#61 06.10.2011 15:57

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Website

Re: poliittinen korrektius musajutuissa

Moronica wrote:

lisättäköön, että jokainen voi varmaan itse kuvitella, miltä tuntuisi kuunnella levyltä itseensä kohdistuvaa VIHAPUHETTA, vaikka valtaosa teistä ei olekaan naisia, homoseksuaalia tai mustia.

näin. turhauttaa joka kerta, kun joku yrittää jotain "no mutkun ne jutut ei MUA kosketa niin niis ei oo mitään vikaa laajemmin" nihkeilyjä. siis ymmärrän, et asia tuntuu erilaiselta kun se ei kosketa henkilökohtaisesti, mut että yrittää tunkea siihen jotain "ei pidä SUAkaan koskettaa" saarnaa siihen perään. elämässä on ristiriitoja ja en oikein tajua miksei voi digata jutuista vaikka tietyt osa-alueet ois ns "kyseenalaistettavia" ja näkee nekin ihan silmät auki osana kokonaisuutta - rasittaa ihmisten tarve pyyhkästä legitimate gripes täysin jonnekin maton alle koska se jotenkin "pilais kokemuksen". huoh.

"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

#62 06.10.2011 16:05

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005

mitten wrote:
Moronica wrote:

lisättäköön, että jokainen voi varmaan itse kuvitella, miltä tuntuisi kuunnella levyltä itseensä kohdistuvaa VIHAPUHETTA, vaikka valtaosa teistä ei olekaan naisia, homoseksuaalia tai mustia.

näin. turhauttaa joka kerta, kun joku yrittää jotain "no mutkun ne jutut ei MUA kosketa niin niis ei oo mitään vikaa laajemmin" nihkeilyjä. siis ymmärrän, et asia tuntuu erilaiselta kun se ei kosketa henkilökohtaisesti, mut että yrittää tunkea siihen jotain "ei pidä SUAkaan koskettaa" saarnaa siihen perään. elämässä on ristiriitoja ja en oikein tajua miksei voi digata jutuista vaikka tietyt osa-alueet ois ns "kyseenalaistettavia" ja näkee nekin ihan silmät auki osana kokonaisuutta - rasittaa ihmisten tarve pyyhkästä legitimate gripes täysin jonnekin maton alle koska se jotenkin "pilais kokemuksen". huoh.

Täysin samaa mieltä.

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

#63 06.10.2011 16:16

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

Moronica wrote:

lisättäköön, että jokainen voi varmaan itse kuvitella, miltä tuntuisi kuunnella levyltä itseensä kohdistuvaa VIHAPUHETTA

Kuuntelen tätä päivittäin. Ei ongelmaa.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#64 06.10.2011 16:17

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005

Joo no ei kai täällä kukaan ole estänyt ketään vihaamasta mitään vihapuhetta confused_new
En itse asiassa ole koskaan kuullut tommosia mittenin esittömiä perusteluja keltään

en ole kolmekybänen emoboy

#65 06.10.2011 16:29

mitten
teki pedin eteiseen
Website

se tuleekin useimmiten epäsuoremmassa muodossa jossa harrastetaan "shushing" sekä "älä nyt jaksa" vivahdetta jossa pyritään aika selvästi undermine se tyyppi joka jaksaa tuota jotain "nihkeetä" esille. itse törmään tähän jatkuvasti. kyseenalaistetaan/dissataan kyseenlaistaja sen sijaan et myönnetään vaan et "njoo muttei se mua niin haittaa" <-- which is legitimate

ugh, oon itseasiassa niin täynä tätä ilmiöö etten ees justnyt jaksa sen enempää ff

#66 06.10.2011 16:48

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009

hrmunoita wrote:
Moronica wrote:

lisättäköön, että jokainen voi varmaan itse kuvitella, miltä tuntuisi kuunnella levyltä itseensä kohdistuvaa VIHAPUHETTA

Kuuntelen tätä päivittäin. Ei ongelmaa.

Lisätietoja tästä?

Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

#67 06.10.2011 17:06

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005

mitten wrote:

"njoo muttei se mua niin haittaa" <-- which is legitimate

Minua tuollaiset jutut yleensä haittaa. Mutta se on osa elämän viehätystä kun jokin tönäisee mukavuusalueen ulkopuolelle ja joutuu oikeasti ajattelemaan asioita. Oli kyseessä sitten mikä tahansa taidemuoto tai elämäntilanne. Mitättömin tunne maailmasta syntyy kun kaikki lipsuu koko ajan sisään ilman liukuvoidetta.

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

#68 06.10.2011 22:51

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005

mitten wrote:

se tuleekin useimmiten epäsuoremmassa muodossa jossa harrastetaan "shushing" sekä "älä nyt jaksa" vivahdetta jossa pyritään aika selvästi undermine se tyyppi joka jaksaa tuota jotain "nihkeetä" esille.

itse asiassa joo. toi dr. octagon -esimerkki oli just sellanen, jossa tälle kyseiselle tyypille tuli juuri tällaista läppää päin naamaa, mutta se vain ranttas ihailtavan periaatteellisen vittuuntuneella tasolla, että "vittu älkää lässyttäkö, se EI OLLUT ookoo!"

Last edited by Moronica (06.10.2011 23:02)

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#69 06.10.2011 23:00

Moronica
electric barbarella

mitten wrote:

se tuleekin useimmiten epäsuoremmassa muodossa jossa harrastetaan "shushing" sekä "älä nyt jaksa" vivahdetta jossa pyritään aika selvästi undermine se tyyppi joka jaksaa tuota jotain "nihkeetä" esille.

mulla on sellainen tunne, että me ollaan saatettu olla tässä suhteessa eri mieltä jostain julma-henristä lyriikoineen. ajattelin, että se johtuu siitä, että oon kuunnellut sitä itse vaan niin vitusti, että oon muodostanut sitten oman tulkintani niistä. en ainakaan ole tarkoittanut mitään hyssytellä, mutta voin kuvitella, että ehkä koetaan ne täysin eri tavalla.

en ole kyllä ikinä ottanut al-qaida finlandia niin, että tässä tosissaan esitetään jotain suoran misogynistista läppää. itse asiassa mun on vaikea keksiä sieltä edes esimerkkiä sellaisesta.

toisin kuin vaikka jonkun pikkupirun räpeistä jotka nyt on maailman väsyneimpiä muutenkin.

mielestäni henri on ennemminkin sellainen ei-tuomitseva raportoija, vaikka räppää raskaista asioista.

kuten ex-kolja kirjoitti: "tönäisee mukavuusalueen ulkopuolelle" ja pakottaa miettimään asioita. olenko jo sanonut, että se on mulle yksi tärkeimmistä levyistä ikinä?

Last edited by Moronica (06.10.2011 23:04)

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#70 07.10.2011 00:05

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006

No vittuako sitä on pakko loukkaantua kaikesta? Älkää nyt jaksako.

#71 07.10.2011 11:23

Moronica
electric barbarella

wow icon_lol

odotinkin phlegmiltä massiivista kontribuutiota tähän topikkiin

#72 07.10.2011 11:29

börjeslandet
stetoskooppisetä

Nostetaan tälle sivulle, koska edelleen jotenkin huvittaa ja vituttaa, että joku jaksaa rustata jotain tollasta

börjeslandet wrote:

Fräntilä referoi tän keskustelun uusimmassa Suessa lähinnä kopioiden mun argumentteja biggrin

#73 07.10.2011 14:21

mitten
teki pedin eteiseen
Website

Phlegm wrote:

No vittuako sitä on pakko loukkaantua kaikesta? Älkää nyt jaksako.

roll:roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller::roller:

#74 07.10.2011 15:00

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

Kuten kunnon humanisti, olen sitä mieltä että erilaiset vihapuheet ovat eriarvoisia. Elikkäs persujen ja miesasiamiesten jutut menee mulle vähän ohi tältä saralta, vaikka kuinka luulevat löytäneensä viisaiden kiven ja emmental-juustoiset aukot suvaitsevien agendoista.

Hegemonian tuleekin aina olla varpaillaan, ja ottaa vastaan holtitontakin kritiikkiä, enkä nyt tajua että tarvitseeko sitä sen kummemmin selitellä että miksi vähemmistöjä on vittumaisempi syrjiä ja tölviä. Siis niinku ei kvantitatiivisesti vähemmistöjä, vaan siis ylipäänsä yhteiskunnan valtasuhteissa alisteisia tahoja. Tokihan hegemoniaakin voi tölviä mauttomasti ja niinpäinpois, mut väittäisin että aiheutettu harmi on aika mitätöntä. Nää miesasiamiehet esimerkkinä, jotenkin näen, että peilaavat vaan puheillaan persoonallisuushäiriöitä ulospäin ja hakevat huomiota. Valkoisen miehuuden kriisi on kuitenkin jo aika pitkäaikainen juttu, ja liittyy enemmänkin miesten odotuksiin rooleistaan yhteiskunnassa ja rakenteellisiin muutoksiin, joiden seurauksesta roolit ovat muuttuneet. Ja seurauksena joillakin on täysin misplaced angsteja humanisteja ja naisia kohtaan tms.

Mut siis pointtina se, että paskat läpät on paskoi läppii, mut jos on syntynyt valkoihosena miehenä jossain vitun suomessa niin jos nyt kärjistäen niin Louis CK sanoo ihan hyvin:
www.youtube.com/watch?v=TG4f9zR5yzY

"I'm a white man! You can't even hurt my feelings!"

Lydia Lunch heitti keikallaan jotain läppää kaikkien miesten tappamisesta, mut enpä usko että kukaan yleisössä otti nahkaansa. Ei siksi, etteikö se olisi ollut jollain tasolla typerä läppä, vaan koska se nyt vaan ei oo niin herkkä aihe....ja mä olen sentään moderni herkkä mies!!1

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#75 07.10.2011 15:05

mitten
teki pedin eteiseen
Website

Moronica wrote:
mitten wrote:

mulla on sellainen tunne, että me ollaan saatettu olla tässä suhteessa eri mieltä jostain julma-henristä lyriikoineen. ajattelin, että se johtuu siitä, että oon kuunnellut sitä itse vaan niin vitusti, että oon muodostanut sitten oman tulkintani niistä. en ainakaan ole tarkoittanut mitään hyssytellä, mutta voin kuvitella, että ehkä koetaan ne täysin eri tavalla.

en ole kyllä ikinä ottanut al-qaida finlandia niin, että tässä tosissaan esitetään jotain suoran misogynistista läppää. itse asiassa mun on vaikea keksiä sieltä edes esimerkkiä sellaisesta.

toisin kuin vaikka jonkun pikkupirun räpeistä jotka nyt on maailman väsyneimpiä muutenkin.

mielestäni henri on ennemminkin sellainen ei-tuomitseva raportoija, vaikka räppää raskaista asioista.

kuten ex-kolja kirjoitti: "tönäisee mukavuusalueen ulkopuolelle" ja pakottaa miettimään asioita. olenko jo sanonut, että se on mulle yksi tärkeimmistä levyistä ikinä?

siis mitä (sori oon vähän yrittänyt välttää tämän topsun tarkkaa lukemista koska biggrin) en mä oo koskaan sun suunnalta kokenut mitään hyssyttelyä ff

en tiedä julma-henristä tarpeeksi sanoakseni juuri mitään asian tiimoilta, varmasti jotain "ensireaktioni" läppää joskus heittänyt sulle, en nyt ees muista peuk

#76 07.10.2011 17:14

börjeslandet
stetoskooppisetä

huïg wrote:

Kuten kunnon humanisti, olen sitä mieltä että erilaiset vihapuheet ovat eriarvoisia. Elikkäs persujen ja miesasiamiesten jutut menee mulle vähän ohi tältä saralta, vaikka kuinka luulevat löytäneensä viisaiden kiven ja emmental-juustoiset aukot suvaitsevien agendoista.

Hegemonian tuleekin aina olla varpaillaan, ja ottaa vastaan holtitontakin kritiikkiä, enkä nyt tajua että tarvitseeko sitä sen kummemmin selitellä että miksi vähemmistöjä on vittumaisempi syrjiä ja tölviä. Siis niinku ei kvantitatiivisesti vähemmistöjä, vaan siis ylipäänsä yhteiskunnan valtasuhteissa alisteisia tahoja. Tokihan hegemoniaakin voi tölviä mauttomasti ja niinpäinpois, mut väittäisin että aiheutettu harmi on aika mitätöntä. Nää miesasiamiehet esimerkkinä, jotenkin näen, että peilaavat vaan puheillaan persoonallisuushäiriöitä ulospäin ja hakevat huomiota. Valkoisen miehuuden kriisi on kuitenkin jo aika pitkäaikainen juttu, ja liittyy enemmänkin miesten odotuksiin rooleistaan yhteiskunnassa ja rakenteellisiin muutoksiin, joiden seurauksesta roolit ovat muuttuneet. Ja seurauksena joillakin on täysin misplaced angsteja humanisteja ja naisia kohtaan tms.

Mut siis pointtina se, että paskat läpät on paskoi läppii, mut jos on syntynyt valkoihosena miehenä jossain vitun suomessa niin jos nyt kärjistäen niin Louis CK sanoo ihan hyvin:
www.youtube.com/watch?v=TG4f9zR5yzY

"I'm a white man! You can't even hurt my feelings!"

Lydia Lunch heitti keikallaan jotain läppää kaikkien miesten tappamisesta, mut enpä usko että kukaan yleisössä otti nahkaansa. Ei siksi, etteikö se olisi ollut jollain tasolla typerä läppä, vaan koska se nyt vaan ei oo niin herkkä aihe....ja mä olen sentään moderni herkkä mies!!1

Oon tästä kaikesta hyvinkin samaa mieltä. En vain tulkitse esim. Tylerin juttuja varsinaiseksi vihapuheeksi, mutta se varmaan johtuu siitä etten ole nainen. Mut ei mulla sinänsä ole mitään tarvetta vähätellä tai kukkahattutäditellä ihmisiä, jotka tulkitsevat sen eri tavalla. Haluaisin kuitenkin tuoda esiin esim. sen, että ryhmässä on mukana yksi lesbo. Joten jos Tyler todella olisi oikeassakin elämässään raiskaava homofoobikko, niin se varmaan tulisi ilmi. Itse asiassa mielummin kuuntelen ahdistavaa musiikkia raiskaamisesta kuin kevyttä ja coolia räppiä murhaamisesta, mutta se onkin varmaan joku henkilökohtainen ongelma.

#77 07.10.2011 17:30

börjeslandet wrote:

Haluaisin kuitenkin tuoda esiin esim. sen, että ryhmässä on mukana yksi lesbo.

En nyt ota Tyleriin sen kummemmin kantaa, en tunne tapausta syvällisemmin eikä niin paljoa kiinnostakaan, mut en koskaan tajua tällasia puolusteluja. Niinku se yks Pantera-haastattelu mikä mulla on jossa Anselmo lähtee johonkin kunnon takapajularasistiseen ränttiin, ja alleviivaa ("all that racist shit....it's all just fucking bad language, man...") defenssillä "We toured with Suicidal..." lol

Aika monet misogyynitkin ovat naimisissa tms huig

#78 07.10.2011 17:54

börjeslandet
stetoskooppisetä

Vai niin. Kiva, että vedit tän taas yleiselle tasolle, vaikka halusin puhua vain yhdestä erikoistapauksesta. Jätit myös lainaamatta sen mun varsinaisen pointin. Millään muulla ei ole mulle sinänsä väliä kuin sillä, että Tyler ei raiskaa huvikseen naisia tuolla oikeassa maailmassa. Mulle se miten kukin ne sisällöt tulkitsee on tulkitsijan asia. Mutta olen tänkin jo kertaalleen täällä sanonut. Ja edelleen. Puhun vain Tylerista. Jos puhuttais jostain sympaattisen oloisesta whitepower jäbästä, niin olisin varmaan epäluuloisempi ja kategorisesti vihamielisempi vihapuhetta vastaan.

#79 07.10.2011 17:59

börjeslandet wrote:

Vai niin. Kiva, että vedit tän taas yleiselle tasolle, vaikka halusin puhua vain yhdestä erikoistapauksesta.

No kyllä toi yleinen pätee tuohonkin. Mitä tekemistä sillä on syytöksien kanssa, että sillä on possessa lesbo?  Ei mitn. Muut jutut voi vaikuttaa, enkä siis ota kantaa Tyleriin sinänsä. Käytit sitä puolustelua itse, miksen voisi tarttua siihen keskustelun nimissä confused_new

Ja Anselmo ei o white power -jäbä, muuten vaan spede ja perusredneckimäinen VIHAaja

#80 07.10.2011 18:12

börjeslandet
stetoskooppisetä

huïg wrote:

No kyllä toi yleinen pätee tuohonkin.

No ei päde. Et sä voi johtaa mitään yleistä hylkäämisperustetta: "nämä perustelut eivät kelpaa, koska tässä täysin erilaisessa erikoistapauksessa, jossa ei edes ollut homoista kyse asia meni näin"

huïg wrote:

Mitä tekemistä sillä on syytöksien kanssa, että sillä on possessa lesbo?  Ei mitn. Muut jutut voi vaikuttaa, enkä siis ota kantaa Tyleriin sinänsä. Käytit sitä puolustelua itse, miksen voisi tarttua siihen keskustelun nimissä confused_new

Koska en aloittanut mitään väittelyä vaan halusin selittää miksi musta tuntuu siltä että Tyler käyttää provosoivaa kieltä vain ns. huvikseen tarkoittamatta juurikaan asioita, joita ne sanat ehkä joillekin tarkoittavat. Hyväksyisikö Tyler todella posseen lesbon jos olisi homofoobikko? Ja mua ei edelleenkään kiinnosta ne muut tapaukset, joiden vertaamista tähän en vieläkään ole ymmärtänyt.

#81 07.10.2011 18:20

börjeslandet wrote:
huïg wrote:

No kyllä toi yleinen pätee tuohonkin.

No ei päde. Et sä voi johtaa mitään yleistä hylkäämisperustetta: "nämä perustelut eivät kelpaa, koska tässä täysin erilaisessa erikoistapauksessa, jossa ei edes ollut homoista kyse asia meni näin"

huïg wrote:

Mitä tekemistä sillä on syytöksien kanssa, että sillä on possessa lesbo?  Ei mitn. Muut jutut voi vaikuttaa, enkä siis ota kantaa Tyleriin sinänsä. Käytit sitä puolustelua itse, miksen voisi tarttua siihen keskustelun nimissä confused_new

Koska en aloittanut mitään väittelyä vaan halusin selittää miksi musta tuntuu siltä että Tyler käyttää provosoivaa kieltä vain ns. huvikseen tarkoittamatta juurikaan asioita, joita ne sanat ehkä joillekin tarkoittavat. Hyväksyisikö Tyler todella posseen lesbon jos olisi homofoobikko? Ja mua ei edelleenkään kiinnosta ne muut tapaukset, joiden vertaamista tähän en vieläkään ole ymmärtänyt.

spede
Ota vähän känkkäränkkäpilleriä mjataaah

En käyttänyt muuta tapausta minään vertauksena, vaan esimerkkinä. En löydä siitä, että "possessa on mukana lesbo", taetta yhtään mistään. Enkä ymmärrä miten tällaista käytetään jonain puolusteluna, just sayin'

Niinku et "I've got black friends" tms. Yeah, so what. Maybe they hate you because you're a dick to them. Maybe not, who cares. Samoin, mistä tiedät ettei se vaan oo silleen "I can tolerate them, but I refuse to accept it". Maybe not, who cares. Pointtina vaan se, että ei tuollaiset seikkaperäiset jutut kerro yhtään mitään. Mut en siis sano yhtään mitään Tyleristä nyt ja hyvää viikonloppua vaan biggrin

Edit: ja tää nyt ei siis ollut mikään hyökkäys sua kohtaan, jos nyt siltä tuntuu kun jotenkin tunnut niin kovasti ärsyyntyvän. Liittyy vaan topikkiin, koska tuommoset perustelut ilmenevät tässä diskurssissa aika ajoin.

#82 07.10.2011 21:45

börjeslandet
stetoskooppisetä

biggrin en ole ärsyyntynyt mistään. En ole puolustellut mitään. En tiedä ylipäätään enää mistä sä puhut. Tuskin itsekään tiedät. En tunne rasisteja, joilla on mustia kavereita. Just sayin'. Sekään ei oo tae sitten mistään

#83 07.10.2011 21:50

börjeslandet
stetoskooppisetä

Mulla ei ole mitään tarvetta puolustella Tyleria, mutta mulle se fakta jonka jaoin on osa totuutta. Toinen on sen nuoreksi räppäriksi äärimmäisen älykkäät haastattelut. Kolmas on sen lesbon sanat new yorkerin haastattelussa. Niitä on monia juttuja jotka viittaa siihen käsitykseen mikä mulla siitä on. Yksistään niistä ei ole mikään mikään tae mulle (eikä millekään). Mulle riittää se ettei Tylerista kierrä huhuja raiskaajana. Jos se on misogyninen sanoituksissaan, niin se ei mulle ole mikään ongelma. Jos se olisi, niin olisi aika vaikea kuunnella mitään räppiä. Se että se tekee sitä ehkä lapsellisen rankallakin tavalla tekee siitä kiinnostavaa, ei arveluttavaa

#84 08.10.2011 00:11

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

börjeslandet wrote:

Millään muulla ei ole mulle sinänsä väliä kuin sillä, että Tyler ei raiskaa huvikseen naisia tuolla oikeassa maailmassa.

ei ole jäänyt vielä kiinni icon_wink

#85 08.10.2011 01:28

börjeslandet
stetoskooppisetä

ydinaukio wrote:
börjeslandet wrote:

Millään muulla ei ole mulle sinänsä väliä kuin sillä, että Tyler ei raiskaa huvikseen naisia tuolla oikeassa maailmassa.

ei ole jäänyt vielä kiinni icon_wink

Joo, syytön kunnes toisin todistetaan. Mut siis aiheeseen löyhästi liittyen vituttais kyl katsoa jotain polanskin raiskauselokuvaa

#86 08.10.2011 11:04

Moronica
electric barbarella

börjeslandet wrote:

Vai niin. Kiva, että vedit tän taas yleiselle tasolle, vaikka halusin puhua vain yhdestä erikoistapauksesta. Jätit myös lainaamatta sen mun varsinaisen pointin. Millään muulla ei ole mulle sinänsä väliä kuin sillä, että Tyler ei raiskaa huvikseen naisia tuolla oikeassa maailmassa. Mulle se miten kukin ne sisällöt tulkitsee on tulkitsijan asia. Mutta olen tänkin jo kertaalleen täällä sanonut. Ja edelleen. Puhun vain Tylerista. Jos puhuttais jostain sympaattisen oloisesta whitepower jäbästä, niin olisin varmaan epäluuloisempi ja kategorisesti vihamielisempi vihapuhetta vastaan.

Mistä sinä sen tiedät, ettei kyseinen henkilö raiskaa/ahdistele naisia tosimaailmassa?

en yritä väittää, että niin olisi, mutta vaikea meidän on ottaa kantaa siihen, millainen ihminen on kyseessä. musta ei kovin kaksinen räppäri. joten en ole ikinä kuunnellut niin paljoa, että olisin ehtinyt kiinnittää huomiota
mahdollisiin misogynistisiin asenteisiin. ei siis mitään hlökohtaista beefiä tylerin kans (vielä)

#87 08.10.2011 14:21

börjeslandet
stetoskooppisetä

Moronica wrote:
börjeslandet wrote:

Mistä sinä sen tiedät, ettei kyseinen henkilö raiskaa/ahdistele naisia tosimaailmassa?

En tiedäkään, mutta mulle riittää se ettei siltä vaikuta.

#88 08.10.2011 14:32

börjeslandet
stetoskooppisetä

Noin kauniiden ja kuuluisien ihmisten ongelma on pikemminkin ahdistelevat naiset

#89 10.10.2011 01:05

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Website

Moronica wrote:
börjeslandet wrote:

Mun mielestä aika selvä homma, koska ihmiset (myös räppärit) ovat syyttömiä ennen kuin toisin todistetaan.

You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

#90 10.10.2011 15:44

Moronica
electric barbarella

Laatu wrote:
Moronica wrote:
börjeslandet wrote:

Mun mielestä aika selvä homma, koska ihmiset (myös räppärit) ovat syyttömiä ennen kuin toisin todistetaan.

näinkö tämä tosiaan piti lukea? pointtihan ei ollut, että olisin ollut tyleria viemässä tuomioistuimeen raiskauksesta. pointti oli, että ei jostain tuntemattomasta julkisuuden henkilöstä voi tietää, millainen ihminen se on elävässä elämässä. ei se näy päällepäin, raiskaako tai murhaako joku tms.

Last edited by Moronica (10.10.2011 21:01)

Board footer