You are not logged in.
Tärkeä nosto on tärkeä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
lars = nero
james = nero
kirk = nero
lou reed = jokseenkin nero
näiden jätkien yhdistäminen =
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
muistan kun tuo tuli telkkarista
No eihän tuo nyt mikään erityisen huono ollut. Kikkelitilusoolot eivät ehkä oikein toimineet, mutta kaikenkaikkiaan tuo oli paljon parempi veto mitä pelkäsin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Uskomattoman paska veto jo silloin, uskomattoman paska veto edelleen. Hämmentävää, että Metallican tasoinen bändi vetää tollaisen autotallitakapiharäpellyksen tosta.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Metallica ja Lou Reed tekevät yhteisalbumin
Tän ois voinu spämmiä niin moneen eri topikkiin.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Meni niin hyvin kimpassa toi Sweet Jane, että yhteistyötä päätettiin jatkaa
Harmi kun Metallica ei anna laittaa tuotoksiaan mihinkään vapaasti kuultavaksi (Spotify, Youtube tms). Olis tehnyt mieli kuunnella edes vähän alusta, vaikka hirveää paskaahan se on pakko olla. Levyn kesto on melkein 90 min ja mukana yksi 19 min biisi... Vai voisko tuo kuitenkin yllättää
<@DBGene> senkin karkki
No niin, levy on kuunneltavissa. Keskustellaan. Alotan: Eissssss....
KP.
Tai no ei täysin, kuuntelin youtubesta jotain biisiä minuutin ja se kuulosti paskalta.
Tyttöystävän hieman kryptinen kommentti kuultuaan yhteislevystä. "No nehän voi tehdä ihan mitä vaan. Niinku Jorma Uotinen."
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vähän kuin Lou Reedin Blue Mask pari astetta raskaampana versiona. Ei ollenkaan huono.
Last edited by Feggy (20.10.2011 20:10)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Aivot sulaa.
Nyt lyödään paskuusennätykset uusiksi. Ja oon vasta kuullut ekan kappaleen ja pätkän siitä käsittämättömästä I AM THE TABLE -biisistä.
On topic siinä 6:00 jälkeen, mut kantsii katsoa kokonaan. Vähän erilainen väännös tällä kertaa.
Sent from my iPhone 16
Pakko lopettaa kolmen biisin jälkeen kun tää tuntuu siltä kuin joku musta aukko imaisisi itseensä kaiken elinvoiman, järjen ja moraalisen hyvän mitä maailmasta löytyy.
Sent from my iPhone 16
Pakko lopettaa kolmen biisin jälkeen kun tää tuntuu siltä kuin joku musta aukko imaisisi itseensä kaiken elinvoiman, järjen ja moraalisen hyvän mitä maailmasta löytyy.
Tuo kommenttihan kuulostaa siltä että Wedekindin Lulu-näytelmät on varsin onnistuneesti muutettu musiikiksi.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Oliko se tämä Junior Dad, joka sai sekä Loun että Jamesin kyyneliin? :lol:
bzort glorf bööth
Vähän kuin Lou Reedin Blue Mask pari astetta raskaampana versiona. Ei ollenkaan huono.
Blue Mask nousi esiin myös DBGenen kanssa suoritetun kahden biisin koekuuntelun perusteella. Eihän tuossa levyssä mitään järkeä kyllä ole, mutta mutta... Pitääpä kuunnella koko levy ja muodostaa sitten mielipide.
<@DBGene> senkin karkki
Lou walked into the studio and about seven seconds later my head was spinning like Linda Blair in the Exorcist. It was so impulsive it'll take me years to access what happened.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu