You are not logged in.
Pages: 1
Parhaat biisit alkaa gongilla, se luo itämaista tunnelmaa ja on muutenkin aika muikean meiningin merkki. Mitkä kaikki biisit alkaa tällä? Mieleen tuli ainaski.
Dingo - Huumeita Japaniin
Matti Nykänen - Samurai
kaikki biisit James Brownin Hell -albumilla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hurriganes: Chinatown
The Dukes of Stratophear - My Love Explodes
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
heti ku luin tän topikin mulle tuli joku biisi mieleen, mut en vieläkään oo keksiny mikä se on, voisko olla joku pink floyd, luultavasti tosin ei.
lahnoja ei saisi lyödä kuin lautasia
asia selvä.
Gongi biisin alussa on yhtä tinkimätön efekti kuin marssirumpu kultaisen leikkauksen tietämillä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
hieno topikki. ekana tuli mieleen mahavishnu orchestran dream, mutta onhan noita muitakin. pannaans mietintään
Krokus "Tokyo Nights"
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tietysti
Rhys Chatman: Two Gongs
organizing the boy scouts for murder is wrong
Rhys Chatman: Two Gongs
Taidehallin live-veto edelleen kaikkien aikojen lempikeikkojani.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
heti ku luin tän topikin mulle tuli joku biisi mieleen, mut en vieläkään oo keksiny mikä se on, voisko olla joku pink floyd, luultavasti tosin ei.
Ainakin Waters hakkaa gongia välillä Set The Controls At The Heart Of The Sunissa Pompei-livellä. En kyllä muista alkaako biisi gongilla.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
lahnoja ei saisi lyödä kuin lautasia
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Pages: 1