You are not logged in.
Tykkäsin eniten näist: Eero Johannes ja Rudy+Särre+Joda -tykitys.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kieltämättä sunnuntai oli aika turha päivä. Kempsut joo, ihan ok. Keuhkoja ei ehkä sais nähdä montaa kertaa vuodessa. Battles oli vähän tylsä peli 30 minuutin jälkeen. Twin Shadow ei voinu mitenkään toimia päälavalta. Wooneria jakso ekan biisin, eikä se oikein tuntunut omalta musalta. Eikä sinne telttaa nyt ylipäätänsä jaksanut edes tunkea. Sitä jotain blingblingiä en jaksanut edes vilasta vaan lähdin nukkumaan.
Ens vuonna jos tänne aikoo kolmeksi päiväksi, niin pitää kyllä ostaa se lippu sitten heti talvella, kun saa huomattavalla alella. Ja saahan sen sitten myytyä kamuille lähempänä, jos ei osukaan hyviä bändejä festareille. Mut eiköhän tulevaisuudessa vois olla sellainne yhden päivä mies.
Oma Flow-sunnuntai meni yli odotusten. Tyttöystävällä tuli heti aamusta paha migreeni, ja ilta menikin oksentamisen avustamisessa ja nukkumisessa. Hieman toki harmittaa, että hänellä viimeinen lomapäivä meni ohi, mutta kivempaa tuo oli kuin Flowssa sykkiminen.
Janellen pitäisi olla kuin just meikälle tehty; tatsista ja monipuolisuudesta tulee vähä mieleen Grace Jones tai Prince tai Shiina Ringo, ja livenäkin näyttää olevan mahtava meno -- mutta ne BIISIT. Niissä on sama ongelma ku levylläki: niitä ei ole kuin muutama. Ei hirveästi edes harmittanut, että homma piti jättää kesken, kun Cirko kutsui.
Hyvä vastaesimerkki: Iron & Winella ei ollut minkäänlaista showta, ja moni näköjään täälläkin erehtyi luulemaan moista tylsyydeksi -- mutta kun niihin BIISEIHIN jaksoi keskittyä, keikka olikin mahtavaa seurattavaa.
Shantelilla oli sit melkeinpä molemmat puolet hanskassa, vaikka välillä meinasikin lipsahtaa liikaa jonkinlaisen ska-rockin puolelle. Ison yleisön hurmiota seuratessa tuli kyl nostettua hattua balkanfeveriläisille, jotka on onnistuneet tekemään tollasesta menosta melkeinpä muotia täällä.
Sunnuntain kovin: Battles, jota oli just otollista seurata sen 35 minsaa ennen Kanyeen siirtymistä.
Festarin tärkein keidas: Cirko. Olisi varmaan hermot menny ilman sitä.
Battles odotetusti vitun kova, sitä ennen myös Twin Shadow oli mainio. Kanye veti hyvän shöyn.
Iha kivat bileet, mut nyt väsyttää.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kanye oli kyllä just niin hyvä ku osasin odottaakin. Ehkä ihan vähän turha pitkä, ku joutu varmaan tunnin odottamaan keikan alkua ja jäi siks Battles väliin.
Ämpärirumpali
Eero Johannes jakoi sisältöä hyvin.
Twin Shadow pelas vähän tylsä peli
en ole kolmekybänen emoboy
Ämpärirumpali
kerroppa tästä, oliko paljon porukkaa mestoilla?
Sunnuntai oli kaiken puolin vähän tylsä päivä. Ei jaksanut juoda enää sitä kallista kaljaakaan ja ruokavalinnatkin meni pieleen. Twin Shadowsilla oli hetkensä, mutta oli auttamatta liian pieni bändi noin isolle lavalle. Kitaraa ei kuulunut välillä ollenkaan tai sitten näin oli tarkoituskin. Battlesista tykkäsin todella paljon Atlaksesta lähtien aina siihen "jäätelöbiisiin" asti. Sitten sekin homma meni tylsäksi, enkä oikein jaksanut.
Ja sama kuin leposilla siihen, että jatkossa voisi tulla tekemään festareille ainoastaan yhden päivän täsmäiskuja. Tänä vuonna meni musiikillisesti vähän himmaillen nämä festarit, kun en nähnyt oikeastaan yhtään todella hyvää keikkaa. Musiikki on kuitenkin se pääasia, oli ympärille rakennettu sitten minkälainen oheisohjelma tahansa.
joo perjantai ja sunnuntai oli vähän himmailua mut kyllä meinaan ensi vuonnakin olla kolme päivää, hauskat festarithan nää. ja jos edes kerran kymmenessä vuodessa näkee sellasen keikan ku human leaguella ni homma on maksanut itsensä.
börjeslandet wrote:Ämpärirumpali
kerroppa tästä, oliko paljon porukkaa mestoilla?
Ei ollut mitenkään täynnä, mutta oli siellä ihmisiä tanssahtelemassa ja iloisena kuuntelemassa. Rumpali piti vielä setin jälkeen liikuttavan kiitospuheen.
Viralliset kuvat on muuten tänä vuonna aivan todella paskoja. HS:ssä oli aika hyviä. Ei oikein mitään hyviä artistikuvia...
edit: tai on siellä varmaan hyviäkin kuvia mutta ei jostian syystä hyvien bändien
edit2: taisin hätäillä ku nyt löyty kuvia ariel pinkistä
Last edited by börjeslandet (15.08.2011 17:24)
Hyvä päivähän tää sunnuntaikin lopulta oli. Heti aamusta ollu Astro Can Caravan olis kiinnostanu mutten saanut itteäni taaskaan ajoissa liikkeelle niin se jäi kokematta, samoin kun kaikki toi oheisfestaritoiminta kisastudioineen ja leffagarageineen. Vasta tänä vuonna oikeestaan tajusin miten kokonaisvaltainen elämys toi festari vois olla kun sinne on tosiaan mahdollista mennä aika nopeesti puolenpäivän jälkeen naattimaan just noista ei-musiikillisista sivunäytöksistä ja vastavuoroisesti loppuillalla on sit joka varastossa omat teknonsa sen jälkeen kun bändit on lopettaneet. Tossa sais melkoisen immersion aikaiseksi niin halutessaan.
Nojoo, sunnuntaina ekana bluegrass-nyplääjä Tony Trischka Voimalan alkuillassa. Tosi viihdyttävää menoa, tradisbiisejä ja hassuja kovereita ja lopussa Ievan polkka kahdella banjolla, joista toista soitti joku paikallinen virtuoosi... Janne? Jani? Wick-jotain? Olivat kuulemma käyneet syömässä Olossa edellisenä iltana ja kehuivat kovasti, täytyy varmaan itekin.
Seuraavaks hetkeks Aloe Blaccin hostaamaan Do-overiin missä oli viihdyttävämpää katella iltapäiväauringossa pomppivaa bilekansaa kuin itse hirveästi osallistua. Menin siitä varailemaan hyvää paikkaa Keuhkoihin mistä irtauduin silti aika äkkiä Eero Johannekseen. Kaks ekaa biisiä meni just hyvin kohdilleen mut emmä tota touhua enää juuri jaksa, josko oon koskaan oikein jaksanukkaan. Viikonlopun suurin kaverikokoontuma siel oli, se jäi positiivisimmin mieleen.
Eero Johannes oli ilmeisesti nyt sitä skweetä. Kiva sähköpiano. Twin Shadow oli tosi tylsä ja alleviivasi vain sitä mimmoinen hautausmaa toi päälava tänä viikonloppuna oli. En nähny siellä mitään siistiä. Mogwain taustapauhu kuulosti tosi hyvältä, vaikken niitä missään vaiheessa mennykkään kattomaan.
Kemialliset Ystävät kiinnosti aika isoo jengiä, ja melko hyvinhän ne soitti. Ei ollu niin abstraktia kilkuttelua kuin pelkäsin mutta tossa häiritsi se kun ne jäivät junnaamaan kulloista kuviotaan aina turhan pitkäksi aikaa. Ne teemanvaihdokset oli usein tosi sykähdyttäviä mutta kun Kempsujen jumitusvaihde ei puhutellut niin toi kokemus jäi mun näkökulmasta selvästi puutteelliseksi. Mietin siinä kuunnellessa sitä että jos tämmöinen bändi olisi päälavalla, jäisikö sitä sit kuuntelemaan. Eli onko päälavan vaikeus soittajan kannalta ihan sisäänrakennettu feature vai onko siellä vaan ollut tylsiä bändejä?
Battles oli yksi näistä odotetuista isoista nimistä jotka ihan oikeesti lähti hyvin. Primaverassa näistä jäi raakilemainen vaikutelma, eikä tää teknisten ja mekaanisten ongelmien värittämä setti sitä fiilistä juuri muuttanut. Musta vaikuttaa et nää ei oo vielä ollenkaan sinut ton trioformaattinsa kanssa, eikä välttämättä tuu koskaan olemaankaan. Tuolla tuntui lähinnä siltä että jätkät vois laittaa taustanauhat rullaamaan, jättää Stanierin rummuttamaan siihen keskelle ja mennä kahdestaan bäkkärille juomaan kaljaa ilman että mikään hirveästi muuttuis. Toki tää nimenomainen nillitys menee kans miksauksen piikkiin, kun koskettimet oli ihan törkyisen hiljaisella aluksi. Hyvää tanssirokkiahan toi on yhtä kaikki ja Ian Williamsilla oli VITUN HIENOT Wyatt Earp-viikset. Mut ehkä noi ei tuu harmillisesti ikinä pääsemään pois Tyondai Braxtonin varjosta. Mulla on aivan mielettömän ikävä esim. TÄTÄ.
Lopussa vielä sit Pretty Lightningin raskasta psykerokkia Cirkon vikana konserttina. Välillä enempi Earthia, välillä Mustaa Passattia. Toi ois kai ollut paremmin kotonaan jossain Psychotropic Caravanissa mutta meni se läpi siellä säkkituolilla lojuessakin. Ei kummempaa kiimaa mut riittävän jees. James Blakea ei enää jaksanu siihen päivän päätteeksi, nyt vähän jurppii kun sehän ois saattanu olla hyvä.
Älä päästä painiks sitä
Haluaisin tietää mihin kuva mun parrasta meni. Unohdin kysyä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Voi kunpa ois ollu joku muu ku digipokkari mukana.
Last edited by börjeslandet (15.08.2011 17:06)
Elämäni eka Flow-reissu on takana ja kivaahan siellä oli.
Perjantai oli vähän lämmittelyä. Kokonaan tuli nähtyä Midlake (Roscoe, Head Home ja uus biisi toimivat. Uusin levy on kuulematta, eikä varmaan sen vuoksi sen levyn biisit oikein innostaneet), Warpaint (Viihdyin mainiosti) ja Ariel Pink (Toimi loistavasti, vaikka ainakin eteen soundi oli aika bassovoittoinen). Asaa, Destroyeria, El Guinchoa ja Röyksoppia kattelin vähäsen. Röyksoppille erityismaininta siitä, että oli vähän helvetin tylsää.
Lauantai oli helposti paras päivä, Kokonaan näin Reginan, Pains of Being Pure at Heartin, Iron & Winen ja Janelle Monaen, ja näistä vain Iron & Wine oli vähemmän kuin ihan vitun hyvä. Tähän vois kai kitistä siitä, että Iron & Winen keikalla lavalla oli muutakin kuin partasuu ja kitara, kuten olis ollut toivottavaa, mutta enpä jaksa. Hyvä oli noinkin.
Sunnuntaina tuli vilkaistua Alie Blaccia, Bridget Haydenia (kuulosti hyvältä, harmi, että tulin Cirkoon turhan myöhään), Rubikia ja Sly & Robbieta. Twin Shadowin ja Kanyen näin sitten kokonaan. Twin Shadowin keikan jälkeen aattelin, että kohtahan se Kanye jo esiintyykin ja jäin siihen eturivin tuntumaan odottelemaan. Odottelu vähän venyi, mutta oli täysin sen arvoista. Ja Twin Shadowista tykkäsin kovasti.
Janne? Jani? Wick-jotain?
Vikstenin Janne. Äärimmäisen kova soittaja.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
ILR wrote:Janne? Jani? Wick-jotain?
Wickholmin Jani. Äärimmäisen kova soittaja.
No nytkylllä sama
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Haluaisin tietää mihin kuva mun parrasta meni. Unohdin kysyä.
luulen että meitsin reuhka vei voiton tällä kertaa..
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Parasta näissä festareissa:
Perjantai
- Blawanin tää biisi JUMALAUTA! Parasta rivitanssi-dubsteppi-kreisibailausta http://www.youtube.com/watch?v=MBEX3x1ca8s
- Ulviksen analyysi tulevista presidentinvaaleista käsi tukevasti lipassa.
- Tomskin ensireaktio Arttu Wiskarin Mökkitie-biisiin.
Lauantai
- Pitsaa ja kaljaa Hantan kanssa Pizza :CENTTERISSÄ: Tästä tulee perinne.
- Tensnaken tää biisi JUMALAUTA! Ainoo kerta näillä festareilla, kun oli pakko tanssia: http://www.youtube.com/watch?v=0y0tdYYW … re=related
Sunnuntai
- Herääminen siihen, että anzutin ja Bedderin koira Venni nuolee naamaa! Ihan paras luontokappale.
- Kanyen keikka JUMALAUTA! Runaway, kyyneleet, oon aivan fiiliksissä. Omat paskat fiilikset sulivat keikan edetessä pois ja tossa vaiheessa olin lähes mykistynyt ja onnellinen siitä, että maltoin vielä jäädä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Pope wrote:ILR wrote:Janne? Jani? Wick-jotain?
Wickholmin Jani. Äärimmäisen kova soittaja.
No nytkylllä sama
Tein tämän innoittamana Wickholm-kuvahaun ja päädyin Miljoonarock 2007 -sivuille. Ei vittu toi Keskisen kuva viimeisenä
Hei, olen uusi asiakirjoittaja!
Tomi Metsäketo mitten!
tervetuloa!
Last edited by Moronica (15.08.2011 19:25)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
- Ulviksen analyysi tulevista presidentinvaaleista käsi tukevasti lipassa.
- Tomskin ensireaktio Arttu Wiskarin Mökkitie-biisiin.
lisätietoja näistä
- Pitsaa ja kaljaa Hantan kanssa Pizza :CENTTERISSÄ: Tästä tulee perinne.
olen kade!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Siskolta oli tutkittu reppu tosi tarkasti, ja sieltä löytyneestä pikkukivestä oli todettu: "Tajuat kai että tämä näyttää aika paljon joltain muulta kuin kiveltä!"
barton_funk wrote:Haluaisin tietää mihin kuva mun parrasta meni. Unohdin kysyä.
reuhkalle
Laatu wrote:- Pitsaa ja kaljaa Hantan kanssa Pizza :CENTTERISSÄ: Tästä tulee perinne.
olen kade!
Ässä mesta! En käyny tänä vuonna,
Last edited by barton_funk (15.08.2011 21:06)
artsy wrote:barton_funk wrote:Haluaisin tietää mihin kuva mun parrasta meni. Unohdin kysyä.
reuhkalle
Reportaasi
Neljä kuukautta olen pitänyt pelkkiä viiksiä
Helteiden mahdollistamalle minimalistiselle pukeutumiselle
Hyvä oli Flow yllättävänkin kiihkeän festarikesän 2011 päättäjänä. Pelkän lauantain perusteella ehkä jopa paras festari koskaan, mut muut päivät vähän himmensi loistokkuutta.
Lauantain parhuusputki:
- Iron & Wine, herkistelyä isolla soundilla ja sydäntä sykähyttävillä biiseillä, basisti jammaili kun mikäkin meemirumpali, roudarin muuvsseille kans peukkua
- Shantel & co, aivan hävytöntä heruttelua, lykke li:n peruutuksen ansiosta koko teltta tupaten täynnä ilmeisen hyvin balkan fever -koulittua porukkaa, letkajenkkaa vaan menee edestä ja takaa ja ukko veivaa samaa hittiään jo toista kertaa setissä. serbipoitsujen kanssa ois tosin voinut toivoa vähän enempi trad-kamaa sen kaiken diskoilun oheen.
- Janelle Monae, voiko tätä enää enempää hehkuttaa, uskomaton SHOW. Miun Flow 2011 muistetaan tästä.
- Barry Andrewsin Disko, paras lopetus kaiken äskeisen jälkeen, hienoa ääntä ja lämpöstä muttei liian kilttiä silittelyä, sellainen ampiaisten uhka vaikka kuinka hunajaista. Tosta sit onnellisena kämpille, ei viitsinyt enää riskeerata Human Leaguen kanssa.
Muita huippuhetkiä:
-Destroyer, parhaimmillaan euforista, pahimmillaan etäistä, klubikeikkaa ootellessa
-Ariel Pinkin hitit
-Hurjat Silmät lastenlavalla sunnuntaina, parasta dadaa, Greipin slotti ens vuonna?
- Keuhkot
- MOGWAI FEAR SATAN
I love you and dream about the Führer