You are not logged in.
Mew - Comforing Sounds
vs.
Cranes - Paris and Rome
Toi kappaleiden rakenne ja tunnelma jotenkin tosi samantyyppinen.
Osa näist on kyl tosi kovia. Mun suosikki on toi Maneater / Part Time Lover -kombo, mitkä voi laittaa soimaan samaan aikaan ja sit niiden pikkasen eri nopeudella menevät tempot tekee rytmistä ihan matikkarokkia vaik hilpeet synabassot vaan pulputtaa menemään.
Älä päästä painiks sitä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Älä päästä painiks sitä
Hyvä huomio
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mietin tässä tosi pitkään mikä uudempi kappale on totaalinen rip-off Stranglersin No More Heroesista. Sit välähti, et Elasticahan se.
Kas näin:
Sent from my iPhone 16
anna järvinen kopsannu vähän classix nouveauxia:
Durutti Column - Requiem for a Father tuntuu olevan lähinnä 5-minuuttinen jami sen Ariel Pinkin Round & Roundin esikertsin ympärillä.
Älä päästä painiks sitä
diivakertsien samankaltaisuus
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
tää juttu kuulostaa täysin joltain Kauko Röyhkän biisin osalta.
Verrokkina on siis Marcos Vallen Revolução Organica.
Vaan miltä???
Last edited by MMM (25.04.2011 20:19)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
:angry::center:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Joku väitti. Kait näissä jotain samaa on.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
how they run this show.
how they run this show.
Nerokasta!
Älä päästä painiks sitä
Joo tietysti intertekstuaalisuutta jne. mutta paskaa, mutta Rebecca Black ja Katy Perryn Friday. Eikä ne ole kai ole olevinaan toistensa kopioita. Kai.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Anki -"Niin aikaisin"
Kuusumun profeetta - "Kovin lentäen kotiin kaipaan"
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Älä päästä painiks sitä
Säkeistöt ainakin!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Felt: Sunlight Bathed The Golden Glow
vs.
The Cure: Just Like Heaven
Animal Collective - My Girls
Frankie Knuckles - Your Love
ps: laittakaa håmåt aina kirjoitettunakin ne biisin-nimet eikä vaan linkkiä, jos biisit katoaa tubesta/netistä niin ei sit myös hyvä marja-info
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Elikkäs Nicon These Days ja Eelsin Grace Kelly Blues. Ainaki vähäsen
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Se uusifantasiafreeman-biisi ja Freemanin uuden levyn eka sinkkulohkaisu on ihan smaa. Toivottavasti ne muut ei oo.
OT: haittaa ihan vitusti ne UF-tyypit kun ne on niin speden näköisiä (ei pertin) mutta ihan hyvää musaa. keikalla orava menis kyllä muuntajaan