You are not logged in.
Musen suurin ongelma on mielestäni siinä, että varsinkin Absolutionilla ja Origin of symmetryllä (kärjistettynä) kaikki biisit ovat melodioiltaan ja sointukierroiltaan täysin samoja, temmot vaan vaihtelee. Voisin tykätäkin sitten, kun oppisivat kirjoittamaan toisenkin biisin.
Uusimmalla levyllä tuohon on tullut selvää parannusta. Oikein monipuolinen levy mielestäni. En minä noita muita liiemmin ole kuunnellutkaan...
Uusimmalla levyllä tuohon on tullut selvää parannusta. Oikein monipuolinen levy mielestäni. En minä noita muita liiemmin ole kuunnellutkaan...
Jep. Siihen on kirjoitettu aika montakin "uutta" biisiä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Ovat tehneet aika yllättävän vedon ja julkaisseet Knights Of Cydonian singlenä. Lisäksi siinä on vieläpä mahtava videokin. Nyt kyllä viimeistään porukka tajuaa, että huumoripohjalta bändi on ainakin nykyisin liikenteessä.
EDIT: niin tuo biisihän kuulostaa tosiaan Soundia lainatakseni jonkun b-luokan kauhufilmin tunnaribiisiltä.
<@DBGene> senkin karkki
rasmuse
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:6a32769b13="Tero Skeleton"][/quote:6a32769b13]
Sama.
onks toi se waltarin patsas, töölöläisenä varmaan tiedät kun en o aikoihin käyny
onks toi se waltarin patsas, töölöläisenä varmaan tiedät kun en o aikoihin käyny
waltarin patsas? onks kärtsy toi tossa keskell?
[quote:2bfb61a020="psykokarkki"]onks toi se waltarin patsas, töölöläisenä varmaan tiedät kun en o aikoihin käyny [/quote:2bfb61a020]
waltarin patsas? onks kärtsy toi tossa keskell?
siltä vähän näyttäis. onko siis väärä topicci, päästetään alxity väliin asiakirjoittamaan
nää on enpä kuule tiijä muuten tulossa keikalle enpä kuule tiijä helsinkiin lol syssymmällä. hehe
"skene"
Joo... olis voinu jättää ehkä koko bändistä mainitsematta... huoh!
Adminit vois harkita nyt jonkinlaista otetta asioihin... Tai poistakaa koko topic sitten...
<@DBGene> senkin karkki
[quote:17ec4323b9="shanks"][quote:17ec4323b9="Alxity"]Joo... olis voinu jättää ehkä koko bändistä mainitsematta... huoh!
Adminit vois harkita nyt jonkinlaista otetta asioihin... Tai poistakaa koko topic sitten...[/quote:17ec4323b9]
Tän palstan adminit on pelkkiä persereikiä, turha niiltä on odottaa mitään toimia asioiden suhteen.[/quote:17ec4323b9]
Joo, kyllähän se Beecher-otsikossakin vähän niinq huomattiin...
<@DBGene> senkin karkki
CATFIGHT!!!!!
hei voisko nyt ton nimen palauttaa, muuten menee entistä kipeemmäks meininki?
hei voisko nyt ton nimen palauttaa, muuten menee entistä kipeemmäks meininki?
Heh heh
<@DBGene> senkin karkki
Mitä vittua?
This must be what jail / I will scratch
kävin kattomassa näitä nosturissa vuonna 2001. sillon olin vielä fani. enpä oo enää.
Keikka vois jonkin verran kiinnostaa, vaikken olekaan kuunnellut bändiä aikoihin. Onkohan lippujen hinnoista vielä tietoa? Kovin hirveesti en viittis näistä kuitenkaan maksaa.
hieno pändi
eiq mitäs, mut sen lukitun topicin nimen vois toki muuttaa tai no, ihassama.
spåm
Anzut, liput keikalle muistaakseni 42 tai 43 euroa. En menis.
Varikset komentavat
Anzut, liput keikalle muistaakseni 42 tai 43 euroa. En menis.
Joo ei tosta kyllä noin paljon voi maksaa. Jos ois ollu kympin niin sit
42 lippu ja sitä ei netin kautta varatatessa (tai siis ostaessa kun samantien pitää maksaakin) voi edes mistään noutaa eli tulee se helvetin 7 jne postikulujakin. Ja eipä tuota kannata enää edes miettiä jos ei lippua jo ole kun se on loppuunmyyty joka tapauksessa
<@DBGene> senkin karkki
uuh
Ei kannattais harkita noiden turhien spämmiviestien poistoa tuosta välistä? Nimen muutokselle sentään varovainen
<@DBGene> senkin karkki
Antaa kaikkien spämmikukkien kukkia.
[quote:1a22006ee6="shanks"]Antaa kaikkien spämmikukkien kukkia.[/quote:1a22006ee6]
<@DBGene> senkin karkki
antaa anita hirvosen joo spämmiä joo