You are not logged in.
Panokseen ja ennakkoasetelmiin nähden taisi olla suurin yllätys suomalaisessa -jalkapallossa sitten TPS:n muinaisen Inter-voiton.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Huh, olihan se ehkä upein jalkapallo-ottelu missä oon ollu. Tsämppäriliigan peleistä en ees muista enää hirveästi.
en ole kolmekybänen emoboy
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tuomarille vielä
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Oli kyllä enemmän hukassa ku perus kutosdivarin höntsäjanarit.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Helvetin hienoa penkkiurheilua! Ensi viikolla nussitaan!
bzort glorf bööth
Oli muuten aika kollektiiviorgasmi. Harvoin on Sonskilla noin samanmielistä yleisöä matsissa, yleensä katkarapuosastoa tai muuten vaan eksynyttä jengiä on suurin osa. Päädyssä ainakaan ei ollut niitä pelättyjä Raul-paitoja, ehkä möivät lippunsa sitten.
Oli muuten aika kollektiiviorgasmi. Harvoin on Sonskilla noin samanmielistä yleisöä matsissa, yleensä katkarapuosastoa tai muuten vaan eksynyttä jengiä on suurin osa. Päädyssä ainakaan ei ollut niitä pelättyjä Raul-paitoja, ehkä möivät lippunsa sitten.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Aika hienoo!
HOMO HOMO HOOJIIKOO
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Eka maali oli pieni Mika Aaltonen moment.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Odotettu voitto, valmentajat olivat tajunneet viilata taktiikkaa oikeanlaiseksi ja kolmoshyökkääjän peluutus oli oikeastaan ainoa myönnytys vastustajalle valmennuspuolelta..
Pukin eka byyri oli komea ja sen syntyessä fiilis metka. Pitää nostaa laitapakki Kansikas ja loistokauden pelannut veskari Wallen esiin. Taso riittää sittenkin.
Tiukka toka matsi tulossa. Toivotaan maalia Klubille alkuun
Last edited by Joe Caligula (19.08.2011 14:49)
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Itse tykkään enemmän toisesta maalista. Herkkä, elegantti viimeistely, jossa ei ole mitään ylimääräistä tai pakotettua.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Itse tykkään enemmän toisesta maalista. Herkkä, elegantti viimeistely, jossa ei ole mitään ylimääräistä tai pakotettua.
Sanoisin ekasta suunnilleen noin. Toinen on hieno tarkka sijoitus, ei enempää.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Erilaisuuden tavoittelua taas
"A repo man's always intense"
ginipoika wrote:Itse tykkään enemmän toisesta maalista. Herkkä, elegantti viimeistely, jossa ei ole mitään ylimääräistä tai pakotettua.
Sanoisin ekasta suunnilleen noin. Toinen on hieno tarkka sijoitus, ei enempää.
Itse mietin, olisinko toiminut samanlaisessa paikassa kuten Pukki vaiko Sorsa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Last edited by Leif Erikson (23.08.2011 17:54)
^Arsu taitaa mennä lohkovaiheeseen vaikka häviäisivät otteluparin, koska Fenerbahçe sai bänniä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
No vittu tämä
Älä päästä painiks sitä
Huh huh, olipa vauhdikas matsi. Szczesnyn pilkkutorjunta toisella jaksolla oli aika huikea. Siitä jos Udinese olisi päässyt maalin päähän jatkopaikasta olisi tullut vielä hirveät hulinat. Lopulta toisella jaksolla Udinese vähän hyytyi ja Arsu hallitsi tapahtumia. Tiukkaa oli.
Joo kyl se siihen pilkkuun vähän niinku ratkes. Yks paremmista torjunnoista muutamaan hetkeen kun se kuti ei mikään lussu kuiteskaan ollu. Paljon tapahtumia, oikee joukkue jatkoon jne. nytkävinäin.
Älä päästä painiks sitä
Hei kenen kämpillä on Kisastudio?
A-lohkolle jo heti kättelyssä huutonaurua. Ihan kuka vaan voi menän jatkoon.
Eniten tykkään kyllä tuosta A:sta ja sitten G:stä.
Miten musta aina tuntuu, että ManU saa todella helpon lohkon..
Koska se on totta.
A on erityisen mielenkiintoinen lohko. Arsulle sattui nyt kolme "udinesea" joten kompurointi on mahdollista, mutta ainakin vauhdikkaita matseja pitäisi olla luvassa. Chelsean tuore hankinta Juan Mata pääsee heti pelaamaan entistä seuraansa vastaan...
FC Schalke 04: Fährmann, Höwedes, Raul, Holtby, Höger, Papadopoulos, Farfan, Fuchs, Huntelaar, Draxler, Matip.
HJK: Ville Wallén Rafinha, Mathias Lindström, Timi Lahti, Tuomas Kansikas -Sebastian Sorsa, Alexander Ring, Aki Riihilahti, Dawda Bah Berat Sadik, Teemu Pukki.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
kohta mennään
Jumalauta A & F-lohkot
Sipukat ja dippi - kohta mennään