You are not logged in.
ei muuta ku uutta kehiin
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ylös!!!! paras bändi!!!!
ylös!!!! paras bändi!!!!
Jep! Eka levy, minkä oon ostanu oli Queenin kokoelma, mulla on juliste seinällä ja oon joskus back in the day vetäny Bohemian Rhapsodyn karaokessa
tän hetkinen ässäbiisi:
Olipa saatanallinen meno noissa Live aid 85-pätkissä kun youtubesta vähän fiilistelin. Jopa We Will Rock Youn kaltainen kulunut ralli kuulosti hyvältä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jpp! Kantsii muuten tsekkailla loppupuolella siinä lavan edessä olevia liikennevaloja: joka artistille oli varattu se tietty aika ja sen jälkeen sähköt poikki. Niillä valoilla sitä aikaa ilmoitettiin ja Queenilla tais mennä aika sekunnilleen. Hyvin reenattu.
Tänään Teemalta klo. 23:10
Queen Budapestissä 1986
Konserttiklassikko 25 vuoden takaa heinäkuiselta Budapestin Nep-stadionilta, missä mammuttishow vyöryy Freddien johdolla.
Eiku videoita ajastamaan.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ajastettu! Kokojäykhänä!
Tänäänhän on Teemalla Queen-ilta eli ensin dokkari ja sitten konsertti Budapestista vuodelta 86. Ajattelin katsoa tai siis nauhoittaa.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Queen on pestannut keulakuvakseen American Idol -voittaja Adam Lambertin
Last edited by barton_funk (04.02.2012 11:01)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Paremmin kai tuo tuohon sopii ku Paul Rodgers, jonka kans puuhastelivat aika pitkään
...vaikka parempihan se ois ku eivät tekis Queenin nimissä mitään
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Paremmin kai tuo tuohon sopii ku Paul Rodgers, jonka kans puuhastelivat aika pitkään
Eri. Paul Rodgers on aika hitosti kovempi laulaja ku toi Adam Lambert.
Näin.
No ohan Rodgers hyvä laulaja, mutta sen verta erityylinen ettei se oikein tuohon sovi mielestäin. Johonki blues-vivahteiseen rokkiin toki just hyvä.
Mitä vittua minä luin
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mikähän on BB-Saulin rooli tässä uudessa kuviossa?
bzort glorf bööth
Mikähän on BB-Saulin rooli tässä uudessa kuviossa?
KIINNOSTAA
hiirimattona wrote:Mikähän on BB-Saulin rooli tässä uudessa kuviossa?
KIINNOSTAA
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox