You are not logged in.
Kaks edellistä postia: .
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Subukka uusii myös Twin Peaksin alkuvuonna.
Tulee myös dvd:lle. Voi pillu. Ajattlein järjestää maratoonin, mutta ei ehkä toimi kovinkaan hyvin jos tulee töllöstä myös. No hienoa silti
en ole kolmekybänen emoboy
Subukka uusii myös Twin Peaksin alkuvuonna.
Mulla on Twin Peaksit nauhalla, tai ainakin luulin niin. Viime keväänä oli tarkoitus katsoa sarja läpi, mutta se tyssäsi kun huomasin että jakson 14 tilalle olin nauhoittanut väärää kanavaa. Nytpä saa senkin sitten talteen. Eka kausi toki on jo dvd:llä.
Tulee myös dvd:lle.
Milloin? Tuleeko koko kakkoskausi vai vaan osa? Hieno homma joka tapauksessa, onhan tuota odotettukin.
Milloin? Tuleeko koko kakkoskausi vai vaan osa?
Olen käsittänyt, että että kakkoskausi julkaistaan ainakin Euroopassa kahdessa osassa, joista ensimmäisen olisi tarkoitus tulla joskus tammikuun lopussa.
The Amazing Race alkoi tänään. Ja hetihän ne lensi Islantiin. Olin ihan piipaa.
The Amazing Race alkoi tänään. Ja hetihän ne lensi Islantiin. Olin ihan piipaa.
Joo, sinne.
"A repo man's always intense"
Tänään tulee Nirvanan Nevermind -albumi Teeman klassikkoalbumi-sarjassa.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tänään tulee Nirvanan Nevermind -albumi Teeman klassikkoalbumi-sarjassa.
EI NÄY!
[quote:62f1483687="aqzu"]Tänään tulee Nirvanan Nevermind -albumi Teeman klassikkoalbumi-sarjassa.
EI NÄY![/quote:62f1483687]
nii-i. lällällää...
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:d8957895d1="psykokarkki"][quote:d8957895d1="aqzu"]Tänään tulee Nirvanan Nevermind -albumi Teeman klassikkoalbumi-sarjassa.
EI NÄY![/quote:d8957895d1]
nii-i. lällällää...[/quote:d8957895d1]
Tänään tulee siis istuttua telkun edessä puol kasista eteenpäin aina yöhön asti... :?
Tänään tulee siis istuttua telkun edessä puol kasista eteenpäin aina yöhön asti... :?
juu, salkkareistahan "se" alkaa...
[quote:a2238c0f81="Leif Erikson"]Tänään tulee siis istuttua telkun edessä puol kasista eteenpäin aina yöhön asti... :?
juu, salkkareistahan "se" alkaa...[/quote:a2238c0f81]
Eri. Simpsonit.
[quote:dd04dacc09="stratum"]Milloin? Tuleeko koko kakkoskausi vai vaan osa?
Olen käsittänyt, että että kakkoskausi julkaistaan ainakin Euroopassa kahdessa osassa, joista ensimmäisen olisi tarkoitus tulla joskus tammikuun lopussa.[/quote:dd04dacc09]
Olen käsittänyt SMAA
en ole kolmekybänen emoboy
Tänään taas mahdollisuus tiirailla eräs epäilemettä maailmanlaajuistestikin yliarvostettu kuona: Laineen "Tuntematon". Pahimmista pahin pekkapuupää on turkulaista Hietasta brassaileva Heikki Savolainen.
Mollbergin versio on toista maata eli laadukas. Valitettavasti sitä ei kommunistis-pasifistiseksi luokiteltuna saa tässä riittauosukaisten ja ystäviensä lottasvärdien valtiossa ruutuun ajaa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:912c968b5c="Katkennut petsari"]epäilemettä maailmanlaajuistestikin yliarvostettu kuona: Laineen "Tuntematon". Pahimmista pahin pekkapuupää on turkulaista Hietasta brassaileva Heikki Savolainen.
Mollbergin versio on toista maata eli laadukas. Valitettavasti sitä ei kommunistis-pasifistiseksi luokiteltuna saa tässä riittauosukaisten ja ystäviensä lottasvärdien valtiossa ruutuun ajaa.[/quote:912c968b5c]
ensimmäiseen ehdoton ERI, mutta olis tosiaan kiva nähdä tuo mollberginkin versio vaihteeksi.
[quote:ce7f7c160e="Katkennut petsari"]Tänään taas mahdollisuus tiirailla eräs epäilemettä maailmanlaajuistestikin yliarvostettu kuona: Laineen "Tuntematon". Pahimmista pahin pekkapuupää on turkulaista Hietasta brassaileva Heikki Savolainen.
Mollbergin versio on toista maata eli laadukas. Valitettavasti sitä ei kommunistis-pasifistiseksi luokiteltuna saa tässä riittauosukaisten ja ystäviensä lottasvärdien valtiossa ruutuun ajaa.[/quote:ce7f7c160e]
Sama. Talvisotahan on kuitenkin paras kotimainen sotaelokuva.
[quote:00c9c76046="Katkennut petsari"]"The Wiren" (Langalla) perään joku taisi kysellä, oletan että kolmas kausi pyörähtää Subilla käyntiin joskus alkuvuodesta.
Siis onko sulla oikeasti joku syväkurkku, vai onko tämä vain puhdas hatusta oletus?
[/quote:00c9c76046]
3. kausi pärähtää käyntiin ensi viikon lauantaina (16.12) ja kanavana MTV3. Kellonlyömä 23.50 olisi ollut joskus tekemätön paikka, mutta nykyään mitä parhain
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Six feet under kovenee loppua kohden. Eilinen jakso oli ehkä paras ikinä? Sarjan ois melkein voinu lopettaa tohon.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:584d3cb154="Ulvilan pikkunatsi"]Tästä piti jo pari päivää sitten purkautua, mutta kelpo ajankohta se on tämäkin. Vaikuttaa nimittäin ihan helvetin huonolta idealta tuo Hyvien herrojen comeback. Ilmassa on kunnon lama-ajan hassuttelut, kun Kauppaneuvoksen tilalla on tämän tytär Donna Paukku ( esittäjänä Maria Sid, qka vittu?). Kun sarjasta jotain kerrottiin, niin Sidin yhteenveto oli karmaiseva tyyliin "maailma tuntee Paukun ja Paukku tuntee maailman" ( tai toispäin ). Siis eikö todellakaan löydy mitään luovempaa sanottavaa uudesta sarjasta kun toi?
Tätä paskaa ei pelasta edes Tolloksi palkattu Toikan Markku.[/quote:584d3cb154]
Onko homo ja nokikeppi mukana myös?
---
Missä -vetissä Kosti Kotiranta on?!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Missä -vetissä Kosti Kotiranta on?!
Sama. Uusi pukki muistutti ihan Duplon Aleksia.
[quote:694f93c8f3="ex-kolja"]Missä -vetissä Kosti Kotiranta on?!
Sama. Uusi pukki muistutti ihan Duplon Aleksia.[/quote:694f93c8f3]
Tuo oli sen verran suuri pettymys, että tässä täytyy tehdä työtä joulufiiliksen löytämiseksi... Enhän minä sitä olisi kattonut, mutta Kostin ääni taustalla tekee ainakin minulle joulun.
Joulupukin kuumaan linjaan herääminen 3
eri!
Ja ne lasten (ehkä) vilpittömät lauluyritykset. Mutta kuvittelenko vaan vai oliko pukki eri kuin edellisinä vuosina?
[quote:ed95a6e4be="stratum"]Joulupukin kuumaan linjaan herääminen 3
eri!
Ja ne lasten (ehkä) vilpittömät lauluyritykset. Mutta kuvittelenko vaan vai oliko pukki eri kuin edellisinä vuosina?[/quote:ed95a6e4be]
Jos luetaan myös ne viestit tuon stratumin viestin yläpuolelta...
Taisi käydä niin hassusti, että Mullan alla -sarjan upean viimeisen tuotantokauden heikoin jakso oli tuo päätösjakso.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
olikse pukki tosiaan eri
en mä mitää huomannu... MUT MIX IHMEESSÄ LUMIUKKOO EI VOI NÄYTTÄÄ 5 MINSAA AIEMMIN SILLEE ETTÄ NÄKIS SEN LOPPURATKAISUN ENNENQ PITÄÄ VAIHTAA KANAVAA KU SUOMEN TURKU JULISTAA JOULURAUHAN??????????+