You are not logged in.
Pages: 1
Päätin perustaa tällaisen, vaikka pelkästään sen kunniaksi, että uusi levy kuulostaa herran kantreimmalta levyltä... ikinä, mikä on hienoa koska minusta tuon Adams osaa parhaiten. Ja kakkosbiisin kohdalla vaikuttaa vielä, ihan noin muutenkin, aika hyvältä.
Täytyy myöntää, että muutama edellinen levy olivat minusta lieviä pettymyksiä (Cold Rosesia lukuun ottamatta, joka kuulosti ihan hyvältä kun sitä kerran kaupassa kuuntelin). Tämä uusi vaikuttaa kuitenkin aikas hyvältä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Cold rosesista saisi loistavan yhden levyn kokonaisuuden. Rock n rollilla on muutama hyvä kappale (esim se vitonen joka kuulostaa ihanasti uukakkoselta! :twisted: ) ja muita levyjä en oo vielä jaksanut kuunnella.
Paras tekele on kuitenki wonderwall -seiska. Coveri on kaikessa hienoudessaan loistava ja vielä noinkin kuluneesta kappaleesta saatu hiton tunteellinen versio ja voila.
laddism begins at home
Suosikkilevyjäni taitavat olla (ehkä uusin,) Heartbreaker ja Whiskeytownin Pneumonia, joka itse asiassa taitaa olla se suosikein.
Wonderwall on ihan ok coveri, mutta pitkin hampain on myönnettävä, ettei Love is Hell loppujen lopuksi ole niin kovin kummoinen.
vois seuraavaks versioida summer of 69:n.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kunhan ei lempiyhtyettään, The Smithsiä, versioi...
Gold on ainoa levy, jonka olen kokonaan kuullut. Ihan ok, mutta ei mitään uskomattoman hienoa. Cold Rosesia voisi testata joskus. Onhan Ryanin sen verran usein verrattu esim. Neil Youngiin että luulisin kuuluvani selkeästi kohdeyleisöön.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tykkään Rock'N'Rollista.
Kaikista maailman ihmisistä countrytähti Ryan Adams arvostaa suomalaista black metalia!
kukas tää black metal on, en tunne
Iltasanomissa tollaset uutiset
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Miksi en ole kirjoittanut tänne aiemmin?
Kuitenkin.. uusi levy Ashes & Fire kuulostaa todella hyvältä. Levyllä on palattu takaisin Heartbreakerin tunnelmiin, mutta astetta iloisempana. Herra on kuulemma jättänyt viime vuosina viinan ja huumeet, ja viettää nykyisin onnellista avioelämää ex-teinitähti Mandy Mooren kanssa. Elämänmuutos näkyy kuulemma selvästi levyn lyriikoissa, mutta itse en niihin ole vielä ehtinyt perehtyä. Parasta syksymusiikkia
Innolla odotan kuulevani uutta levyä vaikka tykkäilenkin kovasti näistä rokkimeiningeistä eikä Heartbreakerin tunnelmiin paluu niin paljon innosta.
Mieluisimmat levyt ovat olleet Love is Hell 1&2 ja III/IV.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
En oo oikein ikinä saanut otetta tästä tyypistä.
Jostain kantrihommeleista tykkäsin joskus tosi paljon. Harmittaa etten menny kattomaan aikoinaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pages: 1