You are not logged in.
stratum wrote:The Future oli täyttä paskaa.
Joo oli kyl aikamoinen pettymys tää, etenki ku Me and You and Everyone We Know on citun hyvä.
en ole kolmekybänen emoboy
Guilty of Romance oli paikoitellen todella loistava ja muuten sitten erittäin hyvä. Nyt rupes Cold Fish ja muut tän tyypin leffat kiinnostamaan. Harmi vaan, että se meni jo eikä ehkä muutenkaan olisi enää sopinut aikatauluihin. Täytyy kai metsästää joskus jostain dvd:llä.
Submarine oli myös tosi hyvä. Siis tosi hyvä. Minä Richard Ayoade
Guilty of Romance oli paikoitellen todella loistava ja muuten sitten erittäin hyvä. Nyt rupes Cold Fish ja muut tän tyypin leffat kiinnostamaan. Harmi vaan, että se meni jo eikä ehkä muutenkaan olisi enää sopinut aikatauluihin. Täytyy kai metsästää joskus jostain dvd:llä.
Musta oli heikoin ja tavanomaisin ton tyypin leffa, jonka olen nähnyt. Love Exposure kannattaa katsastaa.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
leposi wrote:Guilty of Romance oli paikoitellen todella loistava ja muuten sitten erittäin hyvä. Nyt rupes Cold Fish ja muut tän tyypin leffat kiinnostamaan. Harmi vaan, että se meni jo eikä ehkä muutenkaan olisi enää sopinut aikatauluihin. Täytyy kai metsästää joskus jostain dvd:llä.
Musta oli heikoin ja tavanomaisin ton tyypin leffa, jonka olen nähnyt. Love Exposure kannattaa katsastaa.
Love Exposurelle
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kill List oli kova.
Erittäin kova.
Love Exposure kannattaa katsastaa.
Oonko nähny harhoja, että tää olisi ihan suomijulkaisu dvd:nä? Tai sitten sotken tän johonkin toiseen, mitä Anttilassa oon kattonu joskus.
Cold Fish näyttäis tulevan lokakuun 5. päivä ihan suomen kielisillä teksteillä, jos Filmihullun nettikauppaa on uskominen.
Last edited by leposi (20.09.2011 16:25)
Asshole. Kuin Larry Clarkin ohjaama Intian Joutilaat with a scent of Gaspar Noe. Soundtrack oli hyvä, jopa hankinnan arvoinen, jos vaan löytyisi.
Joe Caligula wrote:leposi wrote:Guilty of Romance oli paikoitellen todella loistava ja muuten sitten erittäin hyvä. Nyt rupes Cold Fish ja muut tän tyypin leffat kiinnostamaan. Harmi vaan, että se meni jo eikä ehkä muutenkaan olisi enää sopinut aikatauluihin. Täytyy kai metsästää joskus jostain dvd:llä.
Love Exposurelle
Guiltyn ja Coldin latteiden tekorankistelujen jälkeen ei kyl hevillä huvittais antaa enää mahdollisuutta tolle tyypille...
Arirang . Korealainen Yksinteoin kakkonen, muttei ihan yhtä kaheli.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Itellä vielä kolme näkemättä. Eilen tuli tsekattua Our Time Will Come ja diggasin kyllä. Vitun randomille menolle ja fiilistelylle
Tiistaina kävin tsiigaas Salla - Selling The Silencen, mikä oli myös hyvä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
http://www.elitisti.net/arvostelu/2011/ … ainen.html
En itse osannut pahemmin tota kokemusta sanoin kuvata, tossa Iljan arvostelu.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
http://www.elitisti.net/arvostelu/2011/ … ainen.html
En itse osannut pahemmin tota kokemusta sanoin kuvata, tossa Iljan arvostelu.
Harmageddonin näin joskus Finnkinon ilmaiskorttiaikoina (ja Jumalan rakastajan, Valtakunnan ja Akan teatterissa), joten Yksinteoin 1&2 jätin suosiolla väliin.
siguainesta:
kyllä tässä yhä paneskellaan vaikka hulluja ollaankin
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
The Trip oli ihan höpsö. Eli siis aivan törkeen hauska ja loistava suorastaan. Jatkoon ja dvd-hyllyyn aikanaan.
Huomenna pitäisi jaksaa vielä kaksi leffaa.
Last edited by leposi (24.09.2011 06:11)
The Trip oli ihan höpsö. Eli siis aivan törkeen hauska ja loistava suorastaan. Jatkoon ja dvd-hyllyyn aikanaan.
tää oli kyllä. en yleensä naura ääneen leffoissa varsinkaan teatterissa mutta tässä päääsi muutama kunnon hörähdys.
leposi wrote:The Trip oli ihan höpsö. Eli siis aivan törkeen hauska ja loistava suorastaan. Jatkoon ja dvd-hyllyyn aikanaan.
tää oli kyllä. en yleensä naura ääneen leffoissa varsinkaan teatterissa mutta tässä päääsi muutama kunnon hörähdys.
Siinä ku ne harrasti oktaaveja autossa, niin mä en pystynyt lopettamaan naurua, vaikka mitään hauskaa ei enää tapahtunut. Purskahtelin vaan sillai hassusti kun yritin olla nauramatta. Tätä tapahtuu todella harvoin leffassa.
Last edited by leposi (24.09.2011 09:50)
Sleeping Beauty oli kyllä aikamoista tavaraa.
"I can think of few first-time directors whove demonstrated such a keen understanding of how to create and build a visual rhythm, both from shot to shot and from scene to scene." http://www.avclub.com/articles/cannes-1 … tim,55967/
Tyrannosaur oli mainio ja monella mittarilla ehkä festarin täydellisin elokuva. Bullhead oli kans erinomainen. Kill List oli kuin huono jakso Tryy blödiä.
Niin joo ja levitykseen tulevista uus Almodovar oli yks miehen parhaista elokuvista. Enemmänkin genre-elokuva tai jännäri kuin perinteinen Almodovar. Ehdottomasti näkemisen arvoinen.