You are not logged in.
joo ei kyllä screamadelicaa jaksa, mut plays vanishing point & xtrmntr keikoille sit myöhempänä.
ja bobbyn & manin kans jo viime visiitillä.
no onks kukaan menossa keikalle? itse taidan jättää väliin
niin ja hei, onks kellään screamadelican remasteria? eli onko siinä mitään oleellista eroa, kovasti mainostavat että kevin shields ollu mukana remasteroimassa, mut mitäs sitten? tuskin se sinne on mitään omiakaan lisäilly, valitettavasti. ja jos siellä tosiaan on dixie-narco e.p. bonuslevynä, niin miksei samalla mukana esim. come togetherin sinkkuversiota ja muutamaa muuta vastaavaa?
no onks kukaan menossa keikalle? itse taidan jättää väliin
Pää täyteen essoja ja joraamaan
Eiq tekisi mieli mennä, mutta en oo vielä ihan 100% varma. Katsellaan ensi viikon alussa mikä on fiilis.
Suunnitelmissa on.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Kylhän tää himottais mutmut. 40 euroa ja circuksessa nii enpä kuule tiijä.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
No onks kukaan menossa?
Enpä tiijjä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
TÄNÄÄN!!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Haluaako joku ostaa multa Screamadelica-CD:n? Vaikka 5 posteineen
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Haluaako joku ostaa multa Screamadelica-CD:n? Vaikka 5 posteineen
Joo. Pistän kohta sähköpostia
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Pistänkin huomenna.
Lupaan.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Mä viihdyin vitun mainiosti , mutta pikkusiskon mielestä oli tylsää. En keksi mitään valittamista paljon parjatusta Cirkuksesta, ainakin suht edessä keskellä saundit helt okej. Bobby oli laiha ja ihana, bändillä näytti olevan hauskaa - ainakin sen jälkeen kun yleisö lauloi "come together as one" monta minuuttia putkeen ja tuota seurasikin kokonaista kolme kappaletta encore-biisejä.
Voi tosin olla, että keikka ei oikeasti ollut hääppöinen ja mun hyvä fiilis kumpusi pääasiallisesti alkuillan futismatsista. Mut ei haittaa toikaan, hieno ilta yhtä kaikki. Elätä shanks lihavaa itkijäbrassia, mjötööööööh! CAMOON PUNANEN!!!
olihan se vaan ihan ylivoimaisen kova keikka. Huonot saundit jaksoi häiritä tasan kaks biisiä
Oli hiton hyvä. Ei tajunnanräjäyttäjä, mutta hiton hyvä. Parhaiten lähti Movin' On Up, Higher That The Sun, Loaded ja Come Together. Erityisesti Higher That The Sun muuttui ja kasvoi tosi mahtavasti, Bobby lauleskeli sekaan mm Bo Diddleyn Who Do You Lovea. Saundeissa ei mun mielestä ollut mitään vikaa, ja ekaa kertaa Circusissa olleena en löytänyt siitä mitään vikaa. Hyvn tuntuinen paikka. Ainoa mikä vähän ihmetytti, että Screamadelica-setin kaikki biisien vaihtot kesti jotenkin kauan...ihme taukoilua ja muuta kekeilyä, kun taas encoret lähti kuin tykin suusta. Pointsit encoren avanneelle Country Girlille, ihan kunkkubiisi!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
"Paluu pappautumiseen: oletteko huomanneet, kuinka päälle kolmekymppisillä miehillä on tätä nykyä tapana pukeutua sellaiseen vanhanaikaiseen koppalakkiin? Circus vilisee kaltaisiamme miehiä. Vyötäröä koristaa muutama liikakilo, ja vedämme vatsaa sisään kun juttelemme kauniimman sukupuolen kanssa, mikä vain korostaa miestissejämme."
Me ei ynistä, me tullaan Kymistä, KYMI, KYMI, KYMI !
Noin 35 minsan kohdilla keikka muistutti siitä, miksen Screamadelicaakaan jaksa kuunnella kuin ehkä kerran viiden vuoden välein, joten lähdin himaan nukkumaan.
Primal Scream are totally disgusted that The Home Secretary Theresa May ended her speech at the Tory party conference with our song 'Rocks".
How inappropriate. Didn't they research the political history of our band?
Hasn't she listened to the words? Does she even know what getting your rocks off means? No. She is a Tory; how could she?
Primal Scream are totally opposed to the coalition government, Cameron, Osborne, Gove, Howard, Clegg etc. They are legalised bullies passing new laws to ensure the wealthy stay wealthy, taking the side of big business while eradicating workers rights and continuing their attacks on young people, single parents and o.a.p.'s by slashing education and social security budgets,, in effect persecuting the poor for being poor.
We would like to distance ourselves from this sick association.
The Tories are waging a war on the disenfranchised, They are the enemy.
Primal Scream
Watch this! Mark Stewart and Bobby Gillespie ...Directed by Douglas Hart (founding member and bassist of The Jesus and Mary Chain)
kopsaan tänne:
pitkästä aikaa. uskomatonta musaa kyllä. rumpalointi parasta koskaan.
huippukohta myös tuossa viiden minuutin paikkeilla kitaristin ja basistin g ja g# -sävelien päättäväinen päällekkäinjunnaus
vois kestää vielä pidempään tosin.
späm!
ja heti perään lähti kill all hippies. vittu, paras levy koskaan
swastika eyes
raidat 7-10 eivät nouse ihan muun levyn tasolle, onneks loppuun heitetään vielä se klassikkobiisi, elikkä shoot speed/kill light. annan levylle kokonaisuudessaan (tiukalla asteikolla) 4.5 tähteä viidestä.
xtrmntr soi taas
Primal Scream Vs The Pop Group: Bobby Gillespie & Mark Stewart in conversation Part I
Primal Scream Vs The Pop Group: Bobby Gillespie & Mark Stewart in conversation Part II
I bought Pretty Vacant and I Feel Love on the same day in the summer of 1977. They blew my mind equally and now I think about it, I've spent the last twenty years trying to merge them together with Primal Scream.
Mark Stewart
Multa melkein tuli kun olin niiden keikalla. Pöxyt kastu ja sitten niska oli märkä. Näkispä uudestaan. Ja hämmentää, että niille ei ole topikkia.
Mark Stewart
Multa melkein tuli kun olin niiden keikalla. Pöxyt kastu ja sitten niska oli märkä. Näkispä uudestaan. Ja hämmentää, että niille ei ole topikkia.
ehkä meitsin suosikkibiisi echo dekiltä: