You are not logged in.
Salama iski R.E.M.-bändin keikkalavaan
Juuri kun R.E.M. oli nousemassa Nikon areenalle Jones Beachillä New Yorkissa lavarakenteisiin iski salama, joka aiheutti kipinöintiä. Starpulse.com -sivusto kertoo, että keikka lykkääntyi yli tunnilla ukkosen vuoksi.
Yhtyeen solisti Michael Stipe käänsi tapahtuneen voitoksi viihdyttämällä rankkasateessa kastunutta monituhatpäistä yleisöä Creedence Clearwater Revivalin Who'll stop the Rain -biisillä ja näyttelemällä salaman iskun saanutta.
Yhdysvaltalainen R.E.M saapuu pian Suomeen, kun yhtye esiintyy 9. syyskuuta Helsingin Finnair Stadiumilla. Bändi on esiintynyt Suomessa aikaisemmin kahdesti: Provinssirockissa vuonna 1989 ja loppuunmyydyllä Hartwall-areenalla 2005.
Varikset komentavat
Monster kuuluu ylemmäksi!
Monster kuuluu pääasiallisesti divariin :?
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
[quote:87cdad791d="Futre"]Monster kuuluu ylemmäksi! [/quote:87cdad791d]
Monster kuuluu pääasiallisesti divariin :?
ykkösdivariin.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
tässä jonkinlaista keikkafiilistä olen koittanut tavoitella..
viidellä viimeisellä keikalla jokaisella soinut:
Bad Day
Drive
Electrolite
Horse To Water
I'm Gonna DJ
Ignoreland
Imitation Of Life
It's The End Of The World As We Know It (And I Feel Fine)
Let Me In
Living Well Is The Best Revenge
Losing My Religion
Man On The Moon
Man-Sized Wreath
Orange Crush
Supernatural Superserious
The Great Beyond
The One I Love
What's The Frequency, Kenneth?
eli joitain poikkeuksia lukuun ottamatta semisti masentavan yllätyksetöntä.
mutta ihan hyvin on sitten pyörinyt tosi koviakin biisejä siellä täällä ninq pilgrimage, harborcoat, driver 8 ja pretty persuasionkin soinut melkein jokaisella viimeisistä. hi-fi:ltäkin soitettu neljää eri biisiä.
ei-albumiraidat olleet aika kovassa soitossa, bad dayn ja great beyondin lisäksi animalkin oli soinut parilla.
Menetetty peli
Ei kellää haisua soittoaikatauluista? Portit aukee näköjää jo neljältä mut mitäs mitäs ei sitä niin aikasin jaksas mennä. Eiks tuol oo kaks lämppäriäkin?
hesarin mukaan the Disciplines 17.55, Editors 18.45 ja R.E.M. 20.00
Jotenkin musta tuntuu, etten jaksa kuunnella keikkaa edes partsilta...
yhdellä tutulla näköjään pari lippua myynnissä flunssan takia.
Oli todella hyvä keikka.
Kaikki isoimmat suosikkibiisit 5 ekalta levyltä jäi tulematta (paitsi 1.000.000 ), mutta muuten oli kyllä biisivalinnat kohdallaan. Uudelta levyltä tuli parhaat biisit ja muutenkin oli valittu hyviä ja ilahduttavasti vähän yllättäviä biisejä. Tavallista huomattavasti rokimpi setti kyllä sopi tän iltaiseen säähän ja mielentilaan loistavasti. Horse to Waterin jälkeen ainoat vähemmän onnistuneet valinnat. Yllättäen Brian Wilson -henkinen versio At My Most Beautifulista palautti homman raiteilleen.
Oliskohan ollut jotenkin näin, ehkä 1 tai 2 biisiä puuttuu?
what's the frequency, kenneth?
bad day
living well is the best revenge
so. central rain
turn you inside-out
circus envy
man sized wreath
accelerate
the one i love
ignoreland
hollow man
great beyond
cuyahoga
1.000.000 x:sydan:
electrolite
(don't go back to) rockville
losing my religion
find the river
let me in
little america
horse to water
i'm gonna dj
imitation of life
-
supernatural superserious
at my most beautiful
orange crush
it's the end of the world as we know it (and i feel fine)
man on the moon
aika samalla hymiöintilinjalla, mutta ainakin ignorelandille laittaisin vielä
ainahan settilista voisi olla parempikin, mutta aika onnistunut kumminkin. tuli hyvässä rytmissä tunnettuja ja hieman tuntemattomempia, ja ainakin omassa porukassani eri määrissä kuunnelleilla pysyi kaikilla mielenkiinto yllä koko keikan. uudet biisitkin istuivat settiin hyvin.
jäi vielä sellainen olo, että olis voinut kuunnella pidempäänkin.
Menetetty peli
Toisaalta näin:
1. What's The Frequency, Kenneth?
2. Living Well Is The Best Revenge
3. Bad Day
4. South Central Rain
5. Inside Out
6. Circus Envy
7. Man-Sized Wreath
8. The Great Beyond
9. Hollow man
10. Cuyahoga
11. Accelerate
12. One I Love
13. Ignoreland
14. 1,000,000
15. Electrolite
16. Rockville
17. Losing My Religion
18. Find The River
19. Let Me In
20. Little America
21. Horse To Water
22. I'm Gonna DJ
23. Imitation Of Life
Ylimääräiset
23. Supernatural Superserious
24. At My Most Beatiful
25. Orange Crush
26. It's The End Of The World As We Know It (And I Feel Fine)
27. Man On The Moon
Mulle riitti kyl täl kertaa Provinssi-keikka Greenin ajoilta.
R.E.M.:n kitara varastettiin Helsingin keikan päätteeksi
[quote:da75dcdd48]omistajansa, kitaristi Peter Buckin signeeraama Rickenbacker [/quote:da75dcdd48]
Uutisen kääntäjälle
Ai ne ei esittäneet I'll Take The Rainia.
[quote:5366aebfa5="lintumies"]R.E.M.:n kitara varastettiin Helsingin keikan päätteeksi
[quote:5366aebfa5]omistajansa, kitaristi Peter Buckin signeeraama Rickenbacker [/quote:5366aebfa5]
Uutisen kääntäjälle [/quote:5366aebfa5]
hesarin laatulinja jatkuu
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Ai saatana. Ois pitäny olla paikalla. Näyttää paljon paremmalta listalta kuin kolme ja puoli vuotta sitten.
Rapid Eye Movement Underground?
R.E.M.-keikan melusta valitettiin
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/stadi … id=1584725
Häh, joku hyväkäs on valittanut melusta Konalasta saakka?? Mitähän sinne on matkaa, 5km? Me asutaan keikkapaikasta n 100-200 metrin päässä, eikä koko keikasta kuulunu pihaustakaan, kun sulki ikkunan...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
eihän ne edes soittaneet kovin lujaa, just sillai että oli hyvä ilman tulppia.
Menetetty peli
[quote:242dabd308="tomitarmo"]R.E.M.-keikan melusta valitettiin
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/stadi … id=1584725
Häh, joku hyväkäs on valittanut melusta Konalasta saakka?? Mitähän sinne on matkaa, 5km? Me asutaan keikkapaikasta n 100-200 metrin päässä, eikä koko keikasta kuulunu pihaustakaan, kun sulki ikkunan...[/quote:242dabd308]
asuuhan sekin pelle joka valittaa huvilateltan metelistä innokkaimmin pasilassa...
Taispa joku fani tulla tunnontuskiin (tai halusi netota kymppitonnin palkkion joka luvattiin).
R.E.M-yhtyeen kitaristi Peter Buckilta Helsingin-keikalla kadonnut kitara on löytynyt. Bändi kertoo asiasta nettisivuillaan.
Buckin vuosien ajan käyttämä Rickenbacker-kitara hävisi mystisesti Töölön jalkapallostadionilla 9. syyskuuta soitetun keikan jälkeen. Sen uskottiin joutuneen varkaan matkaan, ja Helsingin poliisi alkoi tutkia asiaa.
R.E.M kertoo nettisivuillaan, että "nimetön lähde" palautti kitaran Buckille viime torstaina Luxemburgissa, jossa bändi oli konsertoimassa osana Accelerate-kiertuettaan. Palautuksen yksityiskohtia bändi ei paljasta.
R.E.M:n keikkajärjestelyistä Suomessa vastasivat konsertti- ja tapahtumajärjestäjät Live Nation ja Eastway. Mirkka Rautala Live Nationin markkinoinnista kertoo, ettei kitaraa palautettu ainakaan heidän kauttaan.
"Mitään tietoa asiasta meillä ei ole. Mutta onnellista, että asia päättyi näin", Rautala kommentoi.
Myöskään Helsingin poliisissa ei sunnuntaina ollut tietoa siitä, miten kitara löytyi.
Buck oli käyttänyt Rickenbacker-merkkistä kitaraansa yhtyeen perustamisesta lähtien eli 26 vuotta.
Pitkästä aikaa tullut taas soitettua noita vanhempia levyjä. Uusimmallekin ajattelin antaa uuden tilaisuuden, kun sitä saa nyt halvalla kaikkialta. Debystä Upiin kaikki levyt on kovia pl. Green. Monsterilta ois voinu lohkaista vielä kuudennen sinkun, Let Me In.
Aika harvoin tulee tätä nykyään kuunneltua, mutta kun tekee mieli kuunnella remiä, niin useimmiten viime aikoina levyhyllystä on soittimeen siirtynyt Up. Muistan miten sen ensimmäiset kuuntelut aikoinaan oli hirveää tuskaa. En oikeen muista missä vaiheessa se on sitten alkanut toimia, mutta nykyään tulee vedettyä koko levy putkeen. Täydellisyydestä ei voi puhua, mutta eipä tuohon fillereitä paljoa ole päätynyt. Toisaalta pidän kyllä myös lähes kaikkien haukkumasta Revealistakin.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mulla ei tule oikein Documentin jälkeisiin levyihin enää koskettua. indielolwtfonmymind, jutkut ratsastaa parsakaalilla tapaamaan poseidonia
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
On muuten aika kova sivunvaihto
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
no olipa melkoinen sivunvaihto näemmä vaikka itse sanonkin toisen kerran
..ja ilmeisesti uutta levyä tulossa mutta sivunvaihtokin lienee levyä parempi koska biisinnimet aiheuttaa vessaan juoksemisen ja pitää oksentaa verta. ei näin. neljä stygeä kuultu, homeisesta tylsästä pappafolkista gin blossoms-reject-tason ilottomiin yrityksiin. lyriikka vakiona melko hirveää - mitäs stipelle oikein on tapahtunut?
kuitenkin:
"Discoverer" 3:31
"All the Best"
"Überlin" 4:14
"Oh My Heart" 3:19
"It Happened Today" 3:48
"Every Day Is Yours to Win"
"Mine Smell Like Honey" 3:13
"Walk It Back"
"Alligator Aviator Autopilot Antimatter"
"That Someone Is You"
"Me, Marlon Brando, Marlon Brando and I"
"Blue"
joo ja uus levy on ihan vitun syvältä. siinä ja siinä onko edes around the sunin tasolla. ja jos taso on likakaivon pohja mihin verrataan niin arvaahan sen miten siinä käy.
Überlin on ainakin tarttuva biisi. Kuulin juuri ja ihastuin heti. Onko muu levy samaa menoa? Jotenkin alkaa vaikuttaa siltä, että tän bändin paskoiks haukutut levyt toimii mulle.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Around the Sun on hyvä levy. Green on huonoin ja todennäköisesti toiseksi uusin het perään, ainakin sen vähän perusteella mitä muistan.