You are not logged in.
Plaid tulossa siis Suomeen ekaa kertaa sitten Koneiston 2003.
En jaksa nyt kaivaa onko täällä jo keskusteltu joskus Plaidista, mutta jos ei niin:
Eikä toi juuri ilmestyneen levyn kamakaan ihan huonoa ole:
Tulin vain huomauttamaan, että olivat Koneisto 04:ssa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No niinpä olikin. Hyvä keikka joka tapauksessa.
olin "siellä"
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Tulin vain huomauttamaan, että olivat Koneisto 04:ssa.
mulla tais olla joku dorka oma keikka samaan aikaan tms, muistan vain vitutuksen.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Koneisto 04:ssä näin kyllä Plaidin, mutta Akufenin missaaminen on vituttanut vielä näihin päiviin asti.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
http://planet.mu/discography/ZIQ309
tässä tuntus olevan meininkiä, eka biisi on ainaki överihyvä klipin perusteella.
Tää on vähän ku joku Vangeliksen, Hype Williamsin ja Lex Lugerin epäpyhä liittoutuma
^ Oma otsikkokin löytyy, meinasin just tänään kirjotella kun kuuntelin levyä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Siirtäkääs nää sinne Kuedo-ketjuun.
Mutta eikös toi ilmesty vasta 17.10. ? Hankintalistan kärkipäässä enivei. Just tuli hommattua molemmat Kuedon EP:tkin pitkän odottelun jälkeen, loistokamaa.
Kuedosta pitäville:
Spämmätääs nyt tännekin kuinka Ritari Ässä reagoi konemusiikkiin:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
uus omar-sKYLLÄ ON MUNA PYSTYSSÄ YES SIR.
on kyl niin parasta musaa, samalla viivalla vaikka shake shakirin tai miksei olde skoole detroit-plattojen kanssa.
ei täs ny mitään mullistavaa oo vielä paljastunu mut ku jäbä osaa laittaa homman näin hyvin kohilleen niin ei kyl
siinä sitten muuta tarvi sano porilainen suuseksistä.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Hyvää kamaa tuo Omarin LP (tai kokoelma) mutta vähän semmosta pientä varmistelun makua nuissa on verrattuna vanhempaan tuotantoon. Ehkä se on päässy piireihin ja alkanut tuntea olonsa kotoisaksi berliiniskenessä.
Last edited by suomenajokoira (14.09.2011 21:55)
Jumalträkki tuo tuossa yllä.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
joo ehkä vähän samaa tosta varmistelusta, mut pitääpä kuunnella toi platta tarkemmin.
jossei muute omar shake shakir oo tuttu niin ekana klassikkosoundia, sit elektrompaa shakea ja lopuks
sitä sample-neroutta räppi-tempoon. toi frictionalism -kokoelma on ISON JA KOVAN MUNAN HOMMIA.
Aika hyviä nämä Shakirin uudemmatkin julkaisut varsinki moniin muihin detroit-pappoihin verrattuna. En kyllä tiiä miksi pitäis muihin verrata.
http://www.juno.co.uk/ppps/products/362366-01.htm
http://www.juno.co.uk/ppps/products/1820894-02.htm
Jälkimmäisessä tosin tykkään vielä enemmän tuosta Oni Ayhunin puoliskosta.
Last edited by suomenajokoira (15.09.2011 01:25)
pakko spämmätä vielä tämä:
Kaveri vinkkasi tällaisen samplaaja-artistin. Psykedeliapopin, Panda Bearin ja itämaisten soundien ystävät saattaa digata. Levy ilmestynyt viime vuonna ja on kuunneltavissa täällä: http://paulwhite.bandcamp.com/album/pau … rple-brain
Kaveri vinkkasi tällaisen samplaaja-artistin. Psykedeliapopin, Panda Bearin ja itämaisten soundien ystävät saattaa digata. Levy ilmestynyt viime vuonna ja on kuunneltavissa täällä: http://paulwhite.bandcamp.com/album/pau … rple-brain
näyttäs olevan valkonen kaveri samplerin ääressä,
no joo huonot moodymann-vitsit sinänsä, hyvältähän tää kuulostaa.
ottakaas joku kans haltuun toi P.u.d.g.e. joka on kyl tälläsen levällään
olevan samplebiittikaman ihanuutta par sexcellence.
ohantääny ihan mahtavaa musaa
Paul Whiten musassa on kyl hyvä meno ja pitäs perehtyä albumeihin syvemmin, tää biisi herätti kiinnostuksen häiskää kohti joskus pari vuotta sitten
PUDGE on kanssa melkone vekkuli kyllä, suht huuruista tavaraa se idiot box levy.
^ onpa hyvä biisi. kuten myös gentle freak
Tämä kuulostaa aika hauskalta uuden soundin ja oldschoolin kohtaamiselta.
NOUSTAAS YLÖS JA OTETAAN UK FUNKEEEE HALTUUN
tässä olis tällänen asiallinen paketti jota oon jo useemman viikon luukuttanut.
all day i just listen to kreeeisseeee kazzzinz
Last edited by MMM (04.10.2011 13:34)
Perustapa oma otsikko, niin saadaan hulinat toden teolla käyntiin.
Perustapa oma otsikko, niin saadaan hulinat toden teolla käyntiin.
en usko että oon tästä enää parin kuukauden päästä juurikaan innoissani.