You are not logged in.
qdes wrote:Flow on perinteisesti symbolisoinut mulle kaikkea mikä on pahaa ja väärin suomalaisen ihmisen ja musiikin suhteessa,.
aika vähän loppujen lopuksi ollut mulle mitään älyttömän mielenkiintoisia esiintyjiä. Ehkä se semmoinen sisäsiisteys ja särmän puute siellä itseä hieman vaivaa
Itse puolestani olen aina mennyt sinne vain ja ainoastaan musan takia - ja enemmän siellä on ollut viime vuosina oikeasti mielenkiintoisia ja yllättäviä akteja kuin millään muilla härmäfestareilla ikinä. Muun yleisön motiiveista saati ulkonäöstä en voisi vähempää välittää.
Sama. Ja tänkin vuoden ohjelman kanssa kävi sama kuin aina ennenkin, että etukäteen tuttuja ja kiinnostavia nimiä oli suht vähän ja loput vaikutti vähän zzz-osastolta, mutta nyt kun noihin kaikkiin nimiin jaksoi tutustua, niin sieltä löytyi paljon hyvää kamaa jotka pitää ehdottomasti tsekata ja varmaan päädyn hankkimaan tuotantoakin.
stratum wrote:qdes wrote:Flow on perinteisesti symbolisoinut mulle kaikkea mikä on pahaa ja väärin suomalaisen ihmisen ja musiikin suhteessa,.
aika vähän loppujen lopuksi ollut mulle mitään älyttömän mielenkiintoisia esiintyjiä. Ehkä se semmoinen sisäsiisteys ja särmän puute siellä itseä hieman vaivaa
Itse puolestani olen aina mennyt sinne vain ja ainoastaan musan takia - ja enemmän siellä on ollut viime vuosina oikeasti mielenkiintoisia ja yllättäviä akteja kuin millään muilla härmäfestareilla ikinä. Muun yleisön motiiveista saati ulkonäöstä en voisi vähempää välittää.
hyvä kattaushan tuolla tänäkin vuonna on musan suhteen, aina löytää jotain uutta mielenkiintoista, ja mukava festari myös kun paikalla on paljon tuttuja. parturissa toki kävin laittamassa hiukset kuntoon.
stratum wrote:qdes wrote:Flow on perinteisesti symbolisoinut mulle kaikkea mikä on pahaa ja väärin suomalaisen ihmisen ja musiikin suhteessa,.
Ehkä voisin korjata sen verran että Flow ei mulle musiikillisesti muutamia välähdyksiä lukuunottamatta ole ihan ihmeitä tarjonnut, vaikka ennakkoon kiinnostavia artisteja on joka vuosi ollut ihan riittävästi. Tänä vuonna enemmän kuin koskaan. Toivottavasti tänä vuonna odotukset myös lunastetaan paremmin.
omalla kohtaa ennakko _kiimaa_ herättäviä juttuja on pikkasen vähemmän kuin jonain toisina vuosina, mutta niitäkin sekä nimenomaan mielenkiintoista on tarpeeks tarjolla et BRÖM! samalla kuten shanks (ulvis?) mainitsi, tulee nähtyä ihan mielettömästi mukavia höpönassuja joka vain ja ainoastaan
aion täysin välttää siis H sanan käyttöä ja keskittyä olennaiseen
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Ilmeeni kun tuun raidaan sun puskajemman.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
hrmunoita wrote:Ilmeeni kun tuun raidaan sun puskajemman.
Ilmeeni kun löydän hirmiksen haistelemassa festivaalialueen lähipuskia:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
bzort glorf bööth
Ilmeeni kun tulen kotiin klo 23.10 aivan palasina
http://hachidori.org/blog/images/fffuuuuuu.png
Ei kestäny pakki. Rakensin sievän pikku nousuhumalan, mutta muthafuckin suolisto-karabah imi käärmeen lailla kaiken voiman ruumiistani
Pika-arviot illan annista
Etkot med ulvis :pint::sydan:
Midlake :snore:
Matthew Dear
Dxxxa & co :snore:
Doom :pimp::snore:
Ariel Pinkin missaus :center::center::center::center:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
voeeeee
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kohta ariel pink, onkin muuten ollu aika nojoo pl, sentään muutaman tölkin oon löytäny, rahan tuloa ei voi estää eiq mitäs
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Oliks Doom siis se hc-bändi? Cool.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Oliks Doom siis se hc-bändi? Cool.
Eiku sellane hengitysvaikeuksinen läski naamarinsa kanssa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ei kyllä eka päivä ehkä aikakirjoihin jää, mutta kerrankin sai jonottaa kyllikseen, joku 45 minsaa rannekkeenvaihtoon joten asamasat ja about groupit sai unohtaa, destroyerista näin lopun ja sehän oli ihan jees mut eipä siitä sen enempää, sit avarus joka oli oikein mukavaa hipsteröintiä pitkästä aikaa. sit näin pätkän midlakea, ja varmaan jotain muutakin, jotain africa dj:tä tuli kuunneltua enemmänkin siel takapihalla ja kaljanmyyjä sekoili rahojen kanssa, meinas antaa kahesta kympistä 17 euroa takaisin, sanoin et taitaa olla 13 euroa tulossa joten se anto sit lopulta 15 euroa nightsatan oli seuraavaksi, jokusen biisin seurasin ja ihajjees, ysiltä olikin valinnan varaa, ekana warpaintiin, mutta oli varsin tylsä joten lähdin parin biisin jälkeen dxxxaa tsekkaileen, silläkin oli joku ihme doom-maski ja vierailijat varasti shown ja taustalla siis jotai "skene"-jatsareita. IHAN OK OLI åhå mistä capsit mut sit piti mennä vessaan ja sit kävin tsekkailee doomia hetken kunnes eevil stöö & koksu k & dj kridlokk, asiallista menoa ja vierailijana vielä tuuttimörkö. mitähän sit oli? en oikein muista oliko muuta ku haahuilua kunnes ariel pink, joka oli kyl ihan hyvä, eturiviin tuli eksyttyä ja kaikki before todayn biisit toimi kyllä, muita en tuntenutkaan.
sit kurvin grillin kautta himaan, oiskohan huomenna parempi päivä jos kävis niin hyvä mäihä
tavattuja forumisteja: ILR, mitten, samulj, turskaa taisin lisäksi moikata ja näin kauempaa nämä: asleep, yrr, moronica, artsy, silvawhale, forssto, mahdollisesti myös espoon prinssi, grasskirt ja laatu, ja luultavasti joku unohtui kuten on tapana
Eka päivä (koskaan!) Flow'ssa takana. Jonottaa sai, mut ei nyt ihan tolkuttomasti ahistanut.Tulin kyl vähän myöhempään, joten rannekkejono oli jo aika mitätön. Juomat vitun kalliita, mut so not, ihmiset ostaa silti. Ei paljon auta valittaminen, joskin tälle päivälle hieman eri juomataktiikalla liikkeelle. Alue ihan magee, ja täytyy tännän tsekata kaikki nurkat tarkemmin. Bändeistä: Midlake ok, mut näin/kuulin vasta loppua, warpaint paransi lopuua kohden, ja simppeli indie-estetiikka toimi mun mielestä teltassa ihan jees, Hercules veti teltan täyteen ja alkoi vähän ahdistamaan- musakaan ei ollut oikein mun juttu, Backyardilla Danny Krivit veti hyvää dj-settiä, Röyksoppia ei jostain syystä jaksanut. Ariel Pink veti ihan jees hyvillä soundeilla, mut vain Before Todayn matsku mullekin tuttua, muuten meni ohi. Tälle päivälle suuret odotukset...Painsit, Iron&Wine, Lykke Li jne.
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
midlake= iha ok, warpaint=hyvä, hercules=liikaa ihmisiä eikä jotenki oikein lähteny,stöö=jees
100% selvinpäin koko illan. where's my medal/pony?
hauschka ft. samuli kosminen:
ihan VITUN kova. meinasin tulla housuihini. bonuksena jätkä mukavan letkee ilman minkäänlaista perseilyvibaa. päivän paras
analog africa soundsystem:
hyvältä kuulosti, ois voinut tanssia mut piti syösä ja sitten
death laser:
vitunankee tuo open source stage lava. liikaa ihmisiä edessä et pääs kunnolla fiiliksiin kaukaisesta pienest lavasta. tsekattava edelleen livenä jossain klubikeikalla. taidan vältellä tota OSS:a loppuflown, paitsi tänään kait mentävä tuntia ennen taakibörstaa varaamaan paikan jos haluaa nähdä/kuulla yhtään mitään
dxxxa & nukkehallitus:
en nähnyt kun pari biisi. not hating mut was it love? no. laulajan uskottavuusmahalle kyl it was a perfect semmoinen
doom:
evil stöö:
senkin little shit teki miniature gary numanit. missasin herculeksestä alun koska halusin tsekkaa ees biisin. kymmenen minuuttia aloituksen jälkeen feidasin, ja oli täydellinen spotti siinä open source stagen edessä sohvalla
hercules & love affair:
IHAN VITUN KOVAA. järkevää ettei samaanaikaan ollut MITÄÄN muuta kun teltta pursui täytenä mut ei se mua haitannut, ängin tarpeeks pitkälle et oisinpa nähnyt koko homman ja edestä ihan vitun hyvä livesetti ja nousi henkiin ihan eri tavalla kuin levyillä
ignatz:
sarjassamme it's good! ja siinä väsyhetkessä et pääs cirkon lämpimään fatboy:lle lojuun tätä kuunnellen perfect. en kyl tiedä kuuntelisinko tätä himassa ihan kauheasti (kahtellaan) mut totally no regrets, fiilis oli mahtava
ye ye djset:
hyvää settiä soittivat ja siinä loungessa oli täydellist hengata höpönassujen kans. tanssimistilaa siinä liian vähän, ja ne nurtsit jotka --> mutaliukurit on todella huono idea
Ariel Pink's Haunted Graffiti:
tähänhän Ulvis totesi et "no tulihan se hyvä keikka sieltä". todella kova. NIIDEN BASISTI JUMALAUTA (huom haluan panna sen soittotyyliä enkä sitä). miksaushuoh: bassot kyl todella kovalla (ois ollut earbleeding, onneks aina plugit mukana) ja Arielin laulut jäi ainakin aluksi todella alle. jmut vittu se niiden basisti. nettistalkkailun jälkeen arvaa kuka soittaa bassoo esim GGD Adult Goth sekä Glass Jar biiseillä levyllä? no sama vitun jannu
Mikko Innanen & Inkkvisitio
mut hyytyminen oli jo tapahtunut, en nähnyt kuin pari biisiä mut hieno lopetus
Last edited by mitten (13.08.2011 11:53)
oliks siellä mitään huluhuluetnoo?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
dxxxaa tsekkaileen, silläkin oli joku ihme doom-maski
Se oli vapaapainiasu!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Cirkossa oli paras meininki, vaikka freejatsi ei (normaalisti) oo mun juttu. Tänään luultavasti jatkuu samalla linjalla.
Last edited by mummeli (13.08.2011 11:25)
röyksopp oli jotenkin todella huono ja yleisöpaljoudessa ihmiset alkoivat käyttäytyä huonosti.
Avarus oli hyvä. Matthew Dear oli loistava, mutta näin siitä vain lopun, koska en tajunnut tätä aikaisemmin.
Kaikki muu olikin sitten paskaa tai muuten vain tylsää. Sanotaan vielä, että Night Satan olis varmaan hyvää jossain pimeässä klubitilassa.
Ja sit on vielä joku päävamma menossa, ettei oikein huvita mikään, joten tänään pitää taistella, että ylipäätänsä kiinnostaa lähteä mestoille. Varsinkaan kun ei ole varaa juoda sitä pelastavaa känniä. Ja vaikka olisikin niin tuskin joisin noilla hinnoilla ja typerillä karsinoilla.
Last edited by leposi (13.08.2011 12:13)
röyksopp oli jotenkin todella huono ja yleisöpaljoudessa ihmiset alkoivat käyttäytyä huonosti.
Joo, mua vitutti niin olla siinä jossain kun joka suunnasta koko ajan joku tuuppi ja käveli päin. Menin sitten lopulta sinne ulosmenoreitin kohdille. Siellä oli tilaa. Harmi vaan, että keikka oli ihan paska.
Juo etukäteen!
Joo, Röyksopp oli aika huono. Onneksi sain seuralaiseni houkuteltua kattomaan Ignatzia.
Ja sit on vielä joku päävamma menossa, ettei oikein huvita mikään, joten tänään pitää taistella, että ylipäätänsä kiinnostaa lähteä mestoille. Varsinkaan kun ei ole varaa juoda sitä pelastavaa känniä. Ja vaikka olisikin niin tuskin joisin noilla hinnoilla ja typerillä karsinoilla.
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=7033
jos tuon tänään tissiviinaa, annan sitä sinulle!
Vopite kyllä olla, etten pysty vastustamaan viinin kirousta ja ostan silti pari pulloa. Onneksi on korkki tallella eiliseltä, niin saa pullon laukkuun ja siirreltyä helposti paikasta toiseen. Käviks joku siellä viinibaarissa? Saako sieltä portviiniä?
Tänään pitäis jo kahdelta lähteä fillaroimaan kohti mestoja, jotta näkis Yonan ja Mirel Wagnerin. Eiköhän tästä tule hyvä päivä.
Ihan vain Ulvista varten aion pukeutua tänään Pants Yell! -t-paitaan.