You are not logged in.
Pages: 1
en ny ala lässyttään sen enempää, elävä leganda, oli joskus kutosella kova kuin kulli jutilalla, kuuntelen tätä biisiä repeatilla
tänään jA VOI JUMALAUTA. kaikki noi yksityiskohdat ja miksaukset ja läpä läpä ja toi torvisample tietty yhtä helvetin ale-reata.
SAATANA KU PÄRISEE LISÄÄ VOLAA VAATTEET POIS MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ OIKEIN TAPAHTUU JA
tädädädädädäd!
PARAAX
Z
CVÖ :FGFA FEFGSA
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Vaikuttaa siltä että jollekin on tehty lobostomia....
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
toi fizheuer on huonoin kuulemani villalobos-julkaisu
Vaikuttaa siltä että jollekin on tehty lobostomia....
no mulle varmaan, mut ei se villaloboksen nerokkuutta hirveesti vähennä.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
tajutaan niitä puujalkavitsejä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Asiatopsu!
Toistaiseksi on parhaiten toiminut Alcachofa jäbän jutuista; pirunmoista kuumuutta on se, mutta samalla siinä on semmoinen kiero ruuvi keskellä sitä. Mahtava levy.
Kuriositeettina mainittakoon, että Villalobosin ja Max Loderbauerin RE:ECM on ihan jumalallisen hyvä levy.
Vuoden nuori muotoilija.
toi fizheuer on huonoin kuulemani villalobos-julkaisu
vaatii kyl vähä aikaa että aukeaa, vrt. joku easy lee tai muut hitit mitkä on heti homman selväksi tekeviä.
Tykkään. Thé Au Harem D'Archimède on oikeastaan ainoa albumi mitä oon tältä kuunnellu. Pärisee.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ydinaukio wrote:toi fizheuer on huonoin kuulemani villalobos-julkaisu
vaatii kyl vähä aikaa että aukeaa, vrt. joku easy lee tai muut hitit mitkä on heti homman selväksi tekeviä.
en vaan osaa niitä kökköjä torvia.
MMM wrote:ydinaukio wrote:toi fizheuer on huonoin kuulemani villalobos-julkaisu
en vaan osaa niitä kökköjä torvia.
ne mustalaiset kyl vetää aina niin päi honkia
Eipä ole kamalasti lisättävää aiheeseen, mutta tässä nyt se biisi, jonka takia heräsin diggailemaan Villalobosin musaa.
Onhan tämä aika kaukana kaverin styrkimmistä biiseistä, mut ihan smaa. Parhautta koko jätkä!
Last edited by hc_jose (29.08.2011 17:53)
Ricardolla on kyllä harvinaisen hyvä ote tuollaiseen hienovaraiseen grooveen. Perkussiot usein just oikealla tavalla pinnassa ja muutenkin jutut hyvässä balanssissa. Olennaisin asia on ehkä kuitenkin siinä että V. ei tavallaan yritä liikoja vaan antaa biisien tehdä tehtävänsä omalla painollaan, ilman sitä turhaa varmistelua ja alleviivausta johon monet muut vastaavat kompastuu.
Spämmätään vaikka tämä vanha suosikki:
Last edited by suomenajokoira (29.08.2011 19:56)
Valitettavasti on käynyt rosvo.
tossa fizehereh zhzheurer -biisissä on kyl just toi minimal tekno parhaimmillaan: huomaamatta tapahtuvia asioita, kuin epäsynkassa olevia nakutuksia ja koko ajan törkee kiimagroovi ja UM TSI UM TSI kaiken päällä + joku mahtava läppä siinä päällä (täs tapauksessa torvisample).
Joo ihan parasta liekitystähän tuo on. En ole tosin ihan alusta loppuun koskaan kuunnellu
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Villalobos tuottaa suht tasaisen korkealaatuista musaa, jossa soundinviilaus- ja bailausarvot ovat yleensä korkeat. Tuotannossa on paljon kiinnostavaa kuunneltavaa, mutta siitä huolimatta sen levyt ovat jääneet multa tyystin paitsioon viimeisen parin vuoden aikana. Jos nyt yksi biisi pitäisi heittää lonkalta, niin se on Waiworinao. Lähinnä siksi, että biisi taisi ensimmäisen kerran herättää minut huomaamaan Villalobosissa jotain erityistä. Tässä tapauksessa syynä oli tietysti daftpunkmainen samplekikkailu ja vähän keskimääräistä pirtsakampi tatsi.
edit:
Ricardolla on kyllä harvinaisen hyvä ote tuollaiseen hienovaraiseen grooveen. Perkussiot usein just oikealla tavalla pinnassa ja muutenkin jutut hyvässä balanssissa. Olennaisin asia on ehkä kuitenkin siinä että V. ei tavallaan yritä liikoja vaan antaa biisien tehdä tehtävänsä omalla painollaan, ilman sitä turhaa varmistelua ja alleviivausta johon monet muut vastaavat kompastuu.
Tää oli kyllä asiapuhetta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Jes
Ite oon tota miehen fabricmiksausta (joka nyt on sinänsä ihan täyspainoinen albumi) eniten kuunnellu, ja sehän on niin kova ettei mitään määrää.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
jep toi fabric on parsa upeaa kasvattelua ainakin eka vartti tai jotain
Villalobosilla on toi nostatuspuoli kyllä erityisen hyvin hallussa. Kaveri onnistuu aina koukuttamaan ihan hävyttömän yksinkertaisella loopilla, ja sitten loppuraita on vaan kuuntelijan kiusaamista samoilla elementeillä ilman että edes saavutettaisiin jotain kliimaksia. No, minimalismin perusjuttujahan nämä. Villalobos on vaan poikkeuksellisen hyvä siinä.
Toi Michael Jackson-tribuutti on aika perushuttuu Villalobosin katalogista. Silti uppoaa muhun ihan helvetin hyvin. Toi hiton huumaava bassokuvio pysyy about vakiona koko raidan läpi ja MJ:ltä pöllitty voksusample tehostaa kiimaa. Tanssisin, jos tätä soitettaisiin jossain baarissa!
Pages: 1