You are not logged in.
kuunnelkaa levyltä
Toki, ehän ois spotifystä ees kuunnellu, testasin vaan toimiiko
kuunnelkaa levyltä
Kyllä se nyt vaan on niin että Majakanvartijan unen jälkeen en millään viitsisi ostaa tuota uusinta kuulematta etukäteen. Toisin sanoen olen edelleenkin pettynyt Majakanvartijaan, vähetin kuuntelemani Leinos-levy ikinä :/ Mut älkää tuomitko minua, ehkä joku päivä vielä ymmärrän.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Kyllä se nyt vaan on niin että Majakanvartijan unen jälkeen en millään viitsisi ostaa tuota uusinta kuulematta etukäteen. Toisin sanoen olen edelleenkin pettynyt Majakanvartijaan, vähetin kuuntelemani Leinos-levy ikinä :/ Mut älkää tuomitko minua, ehkä joku päivä vielä ymmärrän.
ohhoh, valaistumistasi odotellessa mulle taas leinosen vanhempi tuotanto ei kyllä vieläkään ole auennut. pitäis varmaan se raastinlauluja jaksaa taas kuunnella läpi, samoin suudelmitar, joka tuntui olevan ihan jees mutta en silti ole oikein jaksanut kuunnella.
ei oo vielä levyä ja toisekseen kyllä nykyaikana pitää olla mahdollisuus kuunnella kaikki nyt ja heti myös spotifystä
näinhän se toki on
psykokarkki wrote:kuunnelkaa levyltä
tässä tapauksessa vois kyllä veikata, ettet diggaa uudestakaan, mut mistäs sitä aina tietää
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ei mua juuri kiinnosta koko levy, mutta ihmetyttää sinänsä, että mitä sitä pantataan, jos tiedot löytyy jo spotifysta.
en ole kolmekybänen emoboy
Ei mua juuri kiinnosta koko levy, mutta ihmetyttää sinänsä, että mitä sitä pantataan, jos tiedot löytyy jo spotifysta.
maailmassa on virhe, kaikki heti mulle nyt vaikkei kiinnostaiskaan
börjeslandet wrote:Ei mua juuri kiinnosta koko levy, mutta ihmetyttää sinänsä, että mitä sitä pantataan, jos tiedot löytyy jo spotifysta.
maailmassa on virhe, kaikki heti mulle nyt vaikkei kiinnostaiskaan
Uudet biisit ei oikein toiminu livenä ainakaan. Ehkä ennemmin ostaisin jonkun vanhan levyn.
en ole kolmekybänen emoboy
Luunvalkoiset purjeet Ehkä suosikkibiisini Leinoselta.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
uudessa rumbassa haastis, vähän kyllä ihmetyttää toi seitsemän vuoden välein -mystiikka, nyt muka majakanvartija ei ookaan mitään, vaan raastinlauluja (jota kuulemma kuullaan enemmänkin keikoilla), suudelmitar ja tää uus.
uudessa rumbassa haastis, vähän kyllä ihmetyttää toi seitsemän vuoden välein -mystiikka, nyt muka majakanvartija ei ookaan mitään
tota oon kans ihmetellyt
Ihmiset kyllästyvät tekemisiinsä - varsinkin edellisiin sellaisiin. Majakanvartija on mielestäni edelleen upeimpia Suomi-julkaisuja..., noh, ikinä. Uusi jännittää juuri tästä syystä. Ei oikein ole halua tutustua, mikä hämmentää.(Vinyyli kyllä kiinnostaisi. )
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Ekan kuuntelun perusteella vaikuttaa paljon paremmalta kuin Majakanvartijan uni, joka ei mulle oikein iskenyt. "Takana metalliovi" jäi eniten mieleen
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
vielä on turhan aikaista sanoa tästä lopullista arviota, mutta löisinpä melkein vetoa, että majakanvartija tulee mulle henkilökohtaisesti aina olemaan leinosen paras levy, sen verran kovaa se kolahti ja kun en aiemmin ollut leinosesta välittänyt juuri yhtään. tästä uudesta tulee muuten jonkinmoisia kuusumun profeetta -viboja.
mutta nyt se camp crystal lake pihalle tai kina nousee
Luunvalkoiset purjeet Ehkä suosikkibiisini Leinoselta.
sama
Paras känniyhteislaulubiisi ever.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Öö ei tää nyt sittenkään oikeen lähe tää uus
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Öö ei tää nyt sittenkään oikeen lähe tää uus
Kaksi vikaa biisiä taitaa olla selkeästii parhaat, joten levy loppuu heti kun se alkaa kuulostamaan hyvältä.
how they run this show.
Eiks kenenkään mielestä "aika" kuulosta tältä?
how they run this show.
Kuulostaa! Paljon enemmän ku tolta Ulverilta!
^ Joo, tuli toi itelläkin vähän mieleen. Tosin kopioinnista ei voi olla kyse, sillä toi Aika tuli Jyväskylässä livenä jo viime helmikuun alussa.
Pitäis ehkä roudata Äxään jotain kamaa että vois ottaa tän Leinosen vaihosa Olipa muuten Ektronkin shopissa tämä ja pari muuta Fonalia.
E wrote:Öö ei tää nyt sittenkään oikeen lähe tää uus
Kaksi vikaa biisiä taitaa olla selkeästii parhaat, joten levy loppuu heti kun se alkaa kuulostamaan hyvältä.
Aa mä taian tykätä eniten noista kahesta instrumentaalista. Emmää tiiä.. kokeilin myös just pitkästä aikaa Majakanvartijaa ja alko vaan vituttamaan se
Suudelmittaresta pidän kyl paljon. Nyt kävi näin
Nyt muuten voi kuunnella levyä Spotifystä, jos jotain kiinnostaa.
ihme nillitystä täällä
NIINPÄ
Nyt muuten voi kuunnella levyä Spotifystä, jos jotain kiinnostaa.
Tuli kuunneltua. Mitähän tästä sanoisi... Mielenkiintoista. Yllätävänkin elektronista menoa ja hyviä biisejä. Vähän hajanainen kuva levystä jäi vielä ekan kuuntelun perusteella, mutta hankintaan menee ehdottomasti.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ostin ja kerkesin kuunnella kerran kokonaan. Onhan tämä oikein hyviä En ole varma onks leinosen paras/toka paras, mutta so tota not.
bzort glorf bööth
tähänkö tää nyt kaatu