You are not logged in.
miksen löydä näiden ketjua, saa lukita kun löytyy
MAAILMAN PARAS BÄNDI
No sama
Eikö tosiaan näille ollut topiccia?
bzort glorf bööth
Viime vai toissa vuonna tästä oli jotai juttua, mut missäs topicissa vai oliko R.I.P.:ssä sitten pelkästään
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
saattoi olla
hieno bändi kuitenkin, kirjoituksia kellarista on maailman paras biisi
Musti sotakoira
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Omalla sarallaan aika vastustamaton bändi. Ihmisen kokoisia piisejä, KK:ta kuunnellessa tulee jotenkin lämpimiä tuntoja 70-80-luvun taitetta kohtaan, vaikken yhtyettä tietenkään aikalaisena ehtinyt kuunnella.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
KK kytkösyhtyeet on myös aika kivoja monet Cenci, Kivi ja eksyneet äänet ja tietysti Vaaralliset Lelut. Eikä myöhemmistä yhtyeistä Punk Lurex OK ole myöskään hassumpi. Kaikissa on vähän jotain samaa kuin Kollaassa, mutta silti sopivasti erilaista. erityisesti Vaarallisten Lelujen Seppo ja Antero LP:n toinen puoli, mikä on pop-biisejä, on timanttinen!
Kyllä! Kaunis laulu
Ehin jopa nähdä Lepakossa Kollaan kambäckin. Sekin oli ihan magee vaikka tietysti lämmittelyä.
Suomipopin valkeat helmet #10: Kollaa kestää Kirjoituksia kellarista (1979)
maailman paras biisi
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Suomipopin valkeat helmet #10: Kollaa kestää Kirjoituksia kellarista (1979)
maailman paras biisi
On kyllä! Jo isäni kannatti Kollaa kestäätä 70-luvulla jne.
rab / mix pohjautuva musiikki maku...ja basso saa paukkua
Harrastukset: Saako sanoa dokaaminen? Seuraan lätkää, teen ruokaa, katson tv:tä
pitäisköhän hankkia, vihreitä 300 kpl, mustia 700
vois hommaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Aattelin kyllä, ihan vain vihreän pallon vuoksi. eiq. En ole niin pitkään aikaan käynyt levykaupoissa, joten tänään on pakko hoidattaa itseä ettei tässä täysin hulluunnu.
En muistanutkaan, että tämä olisi näin jumalattoman nerokas ja hieno levy.
Mun huoneeni
Last edited by leposi (10.05.2012 18:26)
En muistanutkaan, että tämä olisi näin jumalattoman nerokas ja hieno levy.
Mun huoneeni
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Pakko ostos.
bzort glorf bööth
myydääx tota vihreetä ihan peruskaupoissa vai pitäiskö tilata?
tähän joku pössyttelyvitsi
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Combatista hain eilen omani. Vihreä on. Käy kotimatkalla kyselemässä.
psykokarkki wrote:myydääx tota vihreetä ihan peruskaupoissa vai pitäiskö tilata?
Combatista hain eilen omani. Vihreä on. Käy kotimatkalla kyselemässä.
ei oo oikein rasaa ennen 15. päivää
Tänään hain Turun äxästä. Taitaa mennä nopeesti tuo 300 vihreä painos.
Eat your greens, especially broccoli.
Hyvä levy, vois muuten ostaa kans tuollaisen värillisen vinyylin, mutta olen päättänyt etten aio enää ostaa joka ikistä levyä monessa formaatissa (kyseiset biisit löytyvät jo cd-muodossa).
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
pienen pähkäilyn jälkeen laitoin lopulta tilaukseen, onhan toi kuitenkin semmoinen klassikko.
Hyvä levy, vois muuten ostaa kans tuollaisen värillisen vinyylin, mutta olen päättänyt etten aio enää ostaa joka ikistä levyä monessa formaatissa (kyseiset biisit löytyvät jo cd-muodossa).
Sama, en aio ostaa enää yhtäkään levyä monessa formaatissa. Onhan tää yks parhaista vanhoista suomipunk-julkasuista mut cd löytyy jo.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ei ollu cd:tä. (miksi? ) Kävin ostaa vinyylin.
edit: mulla oli se CD
Last edited by barton_funk (15.05.2012 11:52)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei ollu cd:tä. (miksi? ) Kävin ostaa vinyylin.
edit: mulla oli se CD
mutta vähän harmi ettei sille vinyylin liitteelle saatu päivitettyjä linernoteseja, teksti suoraan cd-versiosta eli vuosien takaa.
nyt svartilla ennakkotilattavissa kirjoituksia kellarista ja kollaa kostaa -seiskat, kummastakin 1000 kpl painokset, ensinmainitusta 300 valkoista, jälkimmäisestä 300 läpinäkyvää, loput mustia.
koskapa kirjoituksia kellarista on suunnilleen paras biisi ikinä, oli pakko laittaa heti tilaukseen