You are not logged in.
Ei oo muuten mistään löytynyt tietoa, että mitä toi dvd sisältää. Tietääks kukaan? Jotain telkkuesiintymisiä?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ei oo muuten mistään löytynyt tietoa, että mitä toi dvd sisältää. Tietääks kukaan? Jotain telkkuesiintymisiä?
Vastaan itselleni: tsekkasin anttilassa käydessä, siinä on Seppo Pietikäisen "Kukkuu ja mä en oo ees sekasin!" -dokumentti. En oo nähny.
Andy McCoy and Dave Lindholm "ADHD Hard Drive -tour" goes through Finland in September
The legendary musicians will join their forces again for a duo tour this September. The tour dates are listed below:
Fri 2.9. Lappeenranta, Totem
Fri 9.9. Imatra, Osmo´s Cosmos Bar
Sat 10.9. Kuopio, Henry´s Pub
Fri 16.9. Ähtäri, Club B52
Sat 17.9. Seinäjoki, Rytmikorjaamo
Wed 21.9. Turku, Klubi
Thu 22.9. Tampere, YO-talo
Fri 30.9. Helsinki, On The Rocks
Nyt kun topic on kerran ylhäällä niin kerrottaan samalla, että "Isokynä" on hankittu ja hyväksi todettu. Pitänee tosiaan pikku hiljaa tutustua muuhunkin tuotantoon ja keikallekin voisi joskus yrittää päästä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
voi helvata tää on hyvää :peuk:
tosin nurkan takana piilee kyllästyminen tähän laulutyyliin mut se ei vielä paljoa heikota
en tiä mikä levy ny soi, tällänen joka alkoi jollain torvihommalla, olisko 1981 vuodelta.
kirjastosta lähti mukaan joku 5 levyä dave lindholmia.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Vanha & uusi romanssi + Aino pitäis kai joskus poimia mukaan jostain marketista ku ne on yleensä halapoja... eiks noi ollu jossain kympin kimppaboxissakin monasti.
Eiq mitäs, Fandjangohan multa puuttuu myös
Last edited by hezma (13.01.2012 20:06)
¨en tiä mikä levy ny soi, tällänen joka alkoi jollain torvihommalla, olisko 1981 vuodelta.
Täähän taitaa olla Huoneet 6&14 (vuodelta 1983).
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Isokynä & Orfeus-levy "Musiikkia" on lempparein.
Kerran oon nähny livenä, esiinty soolona, oli aikas kova.
pistin huvikseen isokynä-boxin tilaukseen, kun on cdonissa 25e posteineen (yleinen femman alennuskoodi xY38jwFB mukaanlukien, voimassa 16.8. asti). joo varmaan anttilassa myyvät halvemmalla ;)
voi kun riittäis pieni taivas on ehkä paras biisi ikinä
voi kun riittäis pieni taivas on ehkä paras biisi ikinä
ehkäpä. ja pieni taivas valaisee huoneen
eka isokynä-levy soi
täähän on ihan käsittämättömän kova biisi
khyyl
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
dave tänään 70 v.