You are not logged in.
^
pave maijanen - ai ai ai
Kotimaisen aikuisrockin kulmakiviä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Mä vaan katselen vaivautuneesti ympärilleni, kun en polta enkä osaa näyttää vihaiselta.
jam jam - leena älä luovuta
Tällä on tullut kehuskeltua ennenkin, mutta nyt on taas pakko: olen esiintynyt Jam Jamin musiikkivideossa Hittimittarissa.
Tuota biisiä en kyllä muista kuulleeni.
Jos meikä ikinä menee naimisiin, niin Tero, tällä puheella sut on jo kiinnitetty duuniin.
Luin ensin:
"Jos meikä ikinä menee naimisiin, niin Tero, tällä puheella sä oot mun vieressä alttarilla."
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:efda67a4d9="lintumies"]Tällä on tullut kehuskeltua ennenkin, mutta nyt on taas pakko: olen esiintynyt Jam Jamin musiikkivideossa Hittimittarissa.
Tuota biisiä en kyllä muista kuulleeni. [/quote:efda67a4d9]
!!! !!!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Ps. En ole ikinä ollut missään tai kuullut paikasta, jossa Move On Up ei olisi kelvannut/täyttänyt tanssilattiaa...
[quote:1dd875fcf0="ex-kolja"][quote:1dd875fcf0="lintumies"]Tällä on tullut kehuskeltua ennenkin, mutta nyt on taas pakko: olen esiintynyt Jam Jamin musiikkivideossa Hittimittarissa.
Tuota biisiä en kyllä muista kuulleeni. [/quote:1dd875fcf0]
!!! !!![/quote:1dd875fcf0]
Teiniyhtye Jam Jam teki videon Hittimittari-ohjelmaa varten ja meidän koulusta arvottiin parikymmentä onnekasta yleisöksi. Olin kai silloin viidennellä luokalla. TV2:n studioon oli lavastettu kahvila ja jokaiselle oli varattu oma limsapullo. Siinä sitten join keltaista Jaffaa.
[quote:fde648b631="lintumies"][quote:fde648b631="ex-kolja"][quote:fde648b631="lintumies"]Tällä on tullut kehuskeltua ennenkin, mutta nyt on taas pakko: olen esiintynyt Jam Jamin musiikkivideossa Hittimittarissa.
Tuota biisiä en kyllä muista kuulleeni. [/quote:fde648b631]
!!! !!![/quote:fde648b631]
Teiniyhtye Jam Jam teki videon Hittimittari-ohjelmaa varten ja meidän koulusta arvottiin parikymmentä onnekasta yleisöksi. Olin kai silloin viidennellä luokalla. TV2:n studioon oli lavastettu kahvila ja jokaiselle oli varattu oma limsapullo. Siinä sitten join keltaista Jaffaa.
[/quote:fde648b631]
Vuonna 1986?
: olen esiintynyt Jam Jamin musiikkivideossa
Eikös nämä Jam Jamin pojat vaikuttaneet hieman isommiksi kasvettuaan eli joskus 80-90-lukujen taitteessa FLOUNDER- nimisessä orkesterissa? Soundin ja Rumban demopalstoilla yhtyeen koukkuista omaleimaisuutta muistettiin aina alleviivata, itsehän en muista musikkiian kuulleeni.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Eikös nämä Jam Jamin pojat vaikuttaneet hieman isommiksi kasvettuaan eli joskus 80-90-lukujen taitteessa FLOUNDER- nimisessä orkesterissa? Soundin ja Rumban demopalstoilla yhtyeen koukkuista omaleimaisuutta muistettiin aina alleviivata, itsehän en muista musikkiian kuulleeni.
Täysin tarpeeton trivia - tuo trivian moninaisista alalajeista ihanin
Tero saatana, s'olet gay!
Vuonna 1986?
Joko se tai 1987, en ole varma.
[quote:8ffd2ed88c="Katkennut petsari"]Eikös nämä Jam Jamin pojat vaikuttaneet hieman isommiksi kasvettuaan eli joskus 80-90-lukujen taitteessa FLOUNDER- nimisessä orkesterissa? Soundin ja Rumban demopalstoilla yhtyeen koukkuista omaleimaisuutta muistettiin aina alleviivata, itsehän en muista musikkiian kuulleeni.
Täysin tarpeeton trivia - tuo trivian moninaisista alalajeista ihanin [/quote:8ffd2ed88c]
Minulla on sellainen sinnikäs mielikuva, että yksi Jam Jamin hepuista olisi myöhemmin vaikuttanut jossain tunnetummassakin yhtyeessä, mutta kun en kuollaksenikaan saa päähäni missä. Ei se varmaan Juustopäät ollut (varmaan vähän nuorempia ne), mutta ehkä jotain sinne päin...
Minulla on sellainen sinnikäs mielikuva, että yksi Jam Jamin hepuista olisi myöhemmin vaikuttanut jossain tunnetummassakin yhtyeessä, mutta kun en kuollaksenikaan saa päähäni missä. Ei se varmaan Juustopäät ollut (varmaan vähän nuorempia ne), mutta ehkä jotain sinne päin...
Basisti on ainakin ollut Liekissä, rumpali taitaa olla Tampereella päin useammassakin orkassa...olikohan Jazzgansters tai jotain. Noita Floundereita olisi kyllä mukava saada kuulolle. Eikös jostain hepusta tullut joku ns. oikea säveltäjä?
[quote:411ced101a="lintumies"]Minulla on sellainen sinnikäs mielikuva, että yksi Jam Jamin hepuista olisi myöhemmin vaikuttanut jossain tunnetummassakin yhtyeessä, mutta kun en kuollaksenikaan saa päähäni missä. Ei se varmaan Juustopäät ollut (varmaan vähän nuorempia ne), mutta ehkä jotain sinne päin...
Basisti on ainakin ollut Liekissä[/quote:411ced101a]
Ei kun perhana, sehän se oli! Teemu joku.
Juustopäät > Liekki
eiq
Multa tuli 30.11. (ei missää järjestyksessä):
Sufjan Stevens - The Dress Looks Nice on You
Bridget - Jamie
The Pipettes - Judy
The Happy Couple - Boyfriend of the Week
My Favorite - The Happiest Days of My Life
HK 119 - Pick Me Up
Den Baron - Simplicity Kills Sometimes
Cessna - Window Seat
Interpol - Slow Hands
The Frenchmen - Hey Amelia
The Snow Fairies - The Happy Song (Saint Anthony)
Stereolab - Excursions Into "oh, a-oh"
Patience Please - Little Mouthfuls
Sparklehorse - Sick of Goodbyes
Laura Veirs - Secret Someones
Múm - The Ballad of the Broken Birdie Records
Risto - Pupu Tupuna
The Ladybug Transistor - ?? (joku biisi s/t-levyltä eikä oo hajuakaan mikä)
Kate Bush - Wuthering Heights
Casiotone for the Painfully Alone - Scattered Pearls
Architecture in Helsinki - It'5!
The Sugarcubes - Motorcrash
Be Your Own Pet - Adventure
Saturday Looks Good To Me - The Girl's Distracted!
Raymond & Maria - Storstadskvinnor Faller Ner Och Dör
Foibles - Shoe People Attend Drop Out University
Komeda - More is More
Primal Scream - Velocity Girl
Another Sunny Day - Anorak City
Mighty Mighty - Everybody Knows the Monkey
McCarthy - Frans Hals
Shop Assistants - Safety Net
The essex Green - Penny & Jack
Sister Flo - Magic
Björk - Human Behaviour
The Tidy Ups - Dizzy Heights
Belle & Sebastian - The Loneliness of a Middle Distance Runner
Arab Strap - The Shy Retirer
Voxtrot - The Start of Something
Butcher Boy - Days Like These Will Be The Death Of Me
Suburban Kids with Biblical Names - Seems To Be On My Mind
Elliott Smith - Son Of Sam
Saint Etienne - He's on the Phone
The Long Blondes - Giddy Stratospheres
Bananaskin - Let Me Be A Pop Singer
Dusty Springfield - i Only Want To Be With You
[quote:021f2ac267="ex-kolja"][quote:021f2ac267="Katkennut petsari"][quote:021f2ac267="mattti"] niin kyllä se dj'n ilme ja nytke kertoo, onko sieltä tulossa jotain hyvää
Näin on! Ittellä onkin juuri tämän vuoksi aina ilmakitara ja -rummut mukana levynsoittotalkoissa.[/quote:021f2ac267]
Minä en kehtaa hytkyä. Poltan vaan tupakkaa, ja katon vihasesti ympärille, ettei kukaan tuu juttelee ellei oo tosi tärkeetä asiaa.[/quote:021f2ac267]
Mä vaan katselen vaivautuneesti ympärilleni, kun en polta enkä osaa näyttää vihaiselta.[/quote:021f2ac267]
Mä ryntään heti tanssilattialle mukaan, heilun ja riehun niin paljon kuin mahdollista. Itsehän sitä parhainta ja liikuttavinta musiikkia osaa soittaa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Me ollaan taas huomenna Dynamossa. plaaplaa.
Saatan tulla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Oon kaupungissa, mutta en taida olla Dynamokunnossa. Kävin äsken autolla hoitamassa pari asiaa ja nyt jo väsyttää ja rintaa puristaa. Tää tauti on homompaa kuin kaksi miestä ottamassa toisiltaan poskeen.
Tero saatana, s'olet gay!
Tämmöisen vajaan tunnin popkimaran improvisoin lädeille ja lädittärille naapurihuoneessa lauantaina:
Deep Turtle - Tungo
Eturivi - 30%
Prince - Let's Go Crazy
Associates - Party Fears Two
Girls at Our Best - £600,000
Elastica - Waking Up
Shop Assistants - I Don't Want to Be Friends with You
Vaselines - Dying for It
Th' Faith Healers - Reptile Smile
Risto - Diskopallo (7"-versio)
Tavaramarkkinat - Kevät
Mother Goose - Schizo Ladies
Radiopuhelimet - Joka vuosi
Carpenters - Superstar
Liimanarina - Nuo naapurin pojat puisine lintuineen
Paska - Ace of Spades
John Cale - Close Watch
Punainen lanka löytyi melkein hetkeksi keskivaiheilla...
This must be what jail / I will scratch
Ja ne mun soittamat biisit ihan väärässä järjestyksessä (miten ihmeessä sitä voi jaksaa muistaa järjestyksen?):
Dolly Mixture - Everything & More
The Pipettes - It Hurts 2 C U Dance So well
Love is All - Talk Talk Talk Talk
The Lovekevins - Happy Happy
Stars - Set Yourself on Fire
Saturday Looks Good To Me - Alcohol
Jarvis Cocker - Fat Children
The Postal Service - Such Great Heights
.artschool. - New Girl
Raymond & Maria - Storstadskvinnor faller ner och dör
Grandaddy - Elevate Myself
The Icicles - I Wanna Know
Of Montreal - So Begins Our Alabee
Aloha - Summer Away
Matt Pond PA - East Coast E.
The Tidy Ups - Dizzy Heights
Language of Flowers - Songs About You
Handsomeboy Technique - Season Of Young Mouss
The Cardigans - Rise & Shine
David and the Citizens - Now She Sleeps in a Box in the Good Soil of Denmark
The Knife - Kino
El Perro Del Mar - This Loneliness
Mojave 3 - Truck Driving Man
The Essex Green - Don't Know Why (You Stay)
Schwervon! - Surfin' Bird
Marine Research - Parallel Horizontal
The Gresham Flyers - Blackpool
Birdie - Such a Sound
Dusty Springfield - I Only Want To Be With You
Loveninjas - Keep Your Love
Michael Knight - Waves to the Shore
Butcher Boy - Keep Your Powder Dry
The Positions - Back to me
Pia Fraus - How Fast Can You Love
Coo - Fiat 600
The Go! Team - Ladyflash
April March - Somewhere Up Above
Stereolab -French Disco
Belle & Sebastian - Le Pastie De La Bourgeoisie
The Long Blondes - Giddy Stratospheres
Rose Melberg - The Love We Could Have Had
Ja ne mun soittamat biisit ihan väärässä järjestyksessä (miten ihmeessä sitä voi jaksaa muistaa järjestyksen?):
Heittäsen aina soittamani levyn laukun taakke ja siitä aina eteenpäin niin että kotona näkee vaikka 5 päivän päästä mitä sitä on tullu toilailtua...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:aaa91594eb="leposi"]Ja ne mun soittamat biisit ihan väärässä järjestyksessä (miten ihmeessä sitä voi jaksaa muistaa järjestyksen?):
Heittäsen aina soittamani levyn laukun taakke ja siitä aina eteenpäin niin että kotona näkee vaikka 5 päivän päästä mitä sitä on tullu toilailtua...[/quote:aaa91594eb]
Hyvä idea, mutta emmä tohon kykene. Oon niin epäjärjestys. Tosin eipä paljoo haittaa jos ei järjestystä tiiä, kunhan jotain kuvaa antaa toi pelilista. Ansaittais kyllä joku viikonloppuilta. Jotain uutta! Mut ei ees viitti kysyy jne.
DJ Tupou (tai Tupoy kuten mainoksissa luki) soitti eilen poppia. Tällä kertaa soittoaikaa oli ruhtinaalliset 40 minuuttia.
Belle and Sebastian - Le Pastie de la Bourgeoisie
Pulp - Do You Remember the First Time?
Architecture in Helsinki - Wishbone
The Shins - So Says I
My Bloody Valentine - Paint a Rainbow
Another Sunny Day - Anorak City
Yo La Tengo - Sugarcube
The Magnetic Fields - Meaningless
Irene - Stardust
Love Is All - Spinning and Scratching
I'm from Barcelona - We're from Barcelona
Voxtrot - Fast Asleep
Camera Obscura - Lloyd, I'm Ready to Be Heartbroken
Jarvis Cocker - Running the World
DJ Tupou (tai Tupoy kuten mainoksissa luki)
dj typo
Tanssilattialla oli vähän hiljaisempaa ehkä Kevin Shieldsistä Stephen Merrittiin, mutta kyllähän tuo muuten ihan hyvän vastaanoton sai.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:35646cd7b2="Bedderi"]Tanssilattialla oli vähän hiljaisempaa ehkä Kevin Shieldsistä Stephin Merrittiin, mutta kyllähän tuo muuten ihan hyvän vastaanoton sai.
Stephin![/quote:35646cd7b2]
Niinhän tuossa quotessa lukee.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Huomenna Dynamossa.
Enemmän tai vähemmän mölyäviä levyjä soitellaan mölyillassa mölybändien lomassa 18.1.
---
Eilen tuli soiteltua vinyylejä open bar -palkalla hookyn kanssa kahdeksisen tuntia Usvassa. Oli kyllä todella hauskaa, aika helpoilla seteillä mentiin ja rotseja/kavereita oli ihastuttavan paljon! Paikan tyypit tykkäsivät myös koska mennään ensi pe samanlailla samaan paikkaan soittamaan.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"