You are not logged in.
Toivottavasti vanhat silmäni näkivät oikein eikä tälle vielä ollut topikkia. Yllätyin itsekin kun ihastuin The Trials of Van Occupantheriin, en mä yleensä tämmösestä papparokista niin piittaa... Joku tässä vetoaa kuitenkin, oisko ne noi nyrjähtäneet väärältä vuosisadalta olevat lyriikat vai ihan vaan sievät melodiat sittenkin?
Onko kellään havaintoa siitä ekasta levystä? Onko hyve?
Cocteau Twinsin basisti on ilmeisesti niinq löytäny nää joten se varmaan edesauttaa joidenkin kiinnostusta bändiin --- TURHAAN, ei tässä oo mitään samaa.
Viikon päästä keikalle!
Kuunnelkaa kaikki ainakin Roscoe-biisi.JuuTuupissa on videoki.
Mangojauhe goddamn.
Mun mielestä ei lainkaan pappameininkiä, vaan mitä mainiointa musiikkia! Jossain tästä on kyllä kezkyzteltu aikaisemminkin...
Keskustelua on käyty Bella Union -otsikossa, mutta kyllähän tämä otsikon ansaitsee. En tiedä kyllä, onko mitään uutta sanottavaa. Occupanther on hyvä levy, jossa on hyviä biisejä. Se on myös levy, jonka olen johonkin hukannut! Ei vaan näy kotelossaan.
Jossain spämmiotsikossa taisinkin mainita, että se debyytti on selvästi Occupantheria heikompi.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Jotenkin tosiaan liian papahtava meininki.
DJ Tupou noudattaa James Brownin oppeja (Stay on the scene, get on up). Tupou surffailee "skenen" pinnalla ja hylkää heti artistin kun sen katu-uskottavuus alkaa kääntyä laskuun. Joskus jopa sitä ennen.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:a4b69c9755="stratum"]Jotenkin tosiaan liian papahtava meininki.[/quote:a4b69c9755]
DJ Tupou noudattaa James Brownin oppeja (Stay on the scene, get on up). Tupou surffailee "skenen" pinnalla ja hylkää heti artistin kun sen katu-uskottavuus alkaa kääntyä laskuun. Joskus jopa sitä ennen.
Kappas, ei sitä oltukaan niin kännissä että eilisillan kuningasideat olisivat unohtuneet.
Oli aika hyvä keikka eilen. Harmitti kun eivät pukeutuneet pioneereiksi kylläkään mut melkein kaikilla oli parrat. Vokalistin ääni oli paikoittain joko vähän ruosteessa tai astetta liian heikko livetilanteisiin. Ne soitti muutaman biisin vanhalta levyltä ja ne kuulosti kyllä hyviltä mielestäni, samoin kuin joku uusi biisi tuomionpäivä-pianolla.
Taustaprojisoinnit oli sitten lyriikoihin sopivia jostain ennenmuinoin-aikoja käsittelevistä leffoista koottuja juttuja. Tykkäsin kyllä. Papat <3
Mangojauhe goddamn.
nostetaanpa kun nämähän on tulossa ruisrockiin. en ole tosin musaa kuullut ja tuskinpa ihan mun juttu
Roscoe on huikee biisi ja mielellään nää livenäkin näkis. Mut nyt saattaa jäädä väliin kun toi Bellesebu tulee Tavastialle
Uus levy ei oo iskeny yhtään- späm
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Roscoe on huikee biisi ja mielellään nää livenäkin näkis. Mut nyt saattaa jäädä väliin kun toi Bellesebu tulee Tavastialle
Uus levy ei oo iskeny yhtään- späm
Uusi levy on yksi suurimpia pettymyksiä mitä menneiltä vuosilta mieleen tulee. Ei noin montaa vuotta voi tehdä levyä, jossa luovutaan aiemmista vahvuuksista. Jokainen biisi kuulostaa uudella levyllä ihan samalta b-luokan balladilta. Näyttäis toi Roscoe jäävän näiden parhaaksi biisiksi, ja sekin ois pitäny jo alunperin esittää vähän väkevämmin. Olen oikeasti vähän tuimana näille, mokomat alisuoriutujat. Ei kannattais tehdä levyjä jos ei oo biisejä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Bändi oli helmikuuhun saakka itselleni aivan outo, kunnes maleksin pikkukrapulassa Äxässä jossa tätä viimeisintä taustalla soittelivat. Kuulosti siinä hetkessä korvaan aivan erinoimaiselta ja tein ostoksen. Vaan eipä tuohon ole ensimmäisen viikon jälkeen tullut palattua.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
^ vaatii siis sen pikkukrapulan
hmm 2 ekaa levyä on nyt todettu jo erinomaisiksi, mut nyt kuuntelen tätä uusinta ja täähän on ku yhtä biisiä (huonossa mielessä) koko levy iron maiden-sointukierto toimi vielä roscoella mut kun sitä kuuntelee 42-minuuttia muutenkin tylsällä meiningillä niin ei nyt saatana.
2 ekaa levyä tulevat silti varmasti olemaan tehosoitossa lähiaikoina, sen verran muikeeta musaa joo
edit: itseasiassa eniten tässä uusimmassa vituttaa nuo tajuttoman paskat, yhden tai kahden sävelen melodiat. jessus sentään.
Last edited by ydinaukio (19.07.2010 13:27)
hmm 2 ekaa levyä on nyt todettu jo erinomaisiksi, mut nyt kuuntelen tätä uusinta ja täähän on ku yhtä biisiä (huonossa mielessä) koko levy iron maiden-sointukierto toimi vielä roscoella mut kun sitä kuuntelee 42-minuuttia muutenkin tylsällä meiningillä niin ei nyt saatana.
2 ekaa levyä tulevat silti varmasti olemaan tehosoitossa lähiaikoina, sen verran muikeeta musaa joo
edit: itseasiassa eniten tässä uusimmassa vituttaa nuo tajuttoman paskat, yhden tai kahden sävelen melodiat. jessus sentään.
Eka levy edelleen kuuntelematta, mutta muuten täysin sama. Couragen paskuus on hämmentävää luokkaa: näin monta vuotta ja tuloksena toi sama surkuballadi venytettynä albumimittaan?
Vetivät hienon keikan Tavastialla eilen. Järkyttävästä väsymyksestä huolimatta viihdyin koko tunti nelkyminsaa ja uuden levyn biisitkin kuulostivat varsin mainioilta. Saa nähä jaksaako itse levyyn palata siltikään. Taisivat muuten soittaa toisen ja kolmannen levyn lähes kokonaisuudessaan.
Ainiin ja lämppärinä ollut John Grant oli kans mainio. Yhdessä laulussa lueteltiin jäätelömakuja
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
ydinaukio wrote:hmm 2 ekaa levyä on nyt todettu jo erinomaisiksi, mut nyt kuuntelen tätä uusinta ja täähän on ku yhtä biisiä (huonossa mielessä) koko levy iron maiden-sointukierto toimi vielä roscoella mut kun sitä kuuntelee 42-minuuttia muutenkin tylsällä meiningillä niin ei nyt saatana.
Eka levy edelleen kuuntelematta, mutta muuten täysin sama. Couragen paskuus on hämmentävää luokkaa: näin monta vuotta ja tuloksena toi sama surkuballadi venytettynä albumimittaan?
Joo, kyllä tää Courage of others taitaa olla vuoden levy.
Aikamme EAGLES!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
välillä tuli vilkuiltua, hohhoijaa
jos tää ny oli se joka soitteli flown päälavalla tänään
oisit ollut katsomassa mathew dearia! vitun kova! t. kolja
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Eagleshän on HYVÄ ja TYLSÄ
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
oisit ollut katsomassa mathew dearia! vitun kova! t. kolja
smaa
Onneks näin tosta lopun. Vitun kova.
Midlake :center:
turston wrote:oisit ollut katsomassa mathew dearia! vitun kova! t. kolja
smaa
Onneks näin tosta lopun. Vitun kova.
Midlake :center:
100% smaa
Mulla oli kyllä Midlake-odotukset alhaalla kun uusin levy osoittautui niin tasapaksuksi puuroksi. Keikka (siis se osa siitä mitä jaksoin seurata) oli aivan uskomattoman tylsä, vaikka kuulosti ja näytti "siltä miltä pitääkin". Muutama Van Occupantherin piisi oli ihan kiva kuulla livenä mutta kiitin kyllä Herraa että lähdin kesken Dearia kattomaan joka olikin täysin :sydan:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Eagles - Kekseliäs, uusiutumiskykyinen yhtye jonka sovitusratkaisut ja äänissälaulaminen on edelleen vailla vertaa. Kaikki kunnia koville jätkille, etenkin Henleyn Donille
Midlake - Bändi joka teki kolme hyvää biisiä joskus vuosia sitten. Tekivät monta vuotta aivan käsittämättömän surkeaa levyä, ei liene mitään syytä päästää jatkoon. Nykyajan kantrirokkarit (ei lasketa Oldhamia) on kaikkien muiden vuosikymmenten kantrirokkareihin verrattuna jotain lame ass nössöjä.
Mun mielestä Courage of Others on huomattavasti parempi kuin Occupanther, jolla ei oo juuri muuta hyvää kuin Roscoe. Taidan olla yksin tämän kanssa.
Mun mielestä Courage of Others on huomattavasti parempi kuin Occupanther, jolla ei oo juuri muuta hyvää kuin Roscoe. Taidan olla yksin tämän kanssa.
It covers the hillsides, sehän on parasta ikinä, eihän ne tietenkään edes soittaneet sitä kun eivät paremmasta ymmärrä
Van Occupantherissa on tenhoavinta kyllä ulkomusiikillinen rajaseutumystiikka ja tietty koko Oregon Trail - saaga.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta