You are not logged in.
Parasta just ny on Cumbia!
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
^Smaa!
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Tunabunny on aika hyvää musaa.
Marissa Nadler ~ Thinking Of You
Kaveri laitto tän mulle toissapäivänä ja nyt täytyy sit koko ajan kuunnella. Oon joskus kuullu tältä jotain jonkin matkaa. Kuulosti hyvältä, mutta se sitten jäi kumminkin. Mut nyt on pakko päästä perjantaina levykauppaan! Nii ja varmaan täytyy keikalle menemistäkin harkita.
*
Last edited by Pilke (05.10.2011 20:33)
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Unohtanut miten hyvä biisi on Electrelane - Oh Sombra!
Motëm: The Forthcoming Mixtape
:pimp::peuk::pimp::peuk::pimp::peuk::pimp::peuk::pimp::peuk::pimp::peuk::pimp::peuk::pimp::peuk::pimp::peuk::pimp::peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
]
Hyvä biisi, hyvät sääret
Jos kiinnostaa, niin keikkailevat myös pitkälti noin paljailla säärillä
en ole kolmekybänen emoboy
Kiinnostaa
Musa ihan ookoota, mut säärille
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
PASKAA.
how they run this show.
karma rocket
Rose Melberg
Tämä on pakko hankkia!!!
how they run this show.
Nää kaks jannuu (ps. ei Fintelligens)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
joo se on siinä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
R/S: USA (LP)
Peter Rehberg ja Marcus Schmickler toki tehneet monia asiallisia juttuja live- ja levymuodossa
aiemminkin, mutta kyllä tää on iisisti parasta improvisoitua musaa mitä oon kuullut pitkään aikaan.
Ja äänellisesti ihan saatanan fantastista, soi ku morsian. Suosittelen todella todella paljon, kuten
platan julkaisseen saksalaisen PAN -levy-yhtiön katalogia muutenkin.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
new age -musa 70-luvulta nykypäivään
new age -musa 70-luvulta nykypäivään
Tossa Outa-lehdessä oli muuten aika hyvä new age -juttu.
oon menos mukana
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lambchop - Nixon
Alkupuoliskon osalta ihan tyylipuhdas kymmenen pisteen moderni klassikko.
Älä päästä painiks sitä
Zomby
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Kaksi neljästä Jim O'Rourken "Nicolas Roeg -levystä". (Vai onko niitä enemmän?) Eureka ja Bad Timing ovat sekä näkemättä että kuulematta. Tämä tullaan korjaamaan lähitulevaisuudessa.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
http://www.vinylsearcher.com/largeImages/20027904.jpg
Lambchop - NixonAlkupuoliskon osalta ihan tyylipuhdas kymmenen pisteen moderni klassikko.
jotain tällästä just etin tänään ku vierailin piiiitkästä aikaa kaupungilla levykaupassa.
siis jotain helvetin hyvää pop-levyä mitä ei oo kuullut, mikä on suht uusi (90-luvulta
etiäppäin) ja jonka on aina halunnut kuulla.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
thin lizzy
+ kurt vile, jonka musaa on parasta kuunnella laittaen kaikki levyt soittimeen ja shuffle päälle
Last edited by ydinaukio (13.10.2011 23:41)
Hetkinen... ostatko yhä cd:tä?
bzort glorf bööth