You are not logged in.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Joo, Glitter & Doomia tullu ny pyöriteltyä joitakin kertoja. Ensin vähän hämäs kun soundit tuntu niin paskasilta, mut ei ne oikeestaan oo. Hyvä levyhän toi, mut ei kai se mikään yllätys oo.
Aika pitkälti sama. Ekalla kuuntelulla Waitsin äänikin kuulosti sen verran örinältä, että taisi mennä eka kuuntelu odotellessa milloin se alkaa laulaa normaalisti. Lisäkuunteluiden myötä alkujärkytys väistyi ja oikeastaan Waitsin ääni kuulostaa useimmiten vaan sopivan rankalta. Goin' Out West - Falling Down on kyllä sellainen biisikaksikko että siitä on enää paremmaksi paha pistää.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Don't forget, come to TomWaits.com tomorrow, Tuesday, 8/23 and Mr. Waits will explain everything.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Don't forget, come to TomWaits.com tomorrow, Tuesday, 8/23 and Mr. Waits will explain everything.
uus (digi)single ainakin ilmestyy huomenna (tai siis tänään)
hienoa
bzort glorf bööth
kerroinko jo että tää on varsinkin baarioloissa vitun ahdistavaa paskaa
Hiton hyvä toi uus kipale
on
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kerroinko jo että tää on varsinkin baarioloissa vitun ahdistavaa paskaa
Täh??
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Badass Me.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Olinks eka.
how they run this show.
kivat torvet
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Nyt vois taas vähän nillittää, ku näköjään toi Bad As Me tulee vinyylinä ainoastaan tommosena LP+CD-kombona, joka maksaa melkein kolmekymppiä
Tilaa netist ei oo pakko äxästä ostaa.
how they run this show.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
bzort glorf bööth
how they run this show.
<@DBGene> senkin karkki
No millanen se uus levy on? Tuskin paskaa ainakaan, mutta jatketaanko Real Gonen kolisteluilla vai kuis?
<@DBGene> senkin karkki
kuulin radiosta puolitoista biisiä tänään, eka oli aikamoista kolistelua ja rymistelyä, toka oli jonkinasteinen ballaadi, mutta sopivan rupista menoa. kuulosti kyl niin hyvältä että taidanpa harkita levyn ostoa
EDIT: tää oli siis se rymistelybiisi:
tomitarmohan osti tuosta kaikki mahdolliset versiot ja voinee kertoa paremmin
Vastaanpa sitten itse itselleni. Hyvältähän se levy tosiaan kuulostaa. Hell Broke Luce taitaa olla melkeinpä levyn kovin rymistelybiisi. Muutoin levy vaikutti aika lailla läpileikkaukselta Waitsin 80-, 90- ja 2000-luvun tyyleistä eli pari balladia, bluesia Waitsin tapaan ja mausteena kolistelua. Viimeisestä biisistä tuli vahvasti mieleen Ruby's Arms.
<@DBGene> senkin karkki
Hyvä levy tää uus. Waitsin balladeja ei aina tahdo jaksaa ja ois voinu ehkä muutaman hitaamman jättää tältäkin pois. Tosin esim. Face to the highway on hyvä. Nopeimmin iskevä biisi oli Get lost, siinä on vähän rockabilly komppia ja on muutenkin menevä. Kolistelevammat toimii tietty