You are not logged in.
Juu tuohan pitää hankkia.
organizing the boy scouts for murder is wrong
nytkyllä kuulostaa siltä tuo^ biisi et joutuuko tässä levyostoksille
Kassua en ole kuullut, mutta kyllähän tuo lp kiinnostaa.
bzort glorf bööth
Lehtisalo mehusteli kesällä tota Slusseanalysin levyä, oli kovinkin innoissaan että kovaa settiä on tulossa. Ja ohan tää ny, soundi ainakin aika tappava.
Ektrolla siis muutama biisi: http://soundcloud.com/ektrorecords
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
rakkaus tulessa nuorgamin arviossa
pisteytyksestä olen kyllä eri mieltä.
Aika perinteinen "outo levy, josta en osaa olla mitään mieltä, vaikka osaan referoida sen sisällön"-arvostelu.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Lehtisalo mehusteli kesällä tota Slusseanalysin levyä, oli kovinkin innoissaan että kovaa settiä on tulossa. Ja ohan tää ny, soundi ainakin aika tappava.
Ektrolla siis muutama biisi: http://soundcloud.com/ektrorecords
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Kylläpäs taas eilen oli aika järki läks-menoa! Pitkästä aikaa tuli Puutiikerikin, jonka välijamit nyt on ollu välillä vähän mitä sattuu, mut voi jumalauta mitä kohkausta! Jannen Breakdown on edelleen ihan helvetin cowa ja siihen perään vielä sellanen vanhahtavampi junnaus, jonka nimi settilistassa oli "Brian Eno", mitä Rättö vahvisti huutamalla "PRAIJJAN!!" biisin alussa. Ja olihan se melodia aika Enon mieleen tuova, sinällään vähän erilaisempaa Circleä, vaikka junnausta olikin.
Aluks mietin että mennäkö sitä vaan lauantaiksi, mutta vaikeahan Circleä on koskaan oikeastaan liikaa nähdä. Varsinkin kun livetatsi on näin käsittämättömän loistavaa. Ja onhan Telakan keikat aina tunnelmaltaan omaa luokkaansa.
Tänään sit Overlord ja Rosenholm, kiva nähä niitäkin pitkästä aikaa kun viime kerrasta on varmaan jo parisen vuotta.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
NUCLEAR REBIRTH LP COMING VERY VERY SOON!
Steel Mammoth - Nightmare Ad Nauseam by Ektro Records
Last edited by hezma (11.10.2011 18:43)
Steel Mammoth ja Slussenanalys on näköjään jo myynnis Oh noes, kaisse on pakko tehä tilaus
tosin eikös levyn nimi ole "Aquila Helvetos Asfaltos"
On, mutta toi mainittu laina lyyrikoista torppastu koolla kissa (taka)kanteen kyl myös.
Fräntilän kans olen kyl liki 100% eri mieltä Lönkan laulusta. Tai sen asemasta musassaan ainakin; "kelpo valitus" voi olla luonnehdintana oikeen suuntanen, mut koko homman henki se on myös, ja tukeva sokkeli.
perus fräntilä-arvio. perustiedot vituilleen, vähän liirumlaarumia ja epämääräisiä mielipiteenpuolikkaita. jos levyllä on yhtään särmiä tai musiikki ei ole muuten ns. oikein tehtyä, pisteitä vähennetään vähintään kaksi.
Ei nyt mikään ihan hanurista oleva arvio, mut miten helvetissä kukaan voi saada faktat noin vituilleen?!?!
Esko
Onpa muuten aika tylsä tää Slussenanalysin levy. Tai siis, verrattuna siihen kassun mainioon vapaamuotoiseen rokkaamiseen ja rynttäämiseen tää tuntuu aika pirun tylsältä. Kuulostaa about samalta ku muutkin Lehtisalon rokkiprojektit ja tulee semmonen "tää on jo kuultu"-fiilis.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Mtäh?! Sehän on aivan fantastinen platta! Musaa tiukkaa, ja sanotuksellisesti ihan huiman hienoo kamaa.
Muist "Lehtisalon rokkiprojekteista" erottaa selkeesti ainakin tää jonkunlaine teemalevyrakenne. Tai jos teemalevy on ruma sana niin, sanotaan vaik; ehjän tarinakokonaisuuden muodostavat biisit.
Cirkkelillähän on ens viikon torstaina keikka Kannelmäen Kanneltalossa. Lippuja saa Lippupalvelusta ja vaik toi on arki-iltana klo 19 niin mun luo Pohjois-Haagan aseman viereen voi tulla pika-etkoilemaan tai lähiölarppaamaan sitä ennen.
Älä päästä painiks sitä
Cirkkelillähän on ens viikon torstaina keikka Kannelmäen Kanneltalossa. Lippuja saa Lippupalvelusta ja vaik toi on arki-iltana klo 19 niin mun luo Pohjois-Haagan aseman viereen voi tulla pika-etkoilemaan tai lähiölarppaamaan sitä ennen.
Pistetåån harkintaan. Keikan jälkeiset huurteiset toki Kannelkrouvissa. Kannelpubi menee vähän liian jännäksi.
Sent from my iPhone 16
Liian kaukana keikkapaikasta.
Sent from my iPhone 16
Ei nyt oikein jaksa tulla tonne. Tietty Kirkleä nyt ei voi koskaan nähdä liikaa, mut ehkä kolme kertaa tälle syksylle riittää ja keskellä viikkoa ei taas jaksais Helsinkiin lähteä kikkailemaan.
pahus. on töitä
Tower, Circle's minimalistic (and super-limited) masterpiece from 2007, will soon be re-released on vinyl by Ektro Records.
Onko tämä Ektron eka vinyylijulkaisu?
bzort glorf bööth
^^
Lehtisalon Rotassa taisi Ektrokin olla mukana.
bzort glorf bööth
ruskea 'nyyli <3