You are not logged in.
Löytyykö ihmisiltä vielä tätä kuoleman kielissä kituvaa formaattia hyllyistään missä määrin? Ja nyt haetaan nimenomaan originaaleja julkaisuja, tietenkin. Jos on tullut vuosien varrella tärvättyä lukuisat määrät vinyyliä maailmalle, niin sama seikka on kasettien kanssa...80-luvun alkupuolen normiheviähän sinne on pääasiassa kadonnut, Black Sabbathin "Live Evil" ja Zero Ninen "White Lines" ehkäpä kirvelöittävimpinä tapauksina.
Nopeasti miettimättä ja laatikkoon kurkistamatta tallella ovat enää seuraavat julkaisut:
Absoluuttinen Nollapiste "Muovi antaa periksi"
Depeche Mode "Songs of Faith & Devotion"
Iron Maiden "Piece of Mind"
Iron Maiden "Powerslave"
Kingston Wall "II"
Paul Oxley´s Unit "Living in the Western World"
Lisäksi ostin hiljattain Vaajakosken kirpparimarketilta autoon Tenho Saurénin vitsikasetin, jossa on tarinoinnin lomassa myös haitarimusiikkia.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
avarus : kimi on tintti
hetero skeleton : relaxitivity suite
kemialliset ystävät : taju
maniacs dream : maniacs dream
master qsh : master qsh
vai haettiinks tässä nyt jotain mainstream -juttuja nimenomaan. queenin greatest hits 2 taitaa olla ainoa siltä saralta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
vai haettiinks tässä nyt jotain mainstream -juttuja nimenomaan. queenin greatest hits 2 taitaa olla ainoa siltä saralta.
Ylipäänsä keskustelua c-kaseteista haettiin, itselleni kun on hieman vierasta missä määrin formaattia Mitään UG:tä ei ole olemassa:n puolella suositaan...oliko niin että esmes TV-Resistori on kasettijulkaisuihin kyennyt?
Ohan mulla muuten joku Tangerine Recordsin poppiskokoelma noin vuodelta 1995 myöskin.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Mulla on jotain peruskamaa, Slayeria, Maidenia ja sellaisia. Sitten löytyy jotain punkkikassuja, kuten Oheisvasaraa yms. Niijoo, lisäksi Puola-edition Velkkareiden banskulevystä.
Tero saatana, s'olet gay!
Mitäköhän ostettuja kasetteja mulla olis jöjellö...no ainaki:
Pulp - Different Class
Garbage - s/t
Kimeera - s/t
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
oliko niin että esmes TV-Resistori on kasettijulkaisuihin kyennyt?
juu, melodi melodika -sinkku julkaistiin 50 kappaleen painoksena, mukana 2 muualta löytymätöntä raitaa (toinen niistä tosin remixi) ja löytyy kyllä meitsin kokoelmasta. nykyäänhän kasetit on joissain piireissä aika muotijuttu, esim. noita jookchan luettelemia, lal lal lal ja huutomerkki niitä on julkaisseet aika lailla, ja euroopassa esim. sloow tapes ja useat belgialaiset. yleensähän nuo on aika jännästi pakattuja, itse kasetit spraymaalaattuja jne. jostain syystä en ole pitänyt kirjaa hankkimistani kaseteista mikä alkaa vähän häiritsemään kun niitä kerääntyy nurkkiin, ja tommosissa underground-julkaisuissa harvemmin on esiintyjien ja kasettien nimet kovin selkeästi merkittyjä...
taannoin ostin huuto-netistä 2 mona caritan kasettia, asiameininkiä
muuten kasetteja löytyy älytön määrä, jonnekin 90-luvun puoliväliin asti äänitin paljon radiosta juttuja, ja kyllä ne on kaikki tallella edelleen. oli myös aika jolloin ostin valmiiksi äänitettyjä kasetteja, aika ei tosin kestänyt pitkään ja olen tainnut ne suunnilleen kaikki hankkia sittemmin myös vinyyleinä, jotkut jopa myös cd:inä, tämmöisiä mm. heaven 17, thomas dolby, soft cell... yksittäisiä lähinnä anttilasta tai alennusmyynneistä hankittuja löytyy myös, mm. flaming lipsin transmissions from the satellite heart ja joku björkin kasetti.
[quote:ee501f5273="Katkennut petsari"]Ohan mulla muuten joku Tangerine Recordsin poppiskokoelma noin vuodelta 1995 myöskin.
Ei sattumoisin sellainen, jossa on Coo-yhtyeen kappale Zavudi? (Jos on, myy se mulle, jookos.)[/quote:ee501f5273]
Jos kasetti löytyy ja sisältää kaipaamasi piisin, niin lupaan myydä.
---
[quote:0ce7763aa9="lintumies"][quote:0ce7763aa9="Katkennut petsari"]Ohan mulla muuten joku Tangerine Recordsin poppiskokoelma noin vuodelta 1995 myöskin.
Ei sattumoisin sellainen, jossa on Coo-yhtyeen kappale Zavudi? (Jos on, myy se mulle, jookos.)[/quote:0ce7763aa9]
Jos kasetti löytyy ja sisältää kaipaamasi piisin, niin lupaan myydä.[/quote:0ce7763aa9]
(Ja vaikkei sisältäisikään, niin saattaisi se ehkä muutenkin kiinnostaa. En tiedä kuinka monta kasettia Tangerine julkaisi, kyseisen kasetin nimi taisi olla Fresh tai jotain.)
Omistan vissiin jokun F-1 95:n tai jotain muuta paskaa. Niin ja joku Techno & Dance 2 tai joku vastaava taitaa myös löytyä. Ja jollekin kasetille nauhoitin Europen Final Countdownin kahdesti peräkkäin kun se oli niin hyvä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ja jollekin kasetille nauhoitin Europen Final Countdownin kahdesti peräkkäin kun se oli niin hyvä.
[quote:e2c416abbb="Alxity"]Ja jollekin kasetille nauhoitin Europen Final Countdownin kahdesti peräkkäin kun se oli niin hyvä.
[/quote:e2c416abbb]
Aina pitää nokittaa: varhaisnuoruuden kotikulmilla vaikutti kaveri, joka oli nauhoittanut koko kasetin täyteen AC/DC:n "Back in Black"- piisiä. Sitten oli myös kaveri, joka lainasi häneltä tuon kasetin...
---
Jotain semipaskaa tosta näyttää vielä ihan hyllystä löytyvän.. mm. mainittu queenin greatest hits vol 2, reilu kymmenvuotiasta shanksia ruotsinlaivalla tanssittanut inner circlen levy, sekä Trainspotting-leffasta tuttu Ice Mc tjsp. sit jotain slayeriä, duran durania, pet shop boysia ja ens jaksa nyt kaikkia tarkastaa.. ja Forrest Gump soundtrack kans. Tuskinpa noita enää hirveästi tulee kuunneltua.
laatikkoa kun raottaa niin nopeesti löytää ainaki:
sikana KISSiä, JAMC: Darklands ja Psychocandy, tolkuttomasti demoja ja IHAN vitusti äänitettyjä best of kokoelmia
Every day, Rock'n'Roll is saving my Life
Mulla on metri demoja, ½metriä virallisia julkaisuja ja jotain 500 levy- ja kokoelmakassua. Ja melkein kaikki äänitetty dbx:llä, perhana. Nyt alkaa wanha Technics vedellä viimeisiään. En jaksa enää etsiä uutta dbx-soitinta, suosiolla tein listan kassulevyistä ja yritän metsästää niitä vinyyleinä tai cd:nä. Siinä onkin projektia pariksi vuodeksi, siellä kun oli paljon vaikeammin hankittavaa -80 ja -90-luvun indiemusaa.
Virallisista kassuista löytyy pari ROIRia (Television Blow up ja Richard Hellin RIP), John Calen Helen of Troy ja jotain muuta.
Nämä nyt ainakin:
Duran Duran - Seven & The Ragged Tiger (löytyy myös vinyylinä)
Pet Shop Boys - Discography (löytyy myös CD:nä)
Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik
Iron Maiden - Number of the Beast
Iron Maiden - Powerslave
The Auteurs - Now I'm a Cowboy
REM - Automatic for the People
The Cure - Wish
SOSDO MASSA KOMOROSSA
No eihän sitä Fresh-kasettia löytynytkään siitä laatikosta mistä oletin
Palaan asiaan jahka tulee kellarikomerossa käytyä...
---
mulla on 3 Tenho Saurenin kasettia.
ja joku 300-400 muuta. Pelkkiä helmiä. ja koko ajan tulee lisää.
niin ja maailman hienoin dekki:
kelpaa pyöritellä. Tenhoa.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
SLAYER - Reign in Blood
BOW WOW WOW - I Want Candy
TELEVISION - Blow Up
Ei ny jaksa noita SFUG/Punk-juttuja tähän laittaa...
Editoidaan joskus myöhemmin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Onhan noita alkuperäisiä muutama - Jolly Jumpersia, Raine Saloa, Ildjarnia, Roxy Musicia, PILiä, hollantilainen noisekokoelma, jotain kavereiden bläkkisjuttuja, joskus jostain kaupan päälle saatu Taru sormusten herrasta -kuunnelma (?!) joka ei ole kertaakaan päätynyt soittimeen saakka...
Formaattina sinänsä varsin sympaattinen, mutta harvemminpa enää ostamisen arvoisia kasetteja tulee missään vastaan.
This must be what jail / I will scratch
Vaikka yleensä tykkäänkin fiilistellä "vanhalla tekniikalla" (mm. filmikameralla ja vinyylisoittimella) C-kasettia minulla ei oikein ole ikävä. Jotenkin se oli vaan aika hankala formaatti kuitenkin. Tai sitten se ei ole vielä riittävän vanha ja nostalginen
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mutta olihan c-kaseteissa oma tunnelmansa. Kelata eteenpäin ja taaksepäin että löytää oikean kohdan Ace of Basen biisistä, rikkoa ne pienet muovineliöt kasetin reunassa, joiden rikki ollessa ei pysty enää nauhoittamaan, koska kuvitteli, ettei ikinä maailmassa halua nauhoittaa hittibuumi 2:n päälle muuta musiikkia...
Ei tuollaista fiilistä saa enää...
Hittibuumi 1. En tiedä, onko tallessa.
[quote:d8c3aced82="Alxity"]C-kasettia minulla ei oikein ole ikävä.
Sama.[/quote:d8c3aced82]
smaa
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Formaattina sinänsä varsin sympaattinen, mutta harvemminpa enää ostamisen arvoisia kasetteja tulee missään vastaan.
sama mutta ERI
(Ensin viisi hyvää kasettia yhteensä eurolla kirpparilta ja sitten Maailman Paras Kasetti.)
Ei ole mitään millä c-kasetteja soittaa. Muutenhan olisin kaikki nuo uugeemetsäfolkkijutut jo ostanut.
Ei oo ikävä kelaamista. Turhaa nostalgiaa.
"A repo man's always intense"
Mulla on kasetilla mm. Jimi Hendrixiä, Queenia, Eric Claptonia, Gary Moorea, Dire straitsia, Metallicaa jne... Ala-asteen jälkeen en ole kasetteja ostanut.