You are not logged in.
[quote:771dc18c65="janne m."]Mä en vaan oikein osaa tätä bändiä. Yrittänyt Blood Mountainia pyöritellä, mutta joku siinä haraa vastaan ku ei iske kunnolla. Ehkä sit jos olis enempi ärjymistä ja vähempi puhdasta laulua.
Tsekkaa alkupää, eli Call of the Mastodon ja Remission.[/quote:771dc18c65]
Hmm, vois tsekkaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Mä en vaan oikein osaa tätä bändiä. Yrittänyt Blood Mountainia pyöritellä, mutta joku siinä haraa vastaan ku ei iske kunnolla. .
Samis!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Vihdoin sain hankittua tän uutukaisen. "Puhtaat" laulut hämmentävät, vaikka heikko laulu on musta aina ollut tän bändin ainoa heikko lenkki. Muutenkin kuulostaa siltä, että koko lätty on huolella mankeloitu tietokoneen läpi.
Itse aloittaisin bändiin tutustumisen tokasta täyspitkästä, eli Leviathanista.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Tiesittekö, että uusi levy on aika paska?
Lauantain 3.7. ohjelmistoon on tullut valitettava muutos. MASTODON on joutunut perumaan koko Tuskaan päättyvän Euroopan kiertueensa sairastapauksen johdosta. Korvaava artisti julkaistaan pian.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
No höh. Piti nähdä ne muutamaankin otteeseen tänä kesänä. Ehdottomasti suosikkilivebändejäni. Niin ja en ole toistaiseksi nähnyt kuin lämppärin roolissa, joten vähänkään pidempi keikka kuumottelee edelleen mielessä. Tulispa omalle kiertueelle joskus.
Last edited by kuninkees (25.05.2010 22:34)
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Tiesittekö, että uusi levy on aika paska?
Eikä niitä parempiakaan jaksa enää.
Joo, ei tätä vaan jaksa. Viime vuonna tähän aikaan kuuntelin duunissa koko tuotannon useaan kertaan, nykyään suurin osa näiden biiseistä vaan ärsyttää.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Nyt sitten kun olen vihdoinkin löytänyt Crack the Skyen kohtuulliseen hintaan ja ajatellut nautiskella siitä olen joutunut toteamaan ettei sitä tosiaan vaan jaksa. Puuduttava paketti. Esim. Blood Mountain oli paljon kiinnostavampi levy.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
nykyään kun noita levyjä miettii, niin pitää ihan ajatuksen kanssa pohtia sitä että mikälie niissä aikaisemmin iskenytkään. osa kohkaamisesta ihan turhaa, välillä homma menee todella epäselväksi ja ärsyttäviä elementtejä tulee korviin melkein samaa vauhtia kuin mars voltalla. jos on joku siistimpi southern rock/proge -väliosa, niin siihenkin liimataan yleensä jotain paskaa päälle, mistä johtuen crack the skyen kuunteleminen puistattaa ihan ajatuksen tasolla. blood mountainilla oli jo sikäli samaa meininkiä, et joku sleeping giant vois olla hieno biisi mikä perseillään kuitenkin loppua kohti totaalisesti (jos miettii miten sama homma ois pitänyt tehdä oikein, niin voi kuunnella gates of slumberin uusimman levyn huikean Castle of The Devil -vedon) ja sitten vaan ärsyttää. mut onhan se eka biisi tiukka, samoin kuin capillarian crest ja leviathanin blood and thunder. mut nyt kun miettii, niin en tiedä voiko bändiä hehkuttaa mitenkään erityisesti jos on monta levyä plakkarissa ja vaan pari hyvää biisiä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
leviathan on näiden ainoa hyvä levy. muita levyjä jaksaa korkeintaan sen n. 3 biisiä, crack the skyetä ei sitäkään.
Crack The Skye miellyttää enempi ku Blood Mountain, siinä on vaan niin karseen huono kansi että meinas jääjä ostamatta ihan vaan sen takia
mistä rumasta kannesta puhutte en tajuu
Jep, onhan esim. Leviathanin kansi paljon rumempi.
Eka levy oli ainaki joskus mun suosikki. Tota uusinta en oo kyl ees kuullu.
leviathanin ja remissioinin kannethan on vitun hienot!
ja kyl esim. fire ants, workhorse ja mother puncher sekä melkein koko leviathan potkii edelleen, vaikke entisenlaista intoa olekaan
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
En kyllä suostu tajuamaan miten Mastodonin taso on voinut näin kauheasti tippua. Crack The Skyesta puhutaan kehuttuna albumina, mutta minusta ero Blood Mountainiin on valtava. Crack The Skyessa ei ole mitään hauskaa tai yllättävää. Jotenkin biisit tuntuvat noudattavan niin ennalta-arvattavia kuvioita ettei mitään rajaa. Onhan se tämä teemalevymäisyys sitten, joka on pakottanut kaikki biisit johonkin muottiin vai mikä. Olen nyt yrittänyt kuunnella levyä monessa eri mielentilassa, mutta ei se vaan lähde. Sääli. Olisin halunnut tykätä. Toivottavasti uusi levy on askel parempaan.
Last edited by Alxity (30.08.2011 17:43)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Juu, eiköhän nurina vaan ylly kun uusi levy ilmestyy. Tässä pari biisiä:
Tuossa ekassa jääny selkeästi ZZ Top -vaihde päälle ja Josh Homme pestattu säveltämään laulumelodioita. Toka sentään kuulostaa jossain määrin Mastodonilta. Mutta aika laimeaa kamaa kyl. Tykkään oikeastaan enemmän tuosta Curl of the Burlista. Jollain kumman tapaa tarttuva.
Mutjoo, Crack the Skye oli eka yhtyeen levy joka jäi ostamatta ja vielä vähemmän kiinnostaa hankkia The Hunter. Nyt on muuten oikeasti ruma kansi:
Sent from my iPhone 16
jessus mitä tuubaa tämä uusi levy
Eipä toi The Hunter oikeen mullekaan avautunut - kaikki biisit mitä olen siltä kuullut ovat olleet pohjimmiltaan semmosten melankolisten arpeggioiden ylös alas rämpyttelyä, ja siten ollen kokonaisuus vaikuttaa hyvinkin raskassoutuiselta. Tämä ei nyt ole mikään kaikkein järkevin vertaus, mutta ikään kuin Crack the Skye -levyn nimibiisi olisi venytetty kokonaisen albumin mittaiseksi.
Itselleni tän bändin kanssa on käynyt niin, että aiemmin en juuri pitänyt, mutta mulle nimenomaan Crack the Skye oli semmoinen täysin tajunnan räjäyttänyt levy, joka kyllä mulle toimii ihan täysillä edelleen.
The Hunterin ostin tänään marketista ku oli 6 e.
Kesäkuun loppupuolella kai ilmestyy.
mansikkakarkkirullat silminä tolla monsterilla
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Uijui niin muuten onkin
Tää alkoi soimaan toissapäivänä kun kävin (krapulassa) äxässä. Siis ei toi uus vaan joku vanhempi. Heti alko ahistaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Kerkesimpä vielä tälle vuojelle hankkia tuon uusimman levyn. Ei näin äkkituomiona taija parille edelliselle pärjätä, mutta tarkkaillaan tilannetta
Perun pahat puheeni.
Parin lisäkuuntelun jälkeen sanoisin jopa että Once More 'Round the Sun on hyvä levy.
Innostuin kuuntelemaan Crack the Skyenkin tässä läpi, varmaankin ekaa kertaa parin vuoden tauon jälkeen. Edelleen bändin mestariteos mielestäni.
Oon kuunnellu viime päivinä aika paljo Mastodonia Niitä alkupään levyjä en vieläkään tunne/omista, uskaltaisko Blood Mountain on vanhin mitä tunnen ja se on näistä neljästä heikoin