You are not logged in.
Feggy wrote:Täällä meilläpäin ei näköjään tykätä leffoista kun kannettavankaan selaimella ei päässyt.
Joo, flunssapää ei tajunnut katso erillistä laatikkoa linkin klikkailun sijaan. Idiootin tunnusmerkit-ketjussa nämä. Nyt on liput.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Aattelin mennä kattomaan nämä:
Kill List
Essential Killing
Submarine
Nader ja Simin: ero
Our Day Will Come
Tartunta
The Trip
Tein aamulla vielä sellaisen muutoksen, että Tartunta jää kattomatta. Menen sen sitten myöhemmin kattomaan, jahka lokakuussa tullee levitykseen. Oon aina ihan kiimassa tän aihepiirin leffoista, joten niitä muita tälläsiä saa suositella, jos muistissa sattuu olemaan. Yllättävän vähän näitä tautileffoja muistan kuitenkin nähneeni.
Mutta kuitenkin Tartunnan tilalle otin Code Bluen ja Guilty of Romancen. Kaikkiin sain helposti varattua jiput. Täytyis vielä muistaa joskus lunastaa ne tässä viikon sisällä. Harmi kun oli vaan kaksi leffaa muualla kuin Finnkinon teattereissa, niin ei sitten jaksanut lähteä kauniiseen syysilmaan jonottelemaan Lasipalatsille.
Last edited by leposi (07.09.2011 12:58)
plan so far
The Future
Tomboy
Attenberg
Black Power Mixtape
Submarine
Robot
pitää sit katsoo meneekö viel johkin muuhun kun on plärännyt illalla kunnolla tuon ohjelmiston läpi
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Meitsi menee kattoo nää:
Cold Fish
Drive
Arirang
Guilty of Romance
Yksinteoin kaksi
Sit vielä se Almodóvar, mikäli saan lipun.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
yksinteoin kaksi, nuff said, en varmaan muuta
Bongasin katalogista, että täällähän on myös erään aikoinaan tännekin foorumille kirjoitelleen herran animaatio.
Harmi kun en pääse kumpaankaan näytökseen.
Nyt kun on saikkua perjantainkin yli, niin tässähän pitää kärkkyä Driveen mahdollisesti vapautuvia lippuja heti huomenna puoliltaöin.
tällä hetkellä oon menossa kattomaan kolmea dokkaria ja yhtä draamaelokuvaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nyt kun on saikkua perjantainkin yli, niin tässähän pitää kärkkyä Driveen mahdollisesti vapautuvia lippuja heti huomenna puoliltaöin.
Eiq en meekkää ko Davis Cupii vois kattella telkkarista jne.
Oon nähny 12 ja tällä hetkellä listalla on yli 20 elokuvaa
en ole kolmekybänen emoboy
Cold Fish
Drive
Arirang
Guilty of Romance
Yksinteoin kaksi
Näiden lisäks ostin vielä lipun The Futureen. Huomenna alkaa jee
HALOO! MULLA OLISI KÄYTTÄMÄTTÄ JÄÄVÄ JIPPU TAI KAXSI TUOHON FUTUREEN, OLISIKO KELLÄÄN KIINNOSTUSTA??? TAATUSTI FOORUMISTEILLE SOPIVA LEFFA. HEY PELIÄ NYT!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Kill List, Yksinteoin kaksi ja The Ballad of Genesis and Lady Jaye luvassa.
Kill List oli loistava.
lie turha kuvitella, että Kill List tulis teatterilevitykseen
vai?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
vai?
Eiköhän tuo aika turhaa ole.
Sunnuntaina Sex! Drugs! Rock'n'roll!
Bullhead
Ihan vitun hyvä. Katsokaa. Todella ahdistava draama.
vai?
Dvd:lle saattaa tulla hyvinki mutta tuskin teattereihin
Onks Parviainen kehissä huomisessa näytöksessä?
Toistaseksi tsekattu Volcano, Yksinteoin Kaksi ja Play. Kaikki olleet tosi hyviä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Onks Parviainen kehissä huomisessa näytöksessä?
Siikahan se siellä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
BENGALI DETECTIVE ONCE UPON A TIME IN ANATOLIA OSLO AUGUST 20TH KAIKKI HYVIÄ OLLEET
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ONCE UPON A TIME IN ANATOLIA HUOMEN TSEKKAUKSES OK JES
Skeletonni wrote:Onks Parviainen kehissä huomisessa näytöksessä?
Siikahan se siellä.
Tänää Kill List
Last edited by Skeletonni (19.09.2011 09:20)
Our Day Will Come oli aika hmmmm erikoinen ja hämmentävä. Hyvä toki. Mutta aika hassu ja epäilyksiä herättävä.
Once Upon A Time In Anatolia ja White White World nähty ja hyviä olivat.
The Future oli täyttä paskaa.
Joo oli kyl aikamoinen pettymys tää, etenki ku Me and You and Everyone We Know on citun hyvä. Parasta tähän mennessä on ollu Drive, Yksinteoin kaksi ja Cold Fish.