You are not logged in.
bernardblack wrote:WITCH CHRIST
onko tää nyt sitten metsäfolkstonerdoomia vai mitä, en tiiä ja ihassama, sen tiiän että PÄRISEEPÄRISEEPÄRISEE
Mikäs hassuttelu tää on kun en löydä mitään tietoa tästä mistään
Hevimessiaat Kulkija, Uton ja Kutomo takoo raskasta riffikultaa. Ikuisuus julkas justiin kassun (splitti, toisella puolella Haare).
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
bernardblack wrote:WITCH CHRIST
onko tää nyt sitten metsäfolkstonerdoomia vai mitä, en tiiä ja ihassama, sen tiiän että PÄRISEEPÄRISEEPÄRISEE
Mikäs hassuttelu tää on kun en löydä mitään tietoa tästä mistään
Hevimessiaat Kulkija, Uton ja Kutomo takoo raskasta riffikultaa.
Mukana myös Kanttoripoika
bernardblack wrote:Hevimessiaat Kulkija, Uton ja Kutomo takoo raskasta riffikultaa.
joo on, unohtu
(tai sit kanttoripoika ei oo hevimessias )
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Skeletonni wrote:bernardblack wrote:Hevimessiaat Kulkija, Uton ja Kutomo takoo raskasta riffikultaa.
joo on, unohtu
(tai sit kanttoripoika ei oo hevimessias )
En kyllä noiden muidenkaan hevimessiuudesta menis takuuseen
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
2000-luvun vaihde oli mulle erityistä aikaa, koska silloin pää räjähteli uuden musiikin takia tämän tästä. Mitenhän niitä räjähtämiskokemuksia vois kuvailla kuulostamatta vitun hölmöltä ekan vuoden sosiologilta? No, ei kai millään. Voisi kai sanoa niin, että siihen spontaaniin kokemukseen liittyy ajatus siitä, että "tätä bändiä/artistia mä olen odottanut koko elämäni" tai että "tämän kuuleminen on syy elää". Teini-iän musadiggailut, parasta ikinä. Niistä ajoista saatu liekki palaa jossain tuolla syrämessä vieläkin, ja saa pysyttelemään tällaisilla forumeilla vuodesta toiseen. Chasing the dragon. Onko tuolle termille suomalaista vastinetta?
Viimeiset kymmenen vuotta on ollut vähän hiljaisempaa. Okei, 2005 kuulin Animal Collectivea, ja multa räjähti pää, ja pari muuta artistia on päässyt melko lähelle Otetaan vaikka viimeisimpinä esimerkkeinä Harmaa Getto ja Odd Future -jutut, mutta siinäpä ne. Paljon on tullut hyvää, ja toki jotkut vanhat uudet löydöt ovat aiheuttaneet mielettömiä elämyksiä. Mutta se tunne, kun tutustuu johonkin itselle täysin uuteen, mullistavaan musaan ja on vaan silleen vittuun kaikki muu, tää on tässä. Järki lähtee ja muuttuu täysin kritiikittömäksi fanipojaksi. Vähän niin kuin se tytsy siellä Maija Vilkkumaa -otsikossa.
Oikeastaan kerron tätä juttua perspektiivinä siihen, että meitsille Rustie on just tässä mielessä paras löytö nyt tosi pitkään aikaan. Sillä on muutama biisi, jotka aiheuttaa ihan karvat pystyyn nostavia huikeita fiiliksiä, joita oon jollain tapaa metsästänyt kymmenen vuotta. Tuntuu, että se tyyppi on niin käsittämättömällä tavalla samalla aaltopituudella meitsin kanssa, mutta se osaa kommunikoida mun mielikuvitukseni siitä että mitä ois vitun päräyttävä soundi. Ihan helvetin siistiä huomata, ettei oo menettänyt kykyään kokea tällaisia fiiliksiä musasta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mitenhän niitä räjähtämiskokemuksia vois kuvailla kuulostamatta vitun hölmöltä ekan vuoden sosiologilta?
miten niitä vois kuvailla niin että kuulostais ekan vuoden sosiologilta?
kuulostavatko ekan vuoden sosiologit miltään muulta kuin vitun hölmöiltä?
väheneekö se vitunhölmöys jossain vaiheessa?
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Laatu wrote:Mitenhän niitä räjähtämiskokemuksia vois kuvailla kuulostamatta vitun hölmöltä ekan vuoden sosiologilta?
väheneekö se vitunhölmöys jossain vaiheessa?
Toi oli vähän onneton viittaus siihen, kun huig teki jossain otsikossa ihan osuvan havainnon, että mä kuulostan ihan ekan vuoden sosiologilta. Olin vaan sillai että eipä tohon ole vastaan sanomista.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mut tuo nyt ei ollut ollenkaan se pointti, vaan tää:
Ihan helvetin siistiä huomata, ettei oo menettänyt kykyään kokea tällaisia fiiliksiä musasta.
MMM wrote:Laatu wrote:Mitenhän niitä räjähtämiskokemuksia vois kuvailla kuulostamatta vitun hölmöltä ekan vuoden sosiologilta?
väheneekö se vitunhölmöys jossain vaiheessa?Toi oli vähän onneton viittaus siihen, kun huig teki jossain otsikossa ihan osuvan havainnon, että mä kuulostan ihan ekan vuoden sosiologilta. Olin vaan sillai että eipä tohon ole vastaan sanomista.
aa tää oli näitä hämmentävän sekavia juttuja, joihin ei kandeis pitkällä kepilläkään koskea.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Mut tuo nyt ei ollut ollenkaan se pointti, vaan tää:
Laatu wrote:Ihan helvetin siistiä huomata, ettei oo menettänyt kykyään kokea tällaisia fiiliksiä musasta.
no niinpä!
suurin syy miksen jaksa fanittaa pitkään yhtä artistia tai juttua on juuri se että aina on tullut joku toinen
uusi päänräjäyttävänsiisti juttu.
Toi oli vähän onneton viittaus siihen, kun huig teki jossain otsikossa ihan osuvan havainnon, että mä kuulostan ihan ekan vuoden sosiologilta. Olin vaan sillai että eipä tohon ole vastaan sanomista.
Ethän sä ees sillon kirjottanu musiikista vaan heitit jotain kehnoo provoo koska pakko heittäsä tms
Parasta just ny on neptunes-tuotanto, sonic avenues, marvelous darlings, night birds, young governor, link wray, replacements
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
New Order - Temptation
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Linda Ronstadtin kasariväännöt.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Ei muka youtubessa ollut mutta Leevi and the Leavings - Ei mikään Robin Hood
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Gary Barlow
(se joka ei tykkää back for good:sta ei ole kuullut sitä)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joku heppu on upannut youtubeen kasan Larry And The Lefthandedia!
Paras bändi!
Kompf!
bzort glorf bööth
kerrankin onnistunut sv /
bzort glorf bööth
grateful dead: dick's picks vol. 36 - eipä vähäsen hyvä
Joku heppu on upannut youtubeen kasan Larry And The Lefthandedia!
Paras bändi!
Kompf!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
nyt ja aina
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.