You are not logged in.
Corto Maltesen seikkailut
Tommi Korpela on kyl
Last edited by leposi (10.04.2011 15:05)
Meillä on Kiasmassa kenraaliveto tänä lauantaina klo 16, tulkaa kahtomaan.
Kyseessä on esitys nimeltä Coconut Disco, osana Ars-näyttelyä.
Hehkutusta: http://www.skenet.fi/artikkeli/11/03/coconut-disco
Lisätietoja: http://www.kiasma.fi/ohjelmisto/kiasmat … conutdisco
(paras kuva meikästä ikuna)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
jos joku/jotku haluaa nähdä ton ^ Coconut Discon huomenna klo 11 Kiasmassa (viimeinen esitys),
niin pistäkää privaviestiä & järkkään vaparit. Sunnuntain hesarista löytyy lisätietoa ja toki
edelleen täältä: http://www.kiasma.fi/ohjelmisto/kiasmat … conutdisco
Kestää tunnin, tervetuloa!
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
MMM,
Ei sulle nähtävästi pysty panee privaa. Mua kyl kiinnostais.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
MMM,
Ei sulle nähtävästi pysty panee privaa. Mua kyl kiinnostais.
eix?
hmm ootas.
edit: koitas ny?
Last edited by MMM (18.04.2011 16:32)
..ja tos olis sama esitys radiosta kuultuna:
http://areena.yle.fi/audio/1303128262369
lupaan se oli vika spämmi tästä aiheesta
piti tulla mainostaan ku hyvä ystäväni on suomessa ja olivat viitasaaressa musiikin aika -festareilla vetämässä jotain XXX_live_nude_girls nimistä barbioopperaa mut olin myöhässä ku se olikin jo eilen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Turussa nyt syksyllä tällästä!
http://www.jo-joteatteri.com/Saatana.html
Aattelin mennä tohon ihan viimeiseen näytökseen marraskuussa, kun se näyttää sopivimmalta ajankohdalta.
Näyttämötaidetta yhtä kaikki: tsekkailin Kansallisoopperan syksyn ohjelmistoa ja siellä ois tarjolla vaihteeksi tuoreen vuosituhannen oopperaa kun John Adamsin Doctor Atomiccia esitetään marraskuussa.
Onks täällä muita kiinnostuneita? Perjantai 11.11 vois olla paras päivä. Ykköset ylle, jallut povariin, atomit halki ja siitä sit palkit täyteen linkkiä loppuiltaa kohden.
Älä päästä painiks sitä
Näyttämötaidetta yhtä kaikki: tsekkailin Kansallisoopperan syksyn ohjelmistoa ja siellä ois tarjolla vaihteeksi tuoreen vuosituhannen oopperaa kun John Adamsin Doctor Atomiccia esitetään marraskuussa.
Onks täällä muita kiinnostuneita? Perjantai 11.11 vois olla paras päivä. Ykköset ylle, jallut povariin, atomit halki ja siitä sit palkit täyteen linkkiä loppuiltaa kohden.
Olisin kyllä kiinnostunut, erittäin kiinnostunut, mutta juuri tuo päivä on aikasta huono, lähes mahdoton.
ILR wrote:Näyttämötaidetta yhtä kaikki: tsekkailin Kansallisoopperan syksyn ohjelmistoa ja siellä ois tarjolla vaihteeksi tuoreen vuosituhannen oopperaa kun John Adamsin Doctor Atomiccia esitetään marraskuussa.
Olisin kyllä kiinnostunut, erittäin kiinnostunut, mutta juuri tuo päivä on aikasta huono, lähes mahdoton.
No onhan noita muitakin. Mä haluisin nimenomaan nähdä ton Lee Poulisin Oppenheimerin roolissa, mikä vähän rajoittaa päiviä mut valkkaa näistä vaihtoehdoista joku:
pe 4.11 (ensi-ilta, ei opiskelija-alennuksia & muutenkin kai vähän kalliimmat liput mut tän takiahan tääl töitä tehdään)
to 17.11
to 24.11 (Circle Kannelmäessä, ei sovi mulle)
la 26.11
Oisko toi lauantai 26.11 ok? Silloin on kyl Talin tennisturnauksen semit mut ainahan tääl kaupungissa jotain on päällekkäin jonkun kans.
Älä päästä painiks sitä
leposi wrote:ILR wrote:Näyttämötaidetta yhtä kaikki: tsekkailin Kansallisoopperan syksyn ohjelmistoa ja siellä ois tarjolla vaihteeksi tuoreen vuosituhannen oopperaa kun John Adamsin Doctor Atomiccia esitetään marraskuussa.
No onhan noita muitakin. Mä haluisin nimenomaan nähdä ton Lee Poulisin Oppenheimerin roolissa, mikä vähän rajoittaa päiviä mut valkkaa näistä vaihtoehdoista joku:
pe 4.11 (ensi-ilta, ei opiskelija-alennuksia & muutenkin kai vähän kalliimmat liput mut tän takiahan tääl töitä tehdään)
to 17.11
la 26.11Oisko toi lauantai 26.11 ok? Silloin on kyl Talin tennisturnauksen semit mut ainahan tääl kaupungissa jotain on päällekkäin jonkun kans.
4.11. passaa ja 26.11. passaa myös. Toi 26. päivä on varmaan parempi kun ei ole sitten seuraavana päivänä töitä, niin voi sitten sieltä jatkaa jonnekin pubiin tms. Mut toisaalta tietty toi tennis vois kans kiinnostaa, koska harvemmin tonne ikinä kuitenkaan pääsen. JA voihan sieltäki mennä pubiin. Jos siis tahot mennä seuran kanssa, niin ostappa liput ja lunasta rahat multa sitten joskus näillä puheilla noilla kahdella päivällä. Molempi parempi. Sun soitto!
Last edited by leposi (29.08.2011 20:35)
ILR wrote:leposi wrote:ILR wrote:Näyttämötaidetta yhtä kaikki: tsekkailin Kansallisoopperan syksyn ohjelmistoa ja siellä ois tarjolla vaihteeksi tuoreen vuosituhannen oopperaa kun John Adamsin Doctor Atomiccia esitetään marraskuussa.
to 17.11
la 26.11Oisko toi lauantai 26.11 ok? Silloin on kyl Talin tennisturnauksen semit mut ainahan tääl kaupungissa jotain on päällekkäin jonkun kans.
4.11. passaa ja 26.11. passaa myös. Toi 26. päivä on varmaan parempi kun ei ole sitten seuraavana päivänä töitä, niin voi sitten sieltä jatkaa jonnekin pubiin tms. Mut toisaalta tietty toi tennis vois kans kiinnostaa, koska harvemmin tonne ikinä kuitenkaan pääsen. JA voihan sieltäki mennä pubiin. Jos siis tahot mennä seuran kanssa, niin ostappa liput ja lunasta rahat multa sitten joskus näillä puheilla noilla kahdella päivällä. Molempi parempi. Sun soitto!
Joo katotaan ny vielä josko jotakuta muutakin kiinnostais. Tää on semmonen alue mitä mä ite luen suunnilleen kerran viikossa eli täshän voi olla muitakin kiinnostuneita.
Älä päästä painiks sitä
leposi wrote:ILR wrote:leposi wrote:ILR wrote:Näyttämötaidetta yhtä kaikki: tsekkailin Kansallisoopperan syksyn ohjelmistoa ja siellä ois tarjolla vaihteeksi tuoreen vuosituhannen oopperaa kun John Adamsin Doctor Atomiccia esitetään marraskuussa.
to 17.11
Joo katotaan ny vielä josko jotakuta muutakin kiinnostais. Tää on semmonen alue mitä mä ite luen suunnilleen kerran viikossa eli täshän voi olla muitakin kiinnostuneita.
No joo, jos ei perjantaihin mennessä tuu muita ni otan ensi-iltapaikat tuolta parvelta jollain kolmella-neljälläkympillä. Ne lippuhinnat ei näytä eroavan muista näytöksistä muuten kuin että opiskelija-alennuksia ei ole.
Älä päästä painiks sitä
ILR wrote:leposi wrote:ILR wrote:leposi wrote:ILR wrote:Näyttämötaidetta yhtä kaikki: tsekkailin Kansallisoopperan syksyn ohjelmistoa ja siellä ois tarjolla vaihteeksi tuoreen vuosituhannen oopperaa kun John Adamsin Doctor Atomiccia esitetään marraskuussa.
to 17.11
No joo, jos ei perjantaihin mennessä tuu muita ni otan ensi-iltapaikat tuolta parvelta jollain kolmella-neljälläkympillä. Ne lippuhinnat ei näytä eroavan muista näytöksistä muuten kuin että opiskelija-alennuksia ei ole.
Passaa mulle. Max 50 euroa on mulla se lipun hinnan raja.
Last edited by leposi (01.09.2011 12:59)
No ny on liput kolmosparven keskeltä. Silmälasit siis mukaan.
Älä päästä painiks sitä
NYT NUSSITAAN OOPPERAN PARVELLA. JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖ! PAUPAUPAU. KIIKARIT MUKAAN!
Kaapelitehtaalla Zodiakissa nyt viikon ajan tämmöistä:
Heli Meklinin uudessa ryhmäteoksessa Simple Events syvennytään ihmisen toiminnan perustavanlaatuisiin dynamiikkoihin. Teoksessa liikutaan läpi uskomusten, ehdollistumien ja kuvittelun. Todellisuutta tarkastellaan elämän tapahtumisen paikkana, yksinkertaisina tapahtumina.
Pienistä henkilökohtaisista kokemuksista siirrytään kohti laajempaa kontekstia; ajankohtaisia, kaikkia koskettavia olemisen kysymyksiä yhteiskunnassa, maailmassa ja universumissa. Monitaiteisen työryhmän taitoja hyväksi käyttäen teoksessa nostetaan esiin erilaisia havaitsemisen tapoja.
Konsepti ja koreografia: Heli Meklin
Työryhmä: Tomi Humalisto, Maija Mustonen, Anna Torkkel, Jari Vuomajoki, Timo Wright, Toisissa tiloissa -ryhmä (vierailu)
Kuvat: Timo Wright
Tuotanto: Zodiak - Uuden tanssin keskus, Ehkä Production, Heli Meklin
12.10. 19:00 Ensi-ilta
14.10. 19:00
15.10. 19:00
16.10. 15:00
18.10. 19:00
19.10. 19:00
Liput: 20/12
organizing the boy scouts for murder is wrong
^anna torkkel ja heli meklin ovat molemmat neroja.
Kävin eilen katsomassa Chicagon TTT:llä, tanssimimmit
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Kävin kattoo ton Abduction of Europan Samppalinnan uimalassa ja halusin näin internetsin välityksellä kertoa, että tykkäsin siitä huimasti. En muista koska ois viimeksi mikään taideelämys tuottanut näin paljon riemua. Kehoitan foorumisteja tsekkaamaan jäljellä olevat näytökset (huomenna ja lauantaina).
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
kunnolla vaatetta päälle sit, siellä tulee kylmä!
tosin aika noloo valittaa kylmyydestä ku toiset lilluu siellä altaassa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
kiitos vihjeestä!
Homon kävin kattomassa viime viikolla. Ihan ok. Vähän liian pitkä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Anna Liisa TTT:llä. Fantastinen musiikki ja laulut jäivät päällimäisenä mieleen. Vakuuttavan upeasti tehty musikaali. Toki alkuperäistarinakin on suunnilleen parasta, mitä suomalainen näytelmäkirjallisuus on tuottanut.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Homon kävin kattomassa viime viikolla. Ihan ok. Vähän liian pitkä.
Mä näin tän eilen. Ihan ok on kyllä just presiis oikea termi kuvaamaan tätä. Ongelmana oli musta ton aiheen käsittely: musta ainakin tuntuu siltä, että homoseksuaalisuudessa ei tällaisissa liberaaleissa jälkimoderneissa yhteiskunnissa ole enää mitään sellaisia tabuja, joita olisi tässä käsitelty jotenkin rohkeasti tai mielenkiintoisesti. Enimmäkseen homma olikin sellaista suvaitsevien egonhierontaa. Eikä siinä mitään (ihan hyvällä asialla jne), mutta aika latteaa teatteria se tuotti.
Ja olihan se kohtaus, jossa lavalla hyppi pinkki Hitler ja Stalin, ihan kauheeta paskaa. Tänkö pitäisi nyt olla rohkeaa kamaa... Ja sitten ne heitot: "Onko taide huonompaa, jos tekijänä on homo?" NO EI VITUSSA OLE OLISIT NYT YRITTÄNYT PIRKKO VÄHÄN HAASTAA MEITÄ JOTENKIN!!
Vuoden nuori muotoilija.
New Karleby, olipahan aika psykee Grönlannista palaava "Henkilökunnan johtaja" haluaa mummoksi koska oma mummo on huora, sen kaveri alkaa spugeksi ja rupeaa kaveeraamaan hyeenan kanssa, joka kuuluu porukkaan jota johtaa naaras jolla on polviin asti ulottuva kyrpä. Siinä sivussa Jaana Saarinen ja Heikki Kinnunen huutaa toisilleen jatkuvasti, ja välillä jorataan Moody Bluesin tahtiin. Niin ja tietty sitä tunnisti hauskoja Kokkola-yksityiskohtia. Ehkä tästä sais enemmän irti jos olis nähnyt aiemmat osat, mut olihan tää hämmennysarvoltaan aika hyvä. En tiiä että mitä helvettiä Klemolalla oli tässä taustalla, vai oliko vaan päättänyt että HULINAX. Samapa tuo, hieno veto.
Last edited by Kalossimies (02.11.2011 00:50)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kävitte täällä jo? Kertokaa minkälainen oli. Ja kertokaa vielä oletteko kokeneita oopperankävijöitä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mul on tapana käydä oopperassa kerran-kaks vuodessa. John Adams kuuluu modernin ajan suosikkisäveltäjiin ja ylipäätään tuoreempi ooppera kiinnostaa ko. taidemuodon rakenteellisista fiboista huolimatta. Doctor Atomiccia mä en lähtis silti suosittelemaan. Se on hieno konsepti mutta libreton.. öö.. vuorosanoja ois saanu usein viilata vähän enemmän sen sijaan että olis jauhanut suunnilleen paperista lukien niitä banaaleja säätiedotuksia ja muita. Syytän sitä hassusti nimettyä Peter Sellarsiä, joka noita taitaa Adamsille ruuvata.
Adamsin sävelkynä on kans liian tukkoisessa kunnossa mulle tälleen seminyyppänä. Iso osa musiikista on semmoista metamusaa mikä kulkee ja korostaa juonta hienosti mutta suuria orkestraalisia hetkiä ei ole. Minimalismin Adams on toki jättäny taaksensa aikaa sitten mutta toi täyteentuutattu.. hm, hienovarainen kiemuraisuus ei oikein uppoa muhun.
Sopraanon eka aaria ensimmäisen osan puolivälissä on kyllä ilmiömäinen. Sanoisin 2000-luvun oopperan parhaaksi hetkeksi.
Älä päästä painiks sitä