You are not logged in.
Herjaa ja herjaa,
näyttelijäsuosikki
Larivaaran Merja...aa
Last edited by Kiiminkijoen rantatörmä (06.04.2020 03:42)
Kuis mää nyt jo avasin topikin?
jaksoin vain vähän alusta...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ehkä vielä joskus opin... Omistan näiltä vain jonkin maxin ca. 1985, ei hirveästi ole jaksanut. Debyäkin kokeilin pari (?) vuotta sitten, mutta nopeastipa unohtui.
This must be what jail / I will scratch
Strange Times on hyvä, vaikkakin epätasainen kokonaisuus. Debyä oon kuullu, ja se pitää hankkiakin vielä joskus.
"A repo man's always intense"
What Does Anything Mean? Basically > Script of the Bridge > Strange Times
Omistan näiltä vain jonkin maxin ca. 1985, ei hirveästi ole jaksanut.
Taitaa olla sama maksi kuin mullakin, luullakseni ilmestyi jo ennen debyyttiä.
What Does Anything Mean? Basically
toi on kyllä aika klassinen huono levynnimi.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
niinpä, onhan joku "isn't anything" aika surkea myös jos silleen ajattelee...
Niin joo, pari kuukautta sitten ostamani The Fan and the Bellows, "a collection of classic early recordings", on aika hyvä. Samoilta levymessuilta löysin myös The Sun and the Moon -yhtyeen lp:n vuodelta 1988. En ollut bändistä aiemmin kuullutkaan, mutta kannessa ollut tarra sai ostamaan, kun siinä luki että mukana on Chameleonsin laulaja ja rumpali. Levy osoittautuikin erinomaiseksi hankinnaksi, varsinkin a-puoli on loistava. Ehkä vähän popimpaa kuin Chameleons, mutta loppujen lopuksi kuulostaa aika loogiselta jatkolta Chameleonsin tuotantoon. Suosittelen.
Tietääkö joku muuten, miksi esim. Echon ja Bunnymenin varhaislevyissä ja Teardrop Explodesin ekassa levyssä lukee "produced by The Chameleons"? Olen vaan vähän ihmetellyt, että voiko olla kyse samoista kameleonteista, kun nuo levyt on kuitenkin julkaistu jo muutama vuosi ennen ensimmäistäkään Chameleons-levyä...
ulvis ja lintumiäs on näköjään serkuksia
vähän pelottais olla noissa sukujuhlissa kuokkimassa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
joo ja noi sukujuhlat on ylipäänsäkin pahimpia, puhumattakaan just näistä
aina joku tulee jallispullon kanssa tärkeilemään kun myrkytän pekunioita, voi vittans
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Script of the bridgen oon kuullu ja se oli hyvä levy. Ehkä vähän liian pitkä-späm.
Pitää kyllä sanoa, että kaksi ekaa levyä vaikuttavat entistäkin hienommilta nyt, kun vihdoin sain ne tehokkaaseen kuulokekuunteluun. Kakkoslevyn cd-version perässä on tosin kaksi ylimääräistä biisiä, jotka sotkevat kokonaisuuden, vaikka hyviähän nekin ovat.
Bändille x monta
Tilaa Platasta (postiennakolla).
"A repo man's always intense"
Eli jos joku näkee kaupan hyllyllä, niin poimii vapaasti, kunhan hinta ei mene kohtuuttomuuksiin. Näitä vaan tuskin kauppojen hyllyltä löytää.
Tilaa Platasta (postiennakolla).
Jep, Platasta ostin omani. Kolmoslevy on pitkään ollut niiden valikoimissa, ja viimeksi sinne oli ilmestynyt eka ja tokakin (sekä se Fan & Bellows -kokoelma). Eiköhän ne niitä lisääkin saa. Ekan ja tokan hinta oli 14,99, kolmas oli jotain vähän päälle kympin.
Jos olet kiinnostunut muista hienoista aikalaisista, neuvon kurkkaamaan The Psychedelic Fursin topikkiin
Joo, itse asiassa on ollut tarkoitus tutustua tuohon bändiin joskus...
What Does Anything Mean? Basically on vitun hirveää nimeään lukuunottamatta mahtava
joo toi nimi on kyllä yksi surkeimpia ikinä, sisällöstä en sano mitään ku en o q-llu...
Oon kuullu kahta ekaa ja nää kummatkin on ihan huippuja, kakkoslevyn vetäessä iiha pikkasen pitemmän korren.
Varikset komentavat
3 ekaa oottais postissa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
uuaa tää on parasta!
Varikset komentavat