You are not logged in.
Tähän asti ehdotettu:
- vitusti hyviä biisejä vaa
- Pitäs saada yks oma ssjr-biisi. Skele räppää
- jonku pitäs tehdä kannet
- psyko tekee kassukopsut
- joku kerää biisit ja toimittaa mulle niin mä pistän ne yhteen
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
En aio tehdä mitään, mut varaan yhden kassun jo nyt.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
joo eli voin hoitaa diilauksen, tilaan varmaan nimim. jukalta ne kassut sit. oisko c-60 hyvä, eli 2 noin puolituntista, yhteenmixattua pläjäystä? biisejä koottu täällä, voisin kysellä silvikseltä vieläkö löytyy tai sit kerätään uudestaan
En aio tehdä mitään, mut varaan yhden kassun jo nyt.
Smaa
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Voin tehdä osan kansista
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kansien pitää muuten sit olla mahdollisimman autenttisen näköiset, muuten tulee noottia
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
taustatanssijaks voin lähteä
taustatanssijaks voin lähteä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
bernardblack wrote:En aio tehdä mitään, mut varaan yhden kassun jo nyt.
Smaa
Smaa
Saako tähän tunkea myös 2000-luvun tuotoksia?
Saa kai jos hyvän eurodancebiisin kriteerit täyttyy.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Saa kai jos hyvän eurodancebiisin kriteerit täyttyy.
oliks tästä kova vääntö aikaisemmin, ja siit että mikä on apua eurodancea. Ei sitä enää apua.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
bernardblack wrote:En aio tehdä mitään, mut varaan yhden kassun jo nyt.
Smaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
suomenajokoira wrote:Saa kai jos hyvän eurodancebiisin kriteerit täyttyy.
oliks tästä kova vääntö aikaisemmin, ja siit että mikä on apua eurodancea. Ei sitä enää apua.
Tarkoitin että jos ehdottajan omasta mielestä täyttyy, ei siihen mitään vääntöjä tarvita.
niin, ymmärtääkseni asia etenee kulisseissa ja ilmeisesti JS666 on geimeissä mukana
mutta toi forumistibiisi, kukas sitä alkaa työstämään, skele? otetaanko taustat suoraan jostain klassikosta vai mites homma menee?
ja gugas tekeekään kannet? olis mahtista saada tää valmiiksi esim. juhannukseksi, NYT HUUDETAAN BILEET :rokrok:
mutta toi forumistibiisi, kukas sitä alkaa työstämään, skele? otetaanko taustat suoraan jostain klassikosta vai mites homma menee?
Voisin sämplää parii mun 2unlimited -suosikkii. Lyriikat vois skrivaa vaik lause kerrallaan silleen, että kaikki saa keksii lauseen.
mä en tee mitään ainakaan viikkoon tän eteen.
Voisin sämplää parii mun 2unlimited -suosikkii. Lyriikat vois skrivaa vaik lause kerrallaan silleen, että kaikki saa keksii lauseen.
mä en tee mitään ainakaan viikkoon tän eteen.
entä nyt?
ginipoika wrote:bernardblack wrote:En aio tehdä mitään, mut varaan yhden kassun jo nyt.
Smaa
Smaa
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
onks tää ny jäissä viel MMM:n loman ajankin
veikkaan et ihmetellään tän projektin parissa viel ens kesänäki mut prove me wrong
Bitzu boy saatava mukaan :v :v
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
MMM NYT HEREILLÄ
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
MMM NYT HEREILLÄ
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
olisko tää kuitenki vähän tarpeeton juttu? ku sitä eurodancee löytyy mistä vaa.
ja ku mä en osaa edes ajatella että olis jotku "parasta eurodancee"(tai muutakaan musaa) -biisisetti ees olemassa,
biisi ku biisi, kunhan jotain soi.
sori.
pitihän se arvata :center:
olin väärä mies tehtävään
Vähän offtopikkia (ehkä) mutta Haddaway ja Legowelt samalla biisillä =