Vieläpä Temptationin soittivat ekaa kertaa tuolloin
Last edited by Hassuttelija (20.10.2011 10:48)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
1981
EDIT: åhå hassuttelija kerkes väliin, en ollu paikalla, harmittelin radion ääressä kun eivät antaneet edes haastattelua rockradiolle, mutta sentään soittivat ceremonyn b-puolen että sain sen kasetille. lämppärinä oli section 25.
Happy Mondays oli listalla http://www.nrgm.fi/artikkelit/heita-me-odotamme-osa-5/
en ole kolmekybänen emoboy
1981
Plus Provinssi 1982. Tosin eri bändihän se oli asenteeltaan jo vuoden lopussa.
Eipä Tom Waitsiakaan listattu kun 1977 kävi - muistissa vaan sekottui listatut ja jälkipuinnit.
"No more mistakes, like the last one."
Joo, mutta ei muutaman ihmisen mielipiteen tarvitsisi silti olla täynnä näkemysharhoja siitä milloin mitäkin on odotettu
Tuskin kukaan nuorgamista on herännyt kuuntelemaan Pixiesiä vasta Fight Clubin jälkeen, joten sinällään aika omituinen lohkaisu.
Happy Mondays oli listalla http://www.nrgm.fi/artikkelit/heita-me-odotamme-osa-5/
Tuskin kukaan nuorgamista on herännyt kuuntelemaan Pixiesiä vasta Fight Clubin jälkeen, joten sinällään aika omituinen lohkaisu.
kyllä varmaan on, nimi esiin ja fudut saitilta ennen kuin koko uskottavuus on mennyt
börjeslandet wrote:Tuskin kukaan nuorgamista on herännyt kuuntelemaan Pixiesiä vasta Fight Clubin jälkeen, joten sinällään aika omituinen lohkaisu.
kyllä varmaan on
Sama.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
psykokarkki wrote:börjeslandet wrote:Tuskin kukaan nuorgamista on herännyt kuuntelemaan Pixiesiä vasta Fight Clubin jälkeen, joten sinällään aika omituinen lohkaisu.
kyllä varmaan on
Sama.
bzort glorf bööth
Ihan jees lista. Laskin nähneeni 29/100 noista.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
jos ne ei oo kerran ollut suomessa en oo nähnyt ainuttakaan
Oon nähny viis. Suurinta osaa noista en kyl ees haluis nähä
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
lords of the new churchille ei tainnu olla topikkia. ikävä kyllä en pysty nyt kuuntelemaan mutta:
Popklassikot 1982 #10: Lords of the New Church Russian Roulette
en muista tommosta biisiä ollenkaan, bändin tunnetuin muka? open your eyes olis varmaan oikeampi vastaus, vai mitä mieltä muut? toki tuokin on voinut soida sittemmin jossain hittileffassa ja sen takia kaikki sen tuntee
lords of the new churchille ei tainnu olla topikkia. ikävä kyllä en pysty nyt kuuntelemaan mutta:
en muista tommosta biisiä ollenkaan, bändin tunnetuin muka? open your eyes olis varmaan oikeampi vastaus, vai mitä mieltä muut? toki tuokin on voinut soida sittemmin jossain hittileffassa ja sen takia kaikki sen tuntee
Russian Roulette, New Church ja Dance With Me mulla ainakin tulee ekana mieleen kun tästä bändistä puhutaan.
Oon nähny viis. Suurinta osaa noista en kyl ees haluis nähä
näihin menisin ainakin, maksoi mitä maksoi:
2. Pixies
3. My Bloody Valentine
16. Guided by Voices
26. Stereolab
27. The Fall
39. Wire
46. Gang Gang Dance
56. The Happy Mondays
58. O.M.D.
76. OFWGKTA
98. Daniel Johnston
muita pitäisi harkita mm. lippuhintojen yms. perusteella.
Mulla aika lailla samat valinnat. OMD ja Gang Gang tosin nähtynä, mutta ei haittais uusiks jos suomeen tulisivat.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Kaikkitietävä Nuorgam kirjoittaisi tämän listan jotenkin näin:
2. Pixies (ei tule tapahtumaan ja ehkä hyvä niin, koska vanhuus)
3. My Bloody Valentine (ei kannata edes haaveilla)
16. Guided by Voices (öö, ei, tai tuskin, mutta ehkä)
26. Stereolab (tulispa)
27. The Fall (vopite peruuntuminen, ehkö)
39. Wire (hmm, ehkei kuitenkaan)
46. Gang Gang Dance (varmaankin, flöy hereillä)
56. The Happy Mondays (ei kai nyt sentään)
58. O.M.D. (FLOW 2012 KIITOS TAI NÄKEMIIN)
76. OFWGKTA (varmaan liian myöhään kuten melkein kaikki bändit)
98. Daniel Johnston (toivossa ei ole hyvä elää)
psykokarkki wrote:lords of the new churchille ei tainnu olla topikkia. ikävä kyllä en pysty nyt kuuntelemaan mutta:
Russian Roulette, New Church ja Dance With Me mulla ainakin tulee ekana mieleen kun tästä bändistä puhutaan.
I Never Believed, Dance With Me ja New Church.
bzort glorf bööth
Eiköhän tuo lista muutenkin ole aikalailla yhden (tai korkeintaan muutaman) ihmisen mielipide. Siitä kertoo ainakin kohtuuttoman suuri määrä amerikkaindiitä.
Joo, mä yritin listalle mm. Van der Graaf Generatoria ja Current 93:tä, mut eivät ottaneet.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
interuptor bastardo wrote:Oon nähny viis. Suurinta osaa noista en kyl ees haluis nähä
näihin menisin ainakin, maksoi mitä maksoi:
2. Pixies
3. My Bloody Valentine
16. Guided by Voices
26. Stereolab
27. The Fall
39. Wire
46. Gang Gang Dance
56. The Happy Mondays
58. O.M.D.
76. OFWGKTA
98. Daniel Johnstonmuita pitäisi harkita mm. lippuhintojen yms. perusteella.
Kuulin, että yks noista tulee hyvinkin pian.
Oon nähny vaan Bat for Lashesin, kun se lämppäs Radioheadia Lontoos, tosin ihmettelen mitä se tossa listalla tekee.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
http://www.nrgm.fi/soittolistat/kuolema … ittolista/
Nytkyllä kovin soittolista ikinä!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
tänään alkoi 1983 popklassikot -sarja. harmittaa jo etukäteen että vaikka blue monday on varmasti melko ylhäällä niin jättävät kuitenkin sen parhaan eli confusionin pois
onks noissa muuten edes ikinä samalta bändiltä useampaa?
onks noissa muuten edes ikinä samalta bändiltä useampaa?
Ei oo.
mikä on päivän 85-biisi, en jaksa surfata sinne? Eräs nuori forumisti ennusti hyvin uskottavasti loppukolmikon, joten jännittääkin uskaltavatko kuunnella sydäntään ja laittaa sussudion ykköseksi vai mennäänkö helpomman kautta petsareilla. Ja mitä tulee 2011-biiseihin niin minkäköhän paikan rebecca black saa ottaa, ja jos ei friday löydy listalta niin nuorgam on kyllä pahasti missannut jotain oleellista viime vuodesta.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi