You are not logged in.
^ei soitetakaan, mut tämmönen on tulossa:
RÄTTÖ JA LEHTISALO & LAIVUE & VAUVA
lauantai 21.5.
Korjaamo, Helsinki
Vuoden nuori muotoilija.
Kuka sairastui?
bzort glorf bööth
^ ei tällä kertaa kukaan, meni liberten puolelta säätämiseks ja päätettiin skipata.
^ ei tällä kertaa kukaan, meni liberten puolelta säätämiseks ja päätettiin skipata.
Nooh, itse asiassa meni enemmän vekslaamiseksi keikkamyyjän puolelta -- mutta nyt löyty kompromissi: la 16.4.!
tuo päivähän ei meille sovi
turha yrittää -- tää sovittiin jo eilen!
Vaikeesti tavoteltavan leikkimiselle ja bändin väliselle kommunikaatiolle
täh? ai sen toisen bändin kanssa? me ei päästä paikalle tuolloin.
siis jos olet harry-irene tosissas niin pistä vaikka privaa tai jotain; tästä ei ole tullut mitään tietoa kenellekään bändimme jäsenistä, ja se keikkamyyjä ei ole meidän keikkamyyjämme vaan sen toisen bändin jonka myös piti tulla tuonne soittamaan.
Last edited by ydinaukio (28.03.2011 14:34)
Vaikeesti tavoteltavan leikkimiselle ja bändin väliselle kommunikaatiolle
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Kuuntelen tässä Laivueen kappaletta Ne tulivat aavikolta. Biisi alkaa rasittavalla lähinnä Postal Serviceä muistuttavalla synasaundilla, joka muuttuu hyvin äkkiä geneeriseltä kuulostavaksi indiekitarasoundiksi sietämättömällä lauluäänellä. Sinänsä riffissä ei ole mitään vikaa. Itse asiassa se on ihan tarttuva, mutta biisin soundimaailma on jotenkin harmittavan tylsä. Ongelmat vain kerrostuvat, kun mukaan tuodaan lisää kakofoniaa. Lisäkitaroinnilla ei saavuteta säröä, mitä kappale kaipaa. Sanoituksien yksinkertaisuus on jotenkin hämmentävä, etenkin huomioiden, että ilmeisesti lauletaan omalla äidinkielellä. Ja jostain vitun hyönteisistä? (En kyllä ees jaksanut perehtyä edes vähää alusta tähän puoleen.)
Kappale on itse asiassa parempi kuin odotin, mutta sietämättömältä kuulostava laulu valitettavasti häiritsee aivan liikaa. Biisin nousujohteisuudesta (ennen puolivälin pientä muutosta) tulee mieleen 2000-luvun helmasynti, jossa jossain vaiheessa yksinkertaisena alkaneelle kappaleelle tuodaan kerrostumia lisäämällä pauhunaa, joka valitettavan harvoin tuo kuitenkaan mitään voluumitasoa enempää kappaleeseen.
en ole kolmekybänen emoboy
2000-luvun upeimpia biisejä
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
asiakirjoitukselle :peuk:
olin siis aivan väärässä, kyllä börjeslandetkin osaa
ensi viikolla äänitetään bändin toka levy, sen jälkeen ollaan loppuvuosi tauolla.
myös erään toisen sivuprojektin levyä ollaan äänitelty, siitä ehkä maistiaisia yllättävän pian
alas
ensi viikolla 1 äänityspäivä, sitten miksataan
Painostan ydistä alussa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
tässä pari rokkivetäisyä, äänitetty livenä studiossa muistaakseni kesällä 2009. eivät voisi juuri enempää poiketa tulevan levyn matskusta.
tässä vielä tällanen. improvisaatio, äänitetty yhdellä mikillä saunan jälkeen viime talvena
^^ olisin ostanut 7'':na
bzort glorf bööth
vaatii vaan vähän liikaa säätöä tuo levyjen painaminen
Last edited by ydinaukio (01.09.2011 01:16)
^^ olisin ostanut 7'':na
smaa.
meneekö toi uudempi sitten ei-popimpaan?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Taitaa mennä progespämmiin.
Taitaa mennä progespämmiin.
vaatii vaan vähän liikaa säätöä tuo levyjen painaminen
ei ameisella
bzort glorf bööth
ydinaukio wrote:vaatii vaan vähän liikaa säätöä tuo levyjen painaminen
ei ameisella
hiirimattona wrote:ydinaukio wrote:vaatii vaan vähän liikaa säätöä tuo levyjen painaminen
ei ameisella
amei.se
Suht halpaa ja ei-niin-nopeeta. Saksalaisia säätäjiä, tekevät pienpajassaan hämäriä 7" painoksia. Mä olen tehty kaks 7"aa siellä, kestäny joku 3-4kk, mut laatu ollut yllättävänkin hyvää. Suosittelen.
Täällä esittelyvideo lafkasta: http://www.vimeo.com/5439831
organizing the boy scouts for murder is wrong
ydinaukio wrote:hiirimattona wrote:ydinaukio wrote:vaatii vaan vähän liikaa säätöä tuo levyjen painaminen
ei ameisella
amei.se
Suht halpaa ja ei-niin-nopeeta. Saksalaisia säätäjiä, tekevät pienpajassaan hämäriä 7" painoksia. Mä olen tehty kaks 7"aa siellä, kestäny joku 3-4kk, mut laatu ollut yllättävänkin hyvää. Suosittelen.
Täällä esittelyvideo lafkasta: http://www.vimeo.com/5439831
jos hiirimattona haluaa hoitaa niin siitä vaan
nostanpa vielä uudelle sivulle koska kaikkia kiinnostaa
tässä pari rokkivetäisyä, äänitetty livenä studiossa muistaakseni kesällä 2009. eivät voisi juuri enempää poiketa tulevan levyn matskusta.
Laivue - Jokin (välähtää) by Laivue
tässä vielä tällanen. improvisaatio, äänitetty yhdellä mikillä saunan jälkeen viime talvena
Last edited by ydinaukio (01.09.2011 12:43)
Ton "rapun" live-esitykset on sit vissiin jääny vähän vähemmälle?
hetken mielijohteesta äänitetty vanha riffi. kantripoju huusi tekstin. eipä ole livenä soitettu