You are not logged in.
Taitaa tämä Aurinko aurinko plaa plaa plaa olla niitä levyjä, jotka kasvavat joka kuuntelulla. Ei meinannu nimittäin cd enää millään mahtua siihen pahvikoteloon kuuntelun jälkeen
Innostuin tosiaan keikasta niin paljon, että ostin molemmat levyt äsken. Hessu kostaa EP ja Discopallo 7" on muuten kuulemma loppuunmyyty.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
ei tämä uusi levy oikein lähde.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Jos joku tarttee ton Kukan ep:n, niin ehkäpä voisin myydä, jos löydän...
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
tossa POP-lehden jutussa risto käy mm. läpi kummankin levyn kaikki biisit ja kertoo jotain niiden synnystä:
ihan mielenkiintoista juu. olikos kellään kommenttia eilisestä keikasta vai jäikö ihan nurmion ja nummisen jalkoihin?
Olen muuten huomannut, että Ristolla on joka keikalla jolla olen ollut/joista olen nähnyt kuvia ollut aina tuo sama paita päällä. Peseeköhän se sitä koskaan? Vai onko sillä monta samanlaista?
<@DBGene> senkin karkki
Olen muuten huomannut, että Ristolla on joka keikalla jolla olen ollut/joista olen nähnyt kuvia ollut aina tuo sama paita päällä. Peseeköhän se sitä koskaan? Vai onko sillä monta samanlaista?
Tavastian keikalla sillä oli joku tangomarkkinat -paita.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ja mistä sais tommosen 2067-paidan?? mäki haluun...
Tilasin ja kävin eilen maksamassa sekä riston että uuden levyn.
Uudelta en ole muuten kuullut vielä yhtään kappaletta.
En o vanhaltakaan -spåm
(paitti keikalla joskus)
Älä päästä painiks sitä
piti kirjoittamani 'späm' -spåm
Älä päästä painiks sitä
Kuuntelematta paskaa.
Sama.
Emmäkään kyllä tykkää tai jaksa Ristoa enää tippaakaan.
Silloin UMFin yhteydessä keikalla toimi kun hiki virtasi ja tunnelma oli katossa. Muuten ei.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
indierunqut ei osaa...
JA IHAN VITUN HYVÄÄ SELLAISTA
Varikset komentavat
Ei muuten toimi Aurinko aurinko plaa plaa plaa minkäänlaisena livelevynä Diskopalloa lukuunottamatta ollenkaan. Kukaan ei jaksa yhtään sitä kuunnella ja muutenkin tämä bändi täytyy nähdä livenä jos meinaa kunnolla innostua. Levy on ihan ok, livenä loistava.
<@DBGene> senkin karkki
eikös livelevy olekin työn alla, muistan kuulleeni huhuja. mutta joo, loppupeleissä aurinko ei ihan klassikon asemaan jaksa nousta vaikka ihan hyvä platta onkin.
eikös livelevy olekin työn alla, muistan kuulleeni huhuja. mutta joo, loppupeleissä aurinko ei ihan klassikon asemaan jaksa nousta vaikka ihan hyvä platta onkin.
Toivottavasti huhu pitää paikkansa! Saisivat julkaista vielä vaikkapa DVD:nkin, mutta ei bändillä/levy-yhtiöllä rahkeet varmaan riitä ja tappiollehan siinä varmasti jäätäisiin. Mutta livelevy voisi vaikka myydäkin.
<@DBGene> senkin karkki
Huomasin pari päivää sitten (saattoi olla että joku muu huomasin puolestani, en enää muista), että olen tähän asti kuunnellut Diskopallo 7'':aa nopeudella 45rpm. Nyt kun sitten olen pari kertaa kuunnellut oikealla nopeudella niin pakko sanoa että mikkihiiriversio toimii paremmin.
Huomasin pari päivää sitten (saattoi olla että joku muu huomasin puolestani, en enää muista), että olen tähän asti kuunnellut Diskopallo 7'':aa nopeudella 45rpm. Nyt kun sitten olen pari kertaa kuunnellut oikealla nopeudella niin pakko sanoa että mikkihiiriversio toimii paremmin.
väärä otsikko toki mutta: 2002 tuli diggailtua Sergion The Ship Is Mine 7" 45rpm:nä pari viikkoa.. kunnes kuulin Retired Love-Goat radiosta oikealla nopeudella. sen jälkeen ei ole mikkihiiriversioon ollut paluuta. öhm.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
En Ristosta pahemmin perusta, mutta pitääpä sanoa, että Aurinko aurinko plaa plaa plaa on kyllä parhaita levynnimiä aikoihin!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ekaa Custom Drummer 7" voi ihan hyvin kuunnella kummalla tahansa nopeudella.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Oliskohan ollut niin, että minä huomasin. Selvästi albumiversiota huononpi se 7" versio minusta joka tapauksessa oli.
Todetaan nyt tännekin, että Risto oli eilen aivan käsittämätöntä parhautta. Kahden käden sormilla voi laskea ne keikat, joista olen tykännyt niin kovasti kuin tuosta eilisestä. Oli tosin ehkä aavistuksen huononpi kuin sillon syksyllä 45:ssa. Ei kuultu ollenkaan Kultaista sadetta, Ville Leinonen ei ollut enää rummuissa ja tällä kertaa kitaristi ei myöskään polkaissut kertaakaan pohjaan sitä jumalaista säröpedaalia, jota viimeksi kuultiin parissa biisissä. En vaan tajua miten kukaan voi joka keikan saada vedettyä tuollaisella intensiteetillä.
<@DBGene> senkin karkki
Kukas niiden uusi rumpali on sitten?
Kukas niiden uusi rumpali on sitten?
En kuule tiiä. En käyny nimeä kysymässä. Mutta sillä oli Pikkukakkonen t-paita.
<@DBGene> senkin karkki
Ekaa Custom Drummer 7" voi ihan hyvin kuunnella kummalla tahansa nopeudella.
pähkäilin kans aikoinaan et kumpi kuulostaa paremmalta, päädyin sit 45rpm:n. erehdyin sit kysymään tomilta kumpi on "oikee": 33rpm.
tmu
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Mä olen aika varma että Tomi ei suostunut vastaamaan sen kerran kun kysyin:-)
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan