You are not logged in.
Sunnuntaina klo 16.30 --> @ leposi. Let's make it happen jou.
Älä päästä painiks sitä
Miten ois tänään kesäpelailua jossain? Vaikka Mölkkyä, jos jollain olis sellanen. Tai petankkia. Tai ihan vaan lautapelejä. Ihan sama missä. Mun asunto on sauna, joten täällä ei niin kivaa.
Last edited by leposi (10.06.2011 14:22)
Mölkky löytyis.
Enää puuttuu vain mölkkyilijät.
Okei, kroketti kusee. Miten ois sitten lautapelejä mun luona huomenna? Kello 18 hujakoilla voisi aloitella.
En tiijjä vielä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Venyi muut hommat yli kuuteen.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Päihitin ILR:n shakissa. Peli oli täydellistä puppelointia vuoronperään. Katsojat olisivat kuolleet nauruun.
Päivän peli yhdessä kuvassa:
Älä päästä painiks sitä
Oisko ens lauantaina uusi yritys? Pääsen vähän ennen neljää duunista, joten joskus klo 17 alkaen tai myöhemmin vopis pelailla jossain, esim. täällä kun nyt tätä taas kyselen. Mut käy tietty jossain muuallakin jos siitä jää kiinni. Näin ajoissa alustavaa kyselyä tässä vaan.
nyt kävis varmaan paremmin.
Jee!
Tänään tuli postissa uunituore Discworld-lautapeli! Sunnuntaina ois tarkotus ottaa testimatsi..
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oisko ens lauantaina uusi yritys? Pääsen vähän ennen neljää duunista, joten joskus klo 17 alkaen tai myöhemmin vopis pelailla jossain, esim. täällä kun nyt tätä taas kyselen. Mut käy tietty jossain muuallakin jos siitä jää kiinni. Näin ajoissa alustavaa kyselyä tässä vaan.
Kyl toi todennäköisesti sopii mulle.
Älä päästä painiks sitä
Voitais tietysti yrittää sitä Riskiä meillä, edellyttää tietysti ettei kellään ole kiire.
Passaaa mulle! Mulla on joskus seittemältä herätys sunnuntaina, eli ei kiire mihinkään, jos vaan alotetaan ajoissa sit lauantaina.
Ois kyllä kiva, mutta Risk voi olla vähän liian heviä.
turston wrote:
Mää lähen tossa vajaan tunnin päästä ulos enkä varmaan käy täällä foorumilla sitten ennen huomista iltapäivää, joten päättäkää keskenänne siihen mennessä, että pelataanko Etu- vai Taka-Töölössä. Stratumilla on varmaan paremmin tilaa tietty, kun tää mun telkkarijärjestys vei hyvän pöydältä hyvän paikan.
Last edited by leposi (07.10.2011 17:39)
Paljos meit on tulossa?
Mä, leposi, Bedde, anzut?, tupi, päivi?
Zooloretto on viiden pelattava, lisäksi mulla on yks halpa 5-10(!) hengen höntsäpeli kiikarissa minkä voisin käydä hakemassa matkan varrelta jos pelaajii onkin enemmän.
Älä päästä painiks sitä
Mulla tuli yks nakki hoidettavaks. Oon aikasintaan varttia vaille kuus Töölössä.
Otan ton Zooloreton mukaan niin saadaan se viisinpeli.
Älä päästä painiks sitä
Tänään tuli postissa uunituore Discworld-lautapeli! Sunnuntaina ois tarkotus ottaa testimatsi..
Lopulta saatiin testimatsit aikaseksi. Peli oli hyvää nörtteilyä, varsinkin jos Discworld-maailma on hallussa. Pelattiin kolme erää ja kaikki oppivat pelin viimeistään kolmannelle kierrokselle mentäessä.
Pelissä arvotaan hahmo joka sitten määrää oman voittotavoitteen, ja se pidetään salassa. Tämä tuo pelaamiseen oman hauskan viehätyksen. Mukavasti yhdistyy satunnaisuus ja strategia, mututuntumalta kumpikin vaikuttaa suunnilleen yhtä paljon.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lautapelejä lauantaina 29.10. jossain?
Last edited by Bedderi (16.10.2011 16:30)
turston wrote:
Vois alustavasti onnata jossain kyllä ehkä miksei hmmm.
Bedderi wrote:Lautapelejä lauantaina 29.10. jossain?
Vois alustavasti onnata jossain kyllä ehkä miksei hmmm.
Tuun aamun mittaan Kouvolasta ja illalla tais olla Wolf People tai jotain et eiköhän tossa välissä ehdi.
Älä päästä painiks sitä
barton_funk wrote:Tänään tuli postissa uunituore Discworld-lautapeli! Sunnuntaina ois tarkotus ottaa testimatsi..
Lopulta saatiin testimatsit aikaseksi. Peli oli hyvää nörtteilyä, varsinkin jos Discworld-maailma on hallussa. Pelattiin kolme erää ja kaikki oppivat pelin viimeistään kolmannelle kierrokselle mentäessä.
Pelissä arvotaan hahmo joka sitten määrää oman voittotavoitteen, ja se pidetään salassa. Tämä tuo pelaamiseen oman hauskan viehätyksen. Mukavasti yhdistyy satunnaisuus ja strategia, mututuntumalta kumpikin vaikuttaa suunnilleen yhtä paljon.
En noin yleisesti oo tykänny noista vahvasti teemoitetuista peleistä kun niissä pelimekaniikka ja -sääntöjen tasapainoisuus on aina vaarassa jäädä paitsioon sen tapahtumamaailman lainalaisuuksien taakse. Mikään mahdoton yhdistettävähän noi eri elementit ei toki ole, ja joskus tuntuu että kunnon miljöö toimii nimenomaan hyvänä virikkeenä pelisuunnittelulle.
Älä päästä painiks sitä
Nonni. Ei mulla mittee oo. Pitäiskö jossain keskustammassa kuitenkin jos ILR:llä on toi joku keikka? Mulle on lopulta ihan sama missä.
Last edited by leposi (24.10.2011 20:49)
Ei mulla mitään Kouvolan reissua tuu mut säbäturnaus ois klo 17 asti. Se on onneks Ruskeasuossa et sieltä pääsee nopeesti kyl 'jonnekin keskustampaan'
Älä päästä painiks sitä