You are not logged in.
Pages: 1
Ehtiskö joulumarkkinoille?
organizing the boy scouts for murder is wrong
tähän sit arvosteluita mukaan
ja viimein jo #12:lle (?) lupailtu KILLDOZER-juttu
ja liimanarina-arvostelu
nostetaanpa ihan oikea ketjukin tapauksen kunniaksi
Tämmöstä kivaa tiedossa ihan lähiaikoina:
"Mutiny! nro 14 ilmestyy TÄMÄN VUODEN Puntalaksi eli heinäkuun viimeisellä viikolla. Kaikki asiaan liittyvät kysymykset, huomautukset, muistutukset, muilutukset, valitukset, toiveet ja rahalahjoitukset mulle nyt ja heti. Tänne, privana tai jamatuster ät gmail ja com. Tilinumeron saa pyytämällä, eeeheheheheh."
Åhå! Ai tämmönenkin oli olemassa...
nostetaanpa ihan oikea ketjukin tapauksen kunniaksi
tomitarmo wrote:Tämmöstä kivaa tiedossa ihan lähiaikoina:
"Mutiny! nro 14 ilmestyy TÄMÄN VUODEN Puntalaksi eli heinäkuun viimeisellä viikolla. Kaikki asiaan liittyvät kysymykset, huomautukset, muistutukset, muilutukset, valitukset, toiveet ja rahalahjoitukset mulle nyt ja heti. Tänne, privana tai jamatuster ät gmail ja com. Tilinumeron saa pyytämällä, eeeheheheheh."
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Tänään kolahti postiluukusta
This must be what jail / I will scratch
Tänään kolahti postiluukusta
Samoin! Hyvältä vaikuttaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
DirtyBlueGene wrote:Tänään kolahti postiluukusta
Samoin! Hyvältä vaikuttaa.
samapa sama
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Saaks tätä Tampereelta jostain? Distrot? Bukra? Äx?
Tuli kans tällä viikolla. Parasta bestiä ja A4!!!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Älä päästä painiks sitä
tämä jäi kuulemma vahingossa pois a. grandpierre -jutusta:
J: "Joo, takaisin bändiin ja omaan musiikkiisi: kuinka alunperin päädyit tekemään musiikkia?"
A: "Tiesin aina että minusta tulee muusikko. Pidin paljon musiikista ja viiden ikäisenä kun kerran kuuntelin musiikkia radiosta ja vanhempani tulivat kotiin, he halusivat puhua minulle, mutta en kuunnellut mitään koska olin niin vaikuttunut musiikista, ja olin täysin muuntuneessa tilassa, musiikin maailmassa, kokonaan hävittänyt yhteyden ympäröivään maailmaan. Äitini säikähti mitä minulle oli tapahtunut, kun en kuule mitään ja hänen täytyi ravistella minua rajusti jotta jonkin ajan päästä tulin takaisin huoneeseen musiikin maailmasta.
Jo tuolloin tajusin että musiikin maailma (realm of music) on todellisuus joka on kaikkein omin? todellisuus minulle. Joissain tilanteissa palasin tähän maailmaan ja kun olin seitsemän, ajattelin että minusta tulee muusikko. Kun olin viisi, ajattelin että minusta tulee tähtitieteilijä ja kun olin seitsemän että minusta tulee laulaja. Ja kun olin teini, tiesin että minulla tulee olemaan bändi. Kuuntelin paljon jännittävää musiikkia, kuten varhaista Pink Floydia ja kun kuuntelin tätä laulua See Emily Play... ...mutta kun ensimmäisen kerran kuuntelin sitä minulla ei ollut nauhuria, joten lainasin sellaisen kaupasta viikonlopuksi ja 72 tuntia vain kuuntelin tätä yhtä laulua, uudestaan ja uudestaan, nukkumatta, ilman mitään, vain kuuntelin, kuuntelin ja kuuntelin.
Kerran kävi myös niin, että kun kuulin kadulla kävellessäni musiikkia jostain asunnosta, se kosketti minua niin paljon että kaaduin katuun ja ihmiset pysähtyivät ympärille ihmettelemään olinko sairas tai pitäisikö kenties soittaa ambulanssi. Hetken kuluttua kuitenkin palasin takaisin ja olin täydellisen täynnä iloa tästä hienosta tapauksesta, mutta kaikki vaan ihmettelivät että mitä minulle oli tapahtunut kun olen niin iloissani lyyhistymisestä katuun. Ja minä olin että kyllä, salaisuus on musiikki! lyyhistyin musiikin takia, se oli hienoa musiikkia, ettekö kuulleet tätä musiikkia?! se oli fantastista! Kukaan ei kuunnellut..."
Saaks tätä Tampereelta jostain? Distrot? Bukra? Äx?
Lähettivät Helsingin Äxästä Tampereen puljulle, kun pyysin nätisti. Tänään kävin hakemassa ja mitä nyt töissä vähän ehtiny selaan niin
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
ilman mutinya ja outa-zinea olis ihan vitun köyhä meininki
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Outakin tuli samalla
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
ässä meininki tampereella
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kukas pistää pystyyn Mutiny! #15 -odotusketjun?
bzort glorf bööth
Oli kyllä mielenkiintoista luettavaa se Kyklooppien Jenkkikiertueen kuvaus.
Muutenkin sisällölle
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mutiny! tarttis kyl jo ihan oman topikin... Sitä odotellessa voi lukea vaikka tän https://www.dropbox.com/s/tdljyz5om0hof … kaleva.png
Pages: 1