You are not logged in.
Pages: 1
Löysin kirppikseltä Coverdale/Pagen priimakuntoisen LP:n ja kotosalla huomasin että tuohan liikkuu hyvissä hinnoissa tätä nykyä. Nyt pähkäilen että pitäiskö käydä noukkimassa talteen ja pistää rahoiksi? Ikinä ennen en ole rahastusmielessä levyjä ostanut.. Spotifysta kuunneltu ja järkyttäväksi paskaksi todettu eli omaan kokoelmaan en todellakaan ole ottamassa.
Harrastetaanko levyjen "flippaamista" rotsipiireissä yleisesti vai onko tämä pikemminkin tuomittavaa toimintaa (otetaan vaikkei oikeesti kiinnosta ja samalla viedään joltain löytämisen riemu)? Etenkin pienten rajoitettujen vinyylipainosten kanssa tätä näkyy valitettavan usein, voittoa kääritään eBayssa huono-onnisia faneja rahastamalla.
rahat pois tyhmiltä vaan, varsinkin jos paskasta musasta on kyse
Joo, eipä tuossa mitään pahaa, nopeet syö hitaat ja silleen. Ite en jaksais.
Siis jos on kirpparilöydöistä kyse, se kyllä vituttaa jos jobbarit hamstraa uusia limited-julkaisuja ja kauppaa niitä sitten heti moninkertaiseen hintaan.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
rahat pois tyhmiltä vaan, varsinkin jos paskasta musasta on kyse
Kiitos shanks
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Olen pettynyt. Ajattelin topikin käsittelevän jotain kreisejä dj-hommia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pages: 1