You are not logged in.
Pages: 1
no tehdäänpä nyt näille oma topikki. kyseessä siis "skene"-metsäfolkin superkolmikko, lau nau, islaja ja kuupuu (jolle ei näköjään ole omaa otsikkoa NO NYT ON).
ja uusi levy siis ilmestynyt, en ole vielä kuullut. yksi jenkkikiertue-cdr näiltä on ilmestynyt, enkä kyllä muista siitä kauheasti ja joskus 2000-luvun puolivälissä(?) muistan nähneeni näiltä ekan keikan oranssilla, josta tykkäsin kovasti. pitkään eclipsen piti julkaista debyytti-lp, mutta homma hieman venähti.
Älppyä näköjään äxälle tulossa ens viikolla, laitoin varaukseen.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
muistan nähneeni näiltä ekan keikan oranssilla, josta tykkäsin kovasti.
Sama
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Onko kellään mitään inside-tietoa tuleeko tästä joskus cd-painosta esim. jonku suomi-lafkan kautta?
Ensivaikutelma levystä: yllättävän minimaalista hissuttelua. Luulen, että tulen tykkäämään tästä oikein paljon, mut en oo ihan varma vielä.
Mitä enempi kuuntelee, sitä paremmalta kuulostaa. Itse asiassa oikeessa kohtaa ja oikeessa mielentilassa suorastaan huumaavalta. Tuntuu välillä häipyvän niin olemattomiin, että siittä tulee alitajuntamusaa. Tulis varmaan levolliset unet jos tätä kuuntelis nukahtaessaan.
Mitä enempi kuuntelee, sitä paremmalta kuulostaa. Itse asiassa oikeessa kohtaa ja oikeessa mielentilassa suorastaan huumaavalta. Tuntuu välillä häipyvän niin olemattomiin, että siittä tulee alitajuntamusaa. Tulis varmaan levolliset unet jos tätä kuuntelis nukahtaessaan.
Juuri noin. Ensimmäisillä pyöräytyksillä ei oikein tuntunut käynnistyvän, mutta näin muutaman kuuntelukerran jälkeen on helppo todeta oikein hyväksi levyksi.
bzort glorf bööth
vihdoinkin kuuntelen lp:tä ekaa kertaa, ja täähän kuulostaa hyvältä. erityisesti mehukkaat luut, jossa olen kuulevinani jonkinmoisia wicker man -viboja. toimis keväällä varmaan vielä paremmin. the return of the mighty metsäfolk
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
the return of the mighty metsäfolk
no nimenomaan, yks tän vuoden parhaita levyjä ihan ehdottomasti
Nyt kun vihdoin oon ehtinyt kuunnella tätä levyä vähän enemmän, niin ekan kuuntelukerran
nostattama fiilis sen kuin vahvistunut: hävyttömän ansiokas levy. Paljon tuttuja ja ns.
tän ajan ja skenen musasta tuttuja sävyjä, jokaisen tekijän omaa tyyliä tulee pintaan siellä
ja täällä, mutta yhteissointi on niin omaa luokkaansa että ei voi kuin ällistellä. Hienoa miten
levyllä on paljon kohtia joissa tulee olo kuin olisi kärpäsenä katossa (kuten kakkoslevyllä
joku kärpänen on päässyt tekemäänkin) trion treeneissä, tai pikemminkin oleskelussa.
En muista kuulleeni tällaista vahvaa hengailevan rentoa tilanteen tuntua oikein muualla kuin
Cacciapaglian Sei Note In Musica -levyllä. Silti levyssä on ihmeen toismaallinen tuntu, se
tulee paikasta joka on aivan hitusen itseni ulottumattomissa. Vähän kuin elokuvien mystiksi
jäävät sivuhenkilöt, joiden olemassaoloa ei selitetä mitenkään ja jotka vain viipyilevät ja sitten
katoavat kuvasta.
Harvinaisen tyylikäs, pakahduttava ja vertaansa vailla oleva levy.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
kuupuulle ei taida edelleenkään olla otsikkoa, mutta tässä maistiaisia tulevalta sisar-lp:ltä ja samalla ilmestyy varhaisempia vaiheita käsittelevä tuplakokoelma jonka nimeä en nyt muista. hyvältä kuulostaa uusi matsku
Kuupuu: Pensas on eläin from jonna karanka on Vimeo.
Pages: 1