You are not logged in.
Supernaiivi. Täähän kertoo leposista!!
Last edited by kaakku (15.08.2011 22:26)
Varikset komentavat
^ Hieno kirja
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
http://images.angusrobertson.com.au/ima … uins-a.jpg
oon ehtiny vasta vähän alkua ja oon jo nyt ihan in love
En tykännyt tästä juuri yhtään.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
bernardblack wrote:http://images.angusrobertson.com.au/ima … uins-a.jpg
oon ehtiny vasta vähän alkua ja oon jo nyt ihan in love
En tykännyt tästä juuri yhtään.
mut vähän sentään
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Anthony Beevor: D-Day
Iltalukemisena kaverin kääntämä Francois Dossen Strukturalismin historia I. Päässyt yllättämään positiivisesti. Hyvin kirjoitettu, valottaa kontekstia mainiosti ja kevyempää kuin oletin.
Vessalukemisena Toni Roposen Kaikki hiihdosta. Ihan ok, mutta aika vähän nämä eri lajeille tehdyt popularisoidun kestävyysharjoitteluteorian esitykset toisistaan poikkeaa.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Luin toissapäivänä Mervyn Peaken Titus Groanin loppuun, oli just niin hyvä mitä muistinkin. Ennenku aloitan Gormenghastin, ni luen Carverin Beginnersin. Yöpöydällä on pitkään ootellut keskeneräisenä Burroughsin The Soft Machine, ei oo oikein ollu fiiliksiä tohon cutupmeininkiin viime aikoina. Ja sit on seuraava Dick tossa oottelemassa.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
John le Carré: Tinker, Taylor, Soldier, Spy
Ääääääääh, ihan sontaa. Ajattelin, että luetaas tollanen oikein klassinen agenttikirja. Miten sekavasti tuollaisen saakaan kirjoitettua. Ois pitänyt lopettaa kesken.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Leffaa odotellessa
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Simon WInder: Germania
eiq
Oikeastaan huijasin, koska oon jo lukenut tän pari päivää sitten.
Ovatko muut foorumilla tutustuneet tähän Douglas Prestonin ja Lincoln Childin luomaan mystiseen, tyylikkääseen ja terävä-älyiseen FBI:n erikoisagentti Pendergastin edesottamuksiin? Jos ei ole, niin aloittakaapa Ihmeiden kabinetista, jonka jälkeen siirrytte Kuoleman asetelmaan ja jatkatte matkaa kunnes vastaan tulee lopulta Tulikivi. Kaikki erinomaisia mysteeri/kauhujännäreitä, joiden tähtenä loistaa tämä karismaattinen erikoisagentti, joka selvittelee vähintääkin omituisia rikoksia, joihin tuntuu liittyvän jonkinlainen yliluonnollinen piirre. Tilasin jo englanninkielisenä kaksi seuraavaa kirjaa, että ei tarvi odottaa suomennoksia.
Juuri nyt olen kuitenkin lukemassa tätä George Martinin Valtaistuinpeliä (tv-sarja nähtynä). Hyvää menoa ja meininkiä. Kuninkaiden koitos ja Miekkamyrsky odottelevat seuraavaksi vuoroaan. Kai nekin ovat hyviä?
focault: madness and civilization
zizek: ideologian ylevä objekti
...
kohta alotan david toopin exoticaa
ja lopetin crowleyn lyhytnovellikirjan puoleen väliin, mutta mainitsemisen arvoinen novelli oli the wake world, joka on siis herran tyttärelle kirjoitettu bedtimestory jossa käydään läpi elämän puun onkaloita. päähenkilötytön nimi on kuin biisin nimeksi syntynyt LOLA DAYDREAM
Last edited by interuptor bastardo (21.09.2011 19:12)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Pitäs varmaan lukea.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
bzort glorf bööth
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Last edited by Feggy (22.10.2011 07:52)
About puolivälissä menossa. Kattelin sen Bertoluccin leffaversion ja teki mieli lukea tää myös uudestaan. Viime lukukerrasta onkin jo varmaan kuutisen vuotta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Luin just loppuun. Ihan ok, tosin näkyy et on debyytti. Kiinnostava aihe. Jotenkin jäi vähän tyhjä olo henkilöistä, ja juonta ei sinänsä ole. Kiinnostavinta on homoilu.
Onhan toi homoilu ollu aikoinaan todella vaikeaa ja tuskallista.