You are not logged in.
ai noin aikaisin? tiukille menee ehtiminen
ai noin aikaisin? tiukille menee ehtiminen
Sanot junalle, että nyt on kiire!
Ps. Se M. Ward on kaiketi vieläkin siellä, jos nyt oikein muistan.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
ni, ja ajattelin vielä käydä iltapalalla kotona ennen keikkaa. katsotaan
kiitos m ward vinkistä
[quote:46ff799e04="rhinestone cowboy"]ni, ja ajattelin vielä käydä iltapalalla kotona ennen keikkaa. katsotaan
[/quote:46ff799e04]
--> tuomiokirkon grilli.
Miksei kukaan ollut Jon Auerin ilmaiskeikalla Äx:ssä?
Auer sanoi soittavansa aika paljon Dynamossa... Äx:ssä soi siis kappaleita, joita illalla ei kuulla, mm. Thirteen ja joku kappale veljensä näytelmään, tms.
mistä tiedät kun kukaan ei ollu paikalla... eiq
spåm!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Etelän mailla näin/ gigolon kikkarapään/ laulellen pystyi hän neitoset viettelemään/ kuuntelin tarkkaan ja sävelen opettelin/ soinnuissa laulun soi tunnelma kiihoittuvin
Miksei kukaan ollut Jon Auerin ilmaiskeikalla Äx:ssä?
Turussa olisi näköjään media-assarin paikka vapaana. Näin pieni kaupunki eikä minulla ole hajuakaan mitä täällä tapahtuu Tosin en ois kyllä varmaan edes ehtinytkään.
Pipas
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ehdin kuin ehdinkin Dynamoon, ja Kurkikin ehti sopivasti lopetella ennen kuin paikalle ehdin. Auer oli hyvä, kannatti mennä. Mutta Dynamossa ei ollut montaakaan tuttua naamaa. Ilmeisesti oon liian vanha tai käyn liian harvoin Turussa?
[quote:95582e66b7="leposi"]
AAAAAAAAAAAAAAH, mä nään Pipasit!!!!!!!!!
Ja joulukuussa Springfactory!
IHKUUU[/quote:95582e66b7]
Meikäläinenkin taitaa suunnata Turkuun tuolloin. Tässä kun ei mitään estojakaan ole tiedossa.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:e76a9ba5f6="ex-kolja"]Miksei kukaan ollut Jon Auerin ilmaiskeikalla Äx:ssä?
Turussa olisi näköjään media-assarin paikka vapaana. Näin pieni kaupunki eikä minulla ole hajuakaan mitä täällä tapahtuu Tosin en ois kyllä varmaan edes ehtinytkään.[/quote:e76a9ba5f6]
Media-assarin? Parhaiten saa tietoa esim. musiikkijutuista kun käy niissä liikkeissä...
Onks black viola (päiväkodissa) jotain yhteishässäkkää vai vaan erilliset omat setit?
On yhteishässäkkää, mutta erillisissä seteissä kuitenkin. Ristiinvierailua, siis.
Tero saatana, s'olet gay!
Voispahan tulla, ettei kai aikaisin aloita hulisemaan?
Ei kauhean. Joskus yhdeltätoista varmaan. Silleen, että halukkaat ehtivät Dynamon klo 22 alkavalta Moto-keikalta meidän hulinoihin.
Saat ne sun haluamat levytkin sitten tuolla, kun en mä niitä muistanut Päivin matkaan pistää.
Tero saatana, s'olet gay!
Ehkä mukana hulinoissa
Ehkä mukana hulinoissa
Eri. Dynamossa korkeintaan.
[quote:0fb409359b="lejoncio"]Ehkä mukana hulinoissa
Eri. Dynamossa korkeintaan. [/quote:0fb409359b]
Eri. Ehkä sama.
[quote:216388a3ba="DYNAMO"]tue 5.12.
Itsenäisyyspäivän vastaanotto aamuneljään asti:
Rättö ja Lehtisalo
Micragirls
Aavikko
Digitaalimiehet
O Samuli A
+ Dj Urho Tulitukka
vapaa pääsy![/quote:216388a3ba]
+ turkele käpnishä!
I love you and dream about the Führer
[quote:6b8d136a56="turkele"][quote:6b8d136a56="DYNAMO"]tue 5.12.
Rättö ja Lehtisalo
Micragirls
Aavikko
Digitaalimiehet
O Samuli A
+ Dj Urho Tulitukka
vapaa pääsy![/quote:6b8d136a56]
+ turkele käpnishä![/quote:6b8d136a56]
smaa, kaiketi. kyllä itsenäisyyttä tulee juhlia, lippu salossa ja housut turussa.
[quote:521e60a915="ex-kolja"][quote:521e60a915="turkele"][quote:521e60a915="DYNAMO"]tue 5.12.
Rättö ja Lehtisalo
Micragirls
Aavikko
Digitaalimiehet
O Samuli A
+ Dj Urho Tulitukka
vapaa pääsy![/quote:521e60a915]
+ turkele käpnishä![/quote:521e60a915]
smaa, kaiketi. kyllä itsenäisyyttä tulee juhlia, lippu salossa ja housut turussa.[/quote:521e60a915]
Samana iltana Partinen tuo ton Fursaxan Kirjakahvilaan, toivottavasti nää ajoittuis jotenkin keskenään mukavasti.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:06614c8e61="risto_m"][quote:06614c8e61="ex-kolja"][quote:06614c8e61="turkele"][quote:06614c8e61="DYNAMO"]tue 5.12.
Rättö ja Lehtisalo
Micragirls
Aavikko
Digitaalimiehet
O Samuli A
+ Dj Urho Tulitukka
vapaa pääsy![/quote:06614c8e61]
+ turkele käpnishä![/quote:06614c8e61]
smaa, kaiketi. kyllä itsenäisyyttä tulee juhlia, lippu salossa ja housut turussa.[/quote:06614c8e61]
Samana iltana Partinen tuo ton Fursaxan Kirjakahvilaan, toivottavasti nää ajoittuis jotenkin keskenään mukavasti.[/quote:06614c8e61]
No voi jee!! Ainakin Fursaxassa!!!
jepp
ei pitäis olla ongelma, eihän nuo kirjakahvilahommat kovinkaan myöhään oo ikinä ollu. pitää mainita herra ahdille tästä, hän siis järjestävä taho tällä kertaa turussa, mutta luulenpa että on jo tietoinen. huipuilta vaikuttaa dynkyn juhlat kyllä, itse en vaan pääse paikalle kun olen tuolloin jo poissa maasta. kaikkea ei voi saada
>Samana iltana Partinen tuo ton Fursaxan Kirjakahvilaan, toivottavasti nää >ajoittuis jotenkin keskenään mukavasti.
artsy
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:aee2db59bd="artsy"]jepp
ei pitäis olla ongelma, eihän nuo kirjakahvilahommat kovinkaan myöhään oo ikinä ollu. pitää mainita herra ahdille tästä, hän siis järjestävä taho tällä kertaa turussa, mutta luulenpa että on jo tietoinen. huipuilta vaikuttaa dynkyn juhlat kyllä, itse en vaan pääse paikalle kun olen tuolloin jo poissa maasta. kaikkea ei voi saada
>Samana iltana Partinen tuo ton Fursaxan Kirjakahvilaan, toivottavasti nää >ajoittuis jotenkin keskenään mukavasti.
artsy[/quote:aee2db59bd]
Hienoa!! Pitääpä muistaa kiittää Niko-Mattia.
Joo, eihän Kirjakahvila yöhön asti voi soida...
EDIT:
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kirjakahvila on varmastikin joskus 21 maissa jo. Saakohan sinne tuoda omat ponut teehen...
Ei, mutta eihän se ole koskaan estänyt...
Hitto, mikä keikkarupeama...