You are not logged in.
bzort glorf bööth
^Olin tulossa postaamaan samaa
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
bzort glorf bööth
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Indiesöpöläiset Ben Gibbard ja Zooey Deschanel ovat eronneet
tosin nyt pitäis vielä tietää ketä nää oikein on mut eipä oikeastaan kiinnosta
Kaksi ehkä maailman rasittavinta ihmistä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kaksi ehkä maailman rasittavinta ihmistä.
Zooey on ihana.
*
mtv:tä ja varsinkin noita gaaloja katsoessa tulee väkisinkin mieleen kuinka kammottavaa tuollainen suosittu rock-musiikki täysin poikkeuksetta on, kun taas tuollainen "koneempaa"-osaston kama on yllättävän usein varsin hyvää.
Tietääkö kukaan mikä on tilanne Papu ja Pojan uusintajulkasun suhteen? Siitä puhuttiin jo ainaski vuos sitte.
*
^ ei tietoa, mutta Iiro Rantala boikotoi Emma-kisaa
Boikotin syynä on niin sanotun marginaalimusiikin sulkeminen ulos perinteisestä Emma-gaalasta. Gaalan sijaan jazzin, etnon, klassisen ja lastenmusiikin palkinnot jaetaan tiedotustilaisuudessa.
psykokarkki wrote:Suosikkilaulaja hakkasi tyttärensä
http://static.iltalehti.fi/uutiset/14819710_244_uu.jpg
joko piffillä tms. on selvitetty tämän "suosikin" henkilöllisyys?
Itsensä peliin laittaminen ja itselleen naureskelu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hell yeah!
Last edited by hezma (27.11.2011 14:40)
Senegalilainen musiikkitähti Youssou N'dour on ilmoittanut peruvansa tulevat keikkansa ensi vuoden alusta lähtien. Laulaja aikoo siirtyä maansa politiikkaan. Senegalissa käydään helmikuun alussa presidentinvaalit. N'dour ei kuitenkaan tarkentanut, aikooko hän ryhtyä itse ehdolle vaaleihin.
Ilmoituksessaan 52-vuotias N'dour ei myöskään tähdentänyt sitä, onko muusikonura nyt ohi lopullisesti vai ainoastaan tauolla. N'dour antoi ilmoituksensa omalla televisiokanavallaan TFM:llä.
Youssou N'dour on vastikään perustanut oppositioliikkeen, joka vastustaa istuvaa presidenttiä Abdoulaye Wadea. 85-vuotias Wade on hallinnut Senegalia jo kaksi kautta, mutta aikoo perustuslain vastaisesti asettua ehdolle myös helmikuun vaaleissa. Wade vetoaa siihen, ettei hänen ensimmäistä kauttaan lasketa rajoitteeseen mukaan, sillä perustuslain muutos rajasi kaudet kahteen kesken hänen ensimmäisen kautensa.
N'dourin oppositioliike ei ole maassa ainoa. Istuva presidentti Wade yritti kesäkuussa muuttaa myös muita presidentinvalintaan vaikuttavia säännöksiä, mutta joutui perääntymään Dakarin väkivaltaisten mellakoiden vuoksi.
(MTV3 - Reuters)
^Klassikko.
mtv:tä ja varsinkin noita gaaloja katsoessa tulee väkisinkin mieleen kuinka kammottavaa tuollainen suosittu rock-musiikki täysin poikkeuksetta on, kun taas tuollainen "koneempaa"-osaston kama on yllättävän usein varsin hyvää.
Olen kiinnittänyt huomiota samaan. Tuntuu kyllä jotenkin korostuvan MTV:llä, kun vertaa vaikkapa kotimaisiin radiokanaviin.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Kyllähän itteäki välillä kyllästyttää kun tuota rojua pursuaa joka paikasta, mutta en o kyl siirtymässä striimauspalveluihin kokonaan lol. Korkeintaan mietin kahdesti jotain levyä hankkiessa tuleeko tota kuitenkaan kuunneltua kauheasti.
how they run this show.
Last edited by Folkhälsan (12.12.2011 18:38)
Vuoden nuori muotoilija.
Kyllähän itteäki välillä kyllästyttää kun tuota rojua pursuaa joka paikasta, mutta en o kyl siirtymässä striimauspalveluihin kokonaan lol. Korkeintaan mietin kahdesti jotain levyä hankkiessa tuleeko tota kuitenkaan kuunneltua kauheasti.
eri. oon kyllä hankkinut suurimman osan esim. vuoden levyt 2011 -kandidaateista ja ostanut tänä vuonna muutaman aikaisemminkin julkaistun LP:n, mutta ei mulla yksinkertaisesti ole enää aikaa juosta levykaupoissa metsästämässä musiikkia samalla tavalla kuin 19-vuotiaana. eivätkä ne edes mahtuisi minnekään. kiitos striimauspalvelut.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Itse hankin levyni edelleen fyysisesti, mutta levykaupoissa juokseminen on vaihtunut nettidistrojen pläräämiseksi
Ja koska tää on musaspäm-späm, niin mainitsen näin ohimennen, että näemmä tää pienen iäsyyden ajan viivästynyt Fields of the Nephilimin livelevy julkaistaan viimein, EMI lafkana vieläpä. En kyllä tiedä oonko ihan heti ainakaan hankkimassa...
how they run this show.
^ Tuosta tulikin mieleeni, että en pysty kuuntelemaan Hectorin Yhtenä iltana -levyä ollenkaan, kun tulee niin kamala fiilis. Jos radiostakaan tulee mikä tahansa biisi, niin pitää heti vaihtaa kanavaa. Mullon lapsuudentrauma. Olin joskus melko pienenä jostain syystä broidin kanssa kahestaan himassa (vanhemmat tais olla vanheimpainillassa tai jottai). Ei varmaan ollu kauheen myöhä, mutta talvi tai syksy, kun oli tosi pimeää. Meillä oli Yhtenä iltana -vinyyli ja veli ihan väkisin halus soittaa sitä, vaikka pyysin, et ei, kun siinä on niin pelottava kansi. Oli inhottavaa pimeää ja ahdistavaa ja pelottava kuva ja turvaton olo ja masentavia biisejä viinasta ja kuolemasta enkä voinu mennä yksin toiseen huoneeseen, kun pelotti liikaa.
Onko muilla jotain kammottavan fiiliksen -levyjä?
*
^ Tuosta tulikin mieleeni, että en pysty kuuntelemaan Hectorin Yhtenä iltana -levyä ollenkaan, kun tulee niin kamala fiilis. Jos radiostakaan tulee mikä tahansa biisi, niin pitää heti vaihtaa kanavaa. Mullon lapsuudentrauma. Olin joskus melko pienenä jostain syystä broidin kanssa kahestaan himassa (vanhemmat tais olla vanheimpainillassa tai jottai). Ei varmaan ollu kauheen myöhä, mutta talvi tai syksy, kun oli tosi pimeää. Meillä oli Yhtenä iltana -vinyyli ja veli ihan väkisin halus soittaa sitä, vaikka pyysin, et ei, kun siinä on niin pelottava kansi. Oli inhottavaa pimeää ja ahdistavaa ja pelottava kuva ja turvaton olo ja masentavia biisejä viinasta ja kuolemasta enkä voinu mennä yksin toiseen huoneeseen, kun pelotti liikaa.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/f … iltana.jpg
*
täysin samanlainen stoori tosta levystä! amsterdamin halusin aina kuulla, mut kansi ahdisti.
"seisovaa ilmaa", vittu miten paska veto
nimibiisin eeppinen meno ja kylhän mulle viini kulkee ehkä hiukka
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Pilke wrote:^ Tuosta tulikin mieleeni, että en pysty kuuntelemaan Hectorin Yhtenä iltana -levyä ollenkaan, kun tulee niin kamala fiilis. Jos radiostakaan tulee mikä tahansa biisi, niin pitää heti vaihtaa kanavaa. Mullon lapsuudentrauma. Olin joskus melko pienenä jostain syystä broidin kanssa kahestaan himassa (vanhemmat tais olla vanheimpainillassa tai jottai). Ei varmaan ollu kauheen myöhä, mutta talvi tai syksy, kun oli tosi pimeää. Meillä oli Yhtenä iltana -vinyyli ja veli ihan väkisin halus soittaa sitä, vaikka pyysin, et ei, kun siinä on niin pelottava kansi. Oli inhottavaa pimeää ja ahdistavaa ja pelottava kuva ja turvaton olo ja masentavia biisejä viinasta ja kuolemasta enkä voinu mennä yksin toiseen huoneeseen, kun pelotti liikaa.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/f … iltana.jpg
*
täysin samanlainen stoori tosta levystä! amsterdamin halusin aina kuulla, mut kansi ahdisti.:
*
ei saatana ku tykkään kokoelmista. kokoelmat ja mixtapet, nuo neroimmat musiikin paketointimetodit.
aika samaa nerouden tasoo kuin hyvät aikakauslehdet.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa