You are not logged in.
Mäkin tilasin ton eilen toivottavasti tulee huomenna
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
"Operaatio Jääkeihäät, Baghdad" =
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
En oo vielä edes tilannu
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
...joitain hajamietteitä 1. päivän nonstopkuuntelun jälkeen...
Ihan erilainen levy kuin Majakanvartijan uni. Lähin vertailukohta Leinosen tuotannossa varmaankin just Raastinlauluja, tosin vähintään potenssiin tuhat.
Suvereeni.
Todella yhtenäisen kuuloinen kokonaisuus, vaikka musatyylit heittelee ihan laidasta laitaan.
Edelleenkään ei kukaan muu pysty tekemään jotain niin siirappisen romanttista sanahelinää kuin "Ensimmäistä kertaa" ilman että se kuulostaa tippaakaan nololta.
"Operaatio Jääkeihäät, Baghdad" täydellä volalla saa koko korttelin tärisemään.
"Aika" tekee tarpeettomaksi kaikki dubstepit sun muut.
Emmä tiiä. Tavallaan olin valmistautunut siihen, että tää ois loppujen lopuksi vaan joku välityö Majakanvartijan jälkeen, mut ei hitto, jos ei jotain ihmeellistä mielipiteen muutosta tapahdu niin tod.näk. tän vuosituhannen parasta musiikkia.
jossain vaiheessa oli puhetta kahdesta ep-levystä, ilmeisesti ne on tässä molemmat
ekan kuuntelun jälkeen en osaa vielä täysin haltioissani olla, mutta ehkä jopa parempi niin
jossain vaiheessa oli puhetta kahdesta ep-levystä, ilmeisesti ne on tässä molemmat
Niin no, onhan toi tollanen kahtia jaettu kokonaisuus, nimensäkin puolesta. Siksikin ois ollu kiva saada tää vinyylinä, mut nyt kävi näin.
ekan kuuntelun jälkeen en osaa vielä täysin haltioissani olla, mutta ehkä jopa parempi niin
näätä
Ihan erilainen levy kuin Majakanvartijan uni. Lähin vertailukohta Leinosen tuotannossa varmaankin just Raastinlauluja, tosin vähintään potenssiin tuhat.
Joo. Tuli myös vähän Camp Crystal Lake mieleen ja hyvin kaukaisesti Suudelmitar.
Kokonaisuutena tosiaankin ehkä ehein levy Leinoselta.
psykokarkki wrote:jossain vaiheessa oli puhetta kahdesta ep-levystä, ilmeisesti ne on tässä molemmat
Niin no, onhan toi tollanen kahtia jaettu kokonaisuus, nimensäkin puolesta. Siksikin ois ollu kiva saada tää vinyylinä, mut nyt kävi näin.
Toi kaksi ep:tä-juttu viittasi juuri tähän albumiin. Leinosen kysymyspalstallahan tullut ilmi, että tekeillä olisi ollut toinenkin albumi. Viime vuoden puolel ainakin oli jotain arviota, et se olisi nyt ensi lokakuussa valmis. Mut ei mitään tarkempaa tietoa ole näkynyt.
Ketäs muuten noi L'Orch d'al-Fajr-tyypit sit tosiasiassa onkaan? Lastumäki ja muut Majakan soittokunnan heput plus?
Le Personnel des Uulu Maison kai sit Nyrhinen, oisko Käppikin?
No perkele pitääkö tää nyt tilata vaikkei rahaa oliskaan
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
No perkele pitääkö tää nyt tilata vaikkei rahaa oliskaan
no just näitä tilanteita vartenhan on luottokortit keksitty
OON NYT VASTA KOTONA
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
kuuntelen nyt tokaa kertaa, ja kyllähän tää aikamoinen pläjäys on. mutta aika käsittämätöntä ettei vinyylinä julkaista varsinkin ottaen huomioon levyn kaksijakoisuuden. kakkos- ja nelosbiisien hempeilyt hieman tökki ekalla kuuntelulla mut kaitpa niihin tottuu. ja paula vesalaan.
mutta kunnianhimoinen kokonaisuus, monipuolinen ja tosiaan aika erilainen verrattuna majakanvartijaan. mutta jotain samaakin varmaan, ainakin siinä, että liikutaan suht kokeellisilla vesillä, mutta ei kuitenkaan liian.
tää on niinku silleen
Pitäisköhän vähitellen harkita tän topikin siirtämistä ei-popimpaan vai mitä sanoo psykokarkki
Ensivaikutelmat neljän kuuntelun jälkeen; hyvä levy, mut tuntuu loppuvan vähän kesken.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mäkin tilasin ton eilen toivottavasti tulee huomenna
Ei tullu
how they run this show.
Kyllä se sieltä
how they run this show.
Niin ja siis tänään Kokomossa (Stadi) olikohan 22:30? Liput maksaa jotain.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tost uuden levyn vikast biisistä tulee aika vahvasti mieleen tää:
Oli.
On tää kyllä aika animalcollectivee
Paula Vesalan heittäisin edelleen helvettiin.
Sit toi yks biisi kuulostaa siltä Gang Gang Dancen uusimman levyn yheltä biisiltä vähän.
Last edited by Hassuttelija (08.09.2011 15:22)
how they run this show.
Oho, uus levy Spotifyssa.
Oho, uus levy Spotifyssa.
Nyyh. Mulle ilmoittaa että This album is not available. Pitääkö olla Premium-tunnus vai? Mulla on vaan Unlimited (vaimikäsenytoli).
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
kikke wrote:Oho, uus levy Spotifyssa.
Nyyh. Mulle ilmoittaa että This album is not available. Pitääkö olla Premium-tunnus vai? Mulla on vaan Unlimited (vaimikäsenytoli).
Mulla on premium ja ilmottaa samaa...
en ole kolmekybänen emoboy
Pitääkö olla free, jotta toimii?
en ole kolmekybänen emoboy
Pitääkö olla free, jotta toimii?
No ei se toiminu mullakaan ..
kuunnelkaa levyltä