You are not logged in.
Walking Man löytyy (helmet) kirjastoista ja on nimensä veroinen.
Last edited by barton_funk (08.08.2011 18:25)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Walking Man löytyy (helmet) kirjastoista ja on nimensä veroinen.
Löytyy yhdestä asiansa osaavasta kirjastosta
Syyskuussa ilmestyvässä Olivier Schrauwenin uutuuskirjassa riittää ihmettelemistä paatuneimmillekin sarjakuvan ystäville, graafisille suunnittelijoille ja taiteen yleiskuluttajille. Schrauwen tekee sarjakuvalla sellaisia temppuja joihin harva pystyy.
pieni ote kirjasta (englanniksi): http://www.fantagraphics.com/images/sto … review.pdf
Hei, suositelkaa jotain "fiksua" mangaa? Mielellään sellaista jonka voisi varata kirjastosta.
riippuu vähän mitä pitää fiksuna... esmes pläräsin tossa läpi pari samurai executioneria pitkästä aikaa ja kyllähän se pärisee täbötskeillä. + viime tähtivaeltajassa oli just pitkä lista laatumangasta!!!
Last edited by armashenrik (19.08.2011 06:53)
Hei, suositelkaa jotain "fiksua" mangaa? Mielellään sellaista jonka voisi varata kirjastosta.
Nakazawan Barefoot Gen luultavasti löytyy jopa kirjastostakin. Eikä tartte ees lukee väärinpäin.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
barton_funk wrote:Hei, suositelkaa jotain "fiksua" mangaa? Mielellään sellaista jonka voisi varata kirjastosta.
riippuu vähän mitä pitää fiksuna... esmes pläräsin tossa läpi pari samurai executioneria pitkästä aikaa ja kyllähän se pärisee täbötskeillä. + viime tähtivaeltajassa oli just pitkä lista laatumangasta!!!
Joo. Muistin sen artikkelin viestin kirjoittamisen jälkeen. En oo vielä jaksanu lukea kun lehti on jossain tähtivaeltajapinossa.
Ja siis "fiksuus" on ihan jokaisen omassa päässä. Kiinnostaa suositukset ja voin sit vilkaista miltä sarjakuva vaikuttaa. Kiitti aiemmista suosituksista, toi Walking Man oli aika ainutlaatuinen, vaikka en ois välttämättä sitä hirveästi enempää jaksanut kuin tuon yhden kokoelman.
Kaksi asiaa mitkä mua välillä ärsyttää mangassa: a)isosilmät b) väärinpäin lukeminen c) täysi järjettömyys, eli en vain tajua. Mangaa on kuitenkin ihan vitusti, ja sieltä löytyy ihan järkyttävän hyvää kamaa, otetaan esimerkiksi vaikka Nausica.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mites toi Planetes? Tää ei oo manga, mutta suosittelen muuten vaan Barton Funkille Brian Talbotin Grandvilleja. Check them bro!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Katson animea Planetesista
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Katson animea Planetesista
Luin "katson Animal Planetia"
mikä vide on teille ihmisille fiksua???... koko kes'än olen yrittänyt puurtaa läpi jotain crowleyn okkultisia seikkailuromaaneja ja mä en tajua yhtikäs mitään niistä kun ei ole tietoa alkemiasta, tarotista, kabbalasta. en koe itseäni kauhean oppineeksi
mä olen saanut suurimmat sävärit juuri aikuisten oikeista väkivalta-isonrahan-poikaraamatuista ala hellblazer-preacher-alan moore. +++ lone wolf & cub/samurai excitutioner. ne on oikeasti tosi toimivia peilejä omalle ihmisyydelle ja yhteiskunnalle, niinkuin hyvän scifi/fantsun täytyykin. ++++ trololoo kirjoitan edittiä itselleni ---- Gunmm + Planetes + Berserk (varauksella) + Ghost in the shell --- kaikki hyvä josta joskus on tehty myös animesovitus.
mun mielestä tässä asiasa voi oikeasti olla aika intohimoinen ja julistaa että mikä menneiden vuosikymmeneiden genrekirjallisuuden etc. paikka ja yleisö on japanin kautta löytänyt sen tärkeän yleisönsä.
mitä vittua. tällä hetkellä japanin mangamarkkinoilla, (anime) on vähän turmoilia, mutta mielestäni sf elää tosi hyvin siinä ipanakulttuurissa joka sitä oikeasti arvostaa.
rommikola on hyvää, haistakaa pska
En ollut tietääkseni koskaan lukenut ruutuakaan mangaa ennen kuin luin muutaman tarinan tuota harry-irenen suosittelemaa Walking Mania. Sehän oli todella kovaa kamaa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Oli kova. Suosittelen muillekin!
^ joo, tuo pitää oitis lukea
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
jaa-a, aika väsynyttä steampunkkia mummiälest
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
^Tarinahan nappasi tosi hyvin kiinni. Ei se varsinaisesti steampunk tms juttua uudistanut, mutta ei se toisaalta genren piirteisiin hirveästi nojannutkaan. Vaihtoehtomaailma oli kaikin puolin varsin toimiva. (Ok, älykkäät eläinihmiset ei ole varsinaisesti kovin scifiä tossa, mut sä tiiät.. )
Piirrostyylikin oli persoonallisesti otettu tohon genreen megeen. Ei niissä tyypeissä itsessään älyttömästi ollut liikettä, mut sekin kuulu siihen tyyliin.
Bryan Talbot muuten vieraana sarjisfestareilla.
pääteltassa:
17.30 Bryan Talbot ja Mary Talbot
Sarjakuvalegenda Bryan Talbot tunnetaan sarjakuvaromaanin isänä. Yhdessä puolisonsa tohtori Mary Talbotin kanssa Talbot on työstänyt albumia Dotter of Her Fathers Eyes. (EN)
postimuseossa:
15.00 Grandville ja antropomorfia Bryan Talbot
Brittiläinen Bryan Talbot luo syväkatsauksen Grandville-sarjakuvaromaaneita innottaneisiin perinteisiin.
Postimuseoon vapaa pääsy festareitten ajan.
http://sarjakuvafestivaalit.fi/
edit: harmi vaan et itellä taitaa mennä r&a leffat sarjifestarilla kiinnostavien ohjelmien päälle.
Last edited by barton_funk (16.09.2011 14:45)
molemmat grandvillet tarttu mukaan sarjismessuilta
oispa ollu kiva käydä fanityttöilemässä Talbottia mut nyt kävi näin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Olipa lupsakka tapahtuma, vaikka en sarjistyyppi ole. Joitain Crumpin tuotoksia hypistelin, mut valitettavasti ei sattunut englanninkielisiä löytymään.
ostin latvista ja erosta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Sain viimeinkin luettua David Mazzucchellin Asterios Polypin. Ajoittain teos on yhtä pöyhkeä kuin päähenkilönsä, mutta toisaalta tässähän on vaikka mitä hienoa, joten pakko suositella kaikille laaja-alaisemmin sarjakuvia seuraaville. Ei tätä voi ohittaa.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Sain viimeinkin luettua David Mazzucchellin Asterios Polypin. Ajoittain teos on yhtä pöyhkeä kuin päähenkilönsä, mutta toisaalta tässähän on vaikka mitä hienoa, joten pakko suositella kaikille laaja-alaisemmin sarjakuvia seuraaville. Ei tätä voi ohittaa.
Paninpa varaukseen kirjastosta.
Täytyy sanoa, että kyllä se munsta aika köykäiseltä teokselta loppujen lopuksi tuntui.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni