You are not logged in.
Johanna Tukiainen on saanut valmiiksi vielä toistaiseksi nimettömän kesäsinglensä. Hän levytti kappaleen ammattimuusikoiden kanssa Keski-Suomessa.
Olen innoissani, vaikka jouduin hieman muokkaamaan kappaleiden sanoituksia. En halua, että minua kutsutaan enää Tuksuksi. Kesäsinkulla laulan Lappiin lähtemisestä ja pyydän kaikki mukaan, jotka haluavat pitää hauskaa, Johanna kertoo.
Matti Nykäsen tavoin Johanna esiintyy jatkossa ammattimuusikoiden säestämänä.
Kesäsinkkua oli tekemässä suuri määrä ammattimuusikoita. He eivät halua toistaiseksi nimiä julkisuuteen. Pääjehu työskentelee taiteilijanimellä Professori Heikerö, Johanna sanoo.
Heinäkuussa Johanna juhlistaa 33-vuotissyntymäpäiväänsä matkaamalla Dolls-tanssijoiden kanssa Las Vegasiin. Suuntaatko kesällä aviomiehesi kotikulmille Lappiin?
En, koska siellä on mäkäräisiä. Käyn Lapissa talvisin, koska tykkään laskettelemisesta.
^^ Yksi syy sille miksen ikimaailmassa halua ammattimuusikoksi.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kohublondi Johanna Tukiainen ja Arto Länsman riitelivät rajusti lauantaina Vantaan Flamingo-hotellissa.
Pariskunta mekkaloi hotellissa niin, että muut asiakkaat häiriintyivät. Tuksu huusi ja juoksi Arton perässä käytävällä täysin alasti. Arto poistui hotellihuoneesta paita riekaleina ja kasvot ruvella. Hotellin vartijat metsästivät pariskuntaa, Seiskalle vinkataan.
Toisen vinkin mukaan Arto puolestaan juoksi alastoman Johannan perässä hotellin käytävällä.
Riita ei jäänyt vain hotellihuoneeseen ja -käytävälle.
Tuksu viiletti hotellista ulos rinnat paljaana ja stringit jalassa. Hän huusi Arton vainoavan häntä, hyppäsi taksiin ja ajoi pois. Pian hän kuitenkin kurvasi taksilla takaisin hotellin pihalle, hyppäsi yhtä alastomana ulos autosta ja meni sisälle hotelliin. Tuksu jätti ilmeisesti taksimatkan maksamatta, silminnäkijä kertoo Seiskalle.
Johanna kirjoittaa blogissaan, että tapaus päättyi rikosilmoitukseen.
Mä tykkäsin tosta laulutavasta
Hyvä huulisynkka
Last edited by Skeletonni (15.06.2011 15:14)
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
onks tää professori heikerö trio niskalaukaus tai jotain
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
seuraavan biisin sanat?
bzort glorf bööth
Harkitsin eilen saman kuvan postaamista
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
katoin vähän aikaa (läppärin tarrojen perusteella) että onko silva elämänsä keikalla
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
katoin vähän aikaa (läppärin tarrojen perusteella) että onko silva elämänsä keikalla
TISMALLEEN SAMA
MMM wrote:katoin vähän aikaa (läppärin tarrojen perusteella) että onko silva elämänsä keikalla
TISMALLEEN SAMA
toi tyyppi näyttää oudosti mun ja silvan sekoitukselta
SATTUMAAKO
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Pope wrote:MMM wrote:katoin vähän aikaa (läppärin tarrojen perusteella) että onko silva elämänsä keikalla
TISMALLEEN SAMA
SATTUMAAKO
kaikki menee suunnitelmien mukaan
MMM wrote:Pope wrote:MMM wrote:katoin vähän aikaa (läppärin tarrojen perusteella) että onko silva elämänsä keikalla
TISMALLEEN SAMA
SATTUMAAKOkaikki menee suunnitelmien mukaan
kieltämättä toi olis just se duuni jossa mun ja silvan synergiat kohtais.
Pope wrote:MMM wrote:Pope wrote:MMM wrote:katoin vähän aikaa (läppärin tarrojen perusteella) että onko silva elämänsä keikalla
TISMALLEEN SAMA
SATTUMAAKOkaikki menee suunnitelmien mukaan
kieltämättä toi olis just se duuni jossa mun ja silvan synergiat kohtais.
mutta takas arkeen, tää ois se proggis
SEXX -biisini toimii myös hyvin lavalla, se on eroottinen ja kaunis, mutta ei millään tavalla koominen
Minulle on ehdotettu yhteistä duettoa Arton kanssa, ja heti ensimmäisenä tulee tietysti mieleen klassikko Tahdon olla sulle hyvin hellä. Minä haluaisin kuitenkin laulaa hänen kanssaan Disney leffasta tunnetun The Whole new World romanttisen dueton, jonka esittävät mm. Katie Price sekä Peter Andre.
Arto on rohkea ja menevä lavaesiintyjä, siksi yhteinen biisikin sopii meille.
maailman symppiksin kuva
J-Tuk & Katie Price -duetto-/sexshow, sen näkemisestä maksaisin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.