You are not logged in.
Ketään menossa? Line-up on kyllä jo ihan älytön ja lisää tulossa. Mitä nyt äkkiseltään tulee mieleen noista mistä itse innostuu:
Group Inerane
The Fall
Elephant 6 Holiday Surprise
Mike Watt & George Hurley play the Minutemen
Boredoms
Olivia Tremor Control
jne jne.
ja tietenkin Jeff Mangum soolona. Ei helvetti. Onko sitä jätkää oikeasti olemassa?
Lippu siis hallussa.
Last edited by rc-lungen (09.08.2011 11:28)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
missä shellac? jokaisessa aateepeessä täytyy olla shellac
Ketään menossa? Line-up on kyllä jo ihan älytön ja lisää tulossa. Mitä nyt äkkiseltään tulee mieleen noista mistä itse innostuu:
Group Inerane
The Fall
Elephant 6 Holiday Surprise
Mike Watt & George Hurley play the Minutemen
Boredoms
Olivia Tremor Control
jne jne.ja tietenkin Jeff Mangum soolona. Ei helvetti. Onko sitä jätkää oikeasti olemassa?
Lippu siis hallussa.
let me fall out of the window
with confetti in my hair
hmm
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Oon kans miettinyt tätä. Lähinnä Raincoatsin takia. Mutta tuskinpa tulee lähdettyä, kun varmaan aika paljon menisi rahaa matkoihin yms.
Kiinnostais kyl... Mitä tämmöset reissut noin yleisesti kustantaa lippuineen/lentoineen?
No viimeks meni vähän ekstraa kun menomatkat kyrvähteli lumimyrskyn takia mut veikkaisin et suunnilleen tämmösellä budjetilla pärjää:
lennot 150-200
junamatka menopaluu 60
taksimatka festarialueelle 10
ATP-lippu 200
plus sit kaikki lentokentälle siirtymiset ja festariviikonlopun ulkopuolella yöpymiset.
Älä päästä painiks sitä
pillua tuolta ei sitten lohkee mitenkään. ainoastaan homoille
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
pillua tuolta lohkee ainoastaan homoille
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
EI kyllä viitti ottaa viimevuotista uusiksi ENÄÄ VITTU IKINÄ!
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
this festival event is being postponed - the event will be rescheduled to March 9th-11th 2012
No voi peppu. Tuolta kyllä meikän tuurilla peruuttaa kaikki parhaat, mut Panda Bear soittaa saleen kaks keikkaa per päivä.
Mulle vois käydä toi hetki. Haluuks joku lähtee mun kaa?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Aika hyvin seivattu ohjelmisto. Maaliskuu sopii itsellekin paremmin, ei oo pikkujoulusesonkia häiritsemässä.