You are not logged in.
Virpi Salmi vois laihduttaa.
en ole kolmekybänen emoboy
bzort glorf bööth
ekalla kuuntelulla parhaat biisit: party, countdown, i was here, run the world (girls). kakkoslevyä en ehtiny viel kuunteleen
EDIT: ja lisäyksenä että bonuslevyn kolme uutta biisiä meni myös parhaimmistoon, varsinkin schoolin' life ja mutta hyvä oli myös lay up under me ja ei toi kolmaskaan huono tai sit vaan pääsee taas tähän juttuun kiinni. jatketaan harjoituksia -->
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Beyonce paljasti iljettäviä taipumuksiaan
Beyonce Knowles paljastaa ITV-kanavan haastattelussa, että kärsii keikkojensa aikana vuotavasta nenästä.
- Nenäni vuotaa paljon ja laulaessa en voi niistää sitä, joten muutamaan kertaan nenänpäähäni on muodostunut limakuplia.
Rään muodostus ei ole ainoa Beyoncea piinaava asia. Laulaja myöntää tarvitsevansa tuulikoneita, koska hikoilee runsaasti.
- Kaikki luulevat, että minulla on tuulettimia, koska se on muodikasta. Meno lavalla on niin hurjaa, että jos minulla ei olisi niitä, hiki roiskuisi.
Paljastuksia tulee vielä lisää. Supertähti ei pidä jaloistaan, joihin treenaaminen korkokengät jalassa on jättänyt jälkensä.
- Jos saisin vaihtaa yhden asian, vaihtaisin jalkani. Vuosien tanssimisen jälkeen ne ovat aika romuna. Suuria korvakoruja käytän puolestaan siksi, etten pidä korvistani.
IL
Onpas iljettäviä taipumuksia
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
yhhyh..
bzort glorf bööth
tähänkö tää nyt kaatu
lol apua
ultravox
Ei! Viimeksi tänään katsellut Beyoncén kuvia.
bzort glorf bööth
lol apua
ultravox
Tuli tuossa etelänlomalla katsottua pitkästä aikaa musakanavia. Beyoncé, Gaga, mitänäitänyton. Ei tanssipop iske yhtään sen enempää kuin aiemminkaan. Olen rajoittunut.
Jotenkin ottaa vaikeesti lukea tollasta minä-journalismia viimeistään siinä vaiheessa, kun Nationalin alkupääntuotanto on parempaa kuin Beyonce
en ole kolmekybänen emoboy
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Virpi Salmi vois laihduttaa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
lol apua
ultravox
olin tulossa juuri spämmimään tuota kuvaa. ihana tyttömme. ihanin hymy!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Beyonce on raskaana
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
läski
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu