You are not logged in.
Mä lähinnä ihmettelin että se pysy näinkin pitkään hengissä. Harmi ettei päässyt irti kamasta
Musiikkia en jaksanu ees vähää alusta.
Varikset komentavat
olikohan muuten tätä ghostfacen kanssa tehtyä versiota vielä postattu tänne? no nyt on
patsas:
Onkohan kukaan aidosti sitä mieltä, että toi on esikuvansa näkönen?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Onpa harvinaisen paskaa ja tyhmää spämmiä koko topikki täynnä.
Mutta mutta, katsoin dokumentin. Se oli hyvä elokuva. En ollut aiemmin oikein kuunnellut Amyn musaa, mitä nyt Rehab ehkä tullut kuultua radiosta liian monta kertaa. Nyt en ole vähään aikaan kuullut, joten noi musat mitä leffassa oli iski aika kovaa. Ihana ääni! Pakko mennä tänään ostamaan molemmat levyt, jos vaikka käytettyinä löytyis cd:t jostain.
Demo on yksi harvoista Winehousen jäljellä olevista nauhoituksista, sillä levy-yhtiö tuhosi laulajan kesken jääneet nauhoitukset hänen kuolemansa jälkeen. Tarkoituksena oli estää kuolemanjälkeisten levyjen julkaisu.
no onpa ihan vitun idioottimaista tosin en usko että tuhosivat kaikkia kopioita.
Demo on yksi harvoista Winehousen jäljellä olevista nauhoituksista, sillä levy-yhtiö tuhosi laulajan kesken jääneet nauhoitukset hänen kuolemansa jälkeen. Tarkoituksena oli estää kuolemanjälkeisten levyjen julkaisu.
no onpa ihan vitun idioottimaista
Eri. Olispa kerrankin niin että ei pistetä jotain hologrammia lauleskelemaan puolivillaisesti keskeneräisten nauhoituksien päälle.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
psykokarkki wrote:Demo on yksi harvoista Winehousen jäljellä olevista nauhoituksista, sillä levy-yhtiö tuhosi laulajan kesken jääneet nauhoitukset hänen kuolemansa jälkeen. Tarkoituksena oli estää kuolemanjälkeisten levyjen julkaisu.
no onpa ihan vitun idioottimaista
Eri. Olispa kerrankin niin että ei pistetä jotain hologrammia lauleskelemaan puolivillaisesti keskeneräisten nauhoituksien päälle.
Sen sijaan Amyn vanha tuottaja Mark Ronson soittaa (live)keikoillaan Winehousen biisejä Amyn vokaalien kera Duunin bileissä soitti ja tuli vähän nekro fiilis
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!