You are not logged in.
sunnuntaina taitaa olla futistreenit ja ens viikon alku ainakin on vähän huono.
Last edited by kuninkees (19.08.2011 20:35)
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
ei taia ny tänään venyä
Joo ei oo ketään tulossa tänne ilmoittautuneiden lisäks joten tää oli ny sit taas tässä.
Älä päästä painiks sitä
Seuraavat vaihtoehdot:
ti klo 17 -->
ke klo 19 -->
to klo 18 -->
Huomen taitaa olla sadepäivä mut ke/to sopii mulle.
Älä päästä painiks sitä
Uudet kengät hankittu. Meen vittu yksin heittelemään.
Älä päästä painiks sitä
Ke treenit ja to futista.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ke treenit
Smaa. Alkulämmöt koriskentällä
Älä päästä painiks sitä
Kävin uusilla kengillä heittelemässä vähäsen viereisillä koreilla. Tenniskenkinä noi ostin kuten edellisetkin mut kyllä noi oli selvästi huteramman oloiset popot kuin mihin oon tottunu, enkä tyhmänä testannu sitä kunnolla siel kaupassa. Täytyy ny kattoa miten nilkat tottuu tommosten käyttöön vai pitääkö nää koittaa vaihtaa paremmin sopiviin.
Kokeilin koko Wilsonin & Niken tänhetkiset mallistot siis läpi, en pannu merkille että mikään kenkä ois ollu erityisen jäykkä rakenteeltaan.
Älä päästä painiks sitä
Noisis ehdotti sunnuntaita seuraavaks kerraks (stadissaolovarauksella). Onks jengii paikalla?
Älä päästä painiks sitä
Treenit
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Stadissaolo , joten su vois pelata.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Nyt kun tuleva viikko näyttää kuivalta, iltalämpötilat kurkkii siinä lempeän 15-20 asteen välissä ja EM-kisatkin on nostattamassa kiimaa niin voitais kesän viimoisia pelejä pistellä pystyyn. Tiistaina on futispeli mikä verottaa porukkaa mutta muuten varmaan nää illat vois olla sovittavissa. Heitelkää aikoja ilmoille mitkä kävis, mulla itellä on mikä tahansa iltapäivä järkättävissä ja keskiviikkona oon muutenkin Meilahdessa klo 18-19 säbäämässä.
Älä päästä painiks sitä
Tänään ois käyny ja sit keskiviikko/torstai sopinee oikein hyvin. Melkein vois tota keskiviikkoa yrittää jos kerran ILR siellä suunnalla muutenkin on.
Last edited by shanks (05.09.2011 09:41)
Ke futismatsi ja muutenkin oon flunssassa.
Tänään ois käyny ja sit keskiviikko/torstai sopinee oikein hyvin. Melkein vois tota keskiviikkoa yrittää jos kerran ILR siellä suunnalla muutenkin on.
Kyl mä tänäänkin tonne pääsen. Keskiviikkona myös turska ois jo valmiiks Meilahdessa et siitä vaan hiillostamaan.
Älä päästä painiks sitä
Keskiviikkona kans futista.
Ps. eri matsi ku noisetilla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Sopii kyl torstaikin, luvannu vähä sateista mut ei sitä tiedä kun sit vasta.
Last edited by shanks (05.09.2011 22:06)
En taida tällä viikolla taas ehtiä ollenkaan.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Torstai ok, mut silloin on toi eka jatkosarjapeli joka alkaa klo 18.00. Koitetaaks ennen vai jälkeen (vai samaan aikaan, mulle käy niinkin)?
Älä päästä painiks sitä
ei onnistu to
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
tää topikki on aika tuskaista seurattavaa
voimia ILR
En pysty pelaamaan korista enää tänä kesänä.
en ole kolmekybänen emoboy
En pysty pelaamaan korista enää tänä kesänä.
No pelaa sit vaik asfaltilta sielt korin alta?
Älä päästä painiks sitä
börjeslandet wrote:En pysty pelaamaan korista enää tänä kesänä.
No pelaa sit vaik asfaltilta sielt korin alta?
Hehe, sormi meni uudestaan paskaks, että hyvä ku pystyy pyöräilemään...
en ole kolmekybänen emoboy
Varikset komentavat
kausi avattu
Älä päästä painiks sitä